/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Ingen svar overhovet fra netudbyder
Fra : finnhans
Vist : 1545 gange
300 point
Dato : 02-08-11 13:39

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad man gør når ens mail-udbyder ikke reagerer på henvendelser via kundeservice?
Jeg har igennem en måned - og lidt mere, mailet og ringet til webmail Telenor. Selvom jeg har tastet "1" på ventelisten (som er Telenors tilbud om, at de ringer tilbage) indtil flere dage, er absolut ingenting sket.
Ved mail til kundecenteret får jeg en meddelelse, der fortæller, "at Telenor har mere end normalt travlt for tiden - så det vil gå hurtigere, hvis vi ringer til kundecenteret" - citeret efter hukommelsen!
Netop i dag, få jeg en lakonisk meddelelse om, at websiden ikke kan findes (mens alle andre websider - (kandu, netbank, skat, enrio m.fl.) sagtens kan findes.
Og så - nu efter at have været nummer 1 på ventelisten i 15 min - farvel og tak.
Finn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-08-11 13:50

Ved ikke hvad du kan gøre men deres side og mail er nede i øjeblikket!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-11 13:51

Nu ved jeg ikke hvilken internet adresse du går ind på for at til gå telenors webmail, http://webmail.cybercity.dk/ er lukket ned og der er nu en ny adresse man skal bruge, http://www.telenor.dk/privat/mit-telenor/mere-selvbetjening/webmail/index.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-08-11 14:14

Plejer at bruge denne, virker heller ikke nu
http://webmail.telenor.dk/webmail/src/login.php

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 160 point
Dato : 02-08-11 14:31

køb mobilt bredbånd hos 3. så er du ovre dine problemer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-11 15:01

Så er der vist ikke så meget andet og gøre end og vente på siden kommer op igen.

Godkendelse af svar
Fra : finnhans

Dato : 02-08-11 15:14

Tak til jer alle - jeg vælger en anden udbyder -så trimare46 du får point
Finn

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-11 15:51

Citat
køb mobilt bredbånd hos 3. så er du ovre dine problemer

Hvordan skal det skaffe adgang til telenor webmail???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-08-11 15:59

Citat
køb mobilt bredbånd hos 3. så er du ovre dine problemer

Citat
Hvordan skal det skaffe adgang til telenor webmail???

Ja den fatter jeg så heller ik'