/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Amatør fisker på Gurre sø :) hjælp!
Fra : cobran
Vist : 734 gange
100 point
Dato : 11-07-11 22:53

Mig og 2 af mine venner tog til Gurre sø en søndag morgen og var i båden ved 08:30 tiden ... Vi sejlede frem til første indhug imellem maage øen og flodemåls sten. Første time fangede vi 3 fisk og de var helt vilde med Spinner og en Bobleflåd. Men der ved 10:00 tiden så var der helt dødt! vi prøvede at sejle rundt på hele søen i alle hjørner men der kom ikke engang et enkelt bid! og kl 14:30 gav vi op!
Vi holdte os på det lave vand max 2m vand fordi jeg havde hørt at de først søger ud på dybere vand om aftenen? Er der noget om det?

Er det os der var uheldige, eller var det fordi normale fiskere ikke fisker í skyfri himmel og 23. grader?

Det var bare 2. gang vi er ude fra ca. 07-15 i denne måned og 2. gang vi IGEN kun fangede 3 fisk tidligt på morgenen og ingen bid resten af dagen!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-07-11 06:49

Når det bliver så varm, søger fiskene ud på dybere vand.. så du må afsted igen og se om heldet kan være med dig

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 12-07-11 12:18

Nååårh ok så det er ikke kun om aftenen de søger ud på dybere vand men også om formiddagen cool det må jeg prøve næste gang hehe

Accepteret svar
Fra : xylen

Modtaget 100 point
Dato : 13-07-11 13:43

Det er rigtig at når det bliver for varmt så vil du ud på dybt vand fordi det er mere køligt, du har nemmere ved at finde dem på lavt vand om aftenen så vidt jeg ved, kan lige tilføje at hvis solen skinner meget kan det godt være en fordel at bruge en mørk spinner og hvis der er overskyet så brug en lys der reflekter lyset bedre, syntes det plejer at virke for mig.

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 13-07-11 18:02

Tak for svaret xylen.

Kommentar
Fra : xylen

Dato : 13-07-11 18:33

Det var da så lidt