/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
script til dailere
Fra : pcboy
Vist : 339 gange
200 point
Dato : 20-05-03 07:47

hej er der nogen der ved hvordan man laver en batfil som kopier ens dailere over på en diskette
ligesom det her script kopier en pwl filer over på en diskette

@echo off
echo by Kn0wl3dg3
copy c:\windows\*.pwl a:\*

Er der nogen der ved hvordan man gør så skriv til mig.

Hilsen pcboy

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-05-03 00:05

Er spørgsmålet hvilke filer der skal kopieres eller hvordan disse kopieres?

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 21-05-03 09:46

spørgsmålet er hvordan man gør.
hilsen pcboy

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-05-03 19:16

Man kopierer en eller flere fil(er) fra et sted til et andet med kommandoen copy, det forudsætter naturligvis at man ved hvilke filer der skal kopieres.
Jeg kan godt hjælpe dig med at finde ud af HVORDAN man kopierer, men jeg kan ikke hjælpe dig med at finde ud af HVAD der skal kopieres.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 22-05-03 07:38

det der skal kopiers er de ting som ligger i netværk via modem som ligger i denne computer men også nogle gange i krontrolpanel.

Hilsen pcboy

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 26-05-03 06:58

har du fundet ud af noget Bertelbrander????

hilsen pcboy

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 26-05-03 13:15

Jeg er nødt til at vide hvad det er du ønsker at opnå. For mig at se vil du kopiere nogle programmer og noget opsætning fra en PC til en anden, korrekt? Man kan godt kopiere et program men man kan normalt ikke kopiere en opsætning. De programmer der kan kopieres er så vidt jeg kan se standard windows programmer, så hvorfor kopiere dem?

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 11-06-03 07:33

fordi jeg skal bruge dem og jeg kan ikke selv kopire dem

hilsen pcboy

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-06-03 20:33

Jeg opgiver, det er åbenbart en hemmelighed hvad det er du ønsker, og da min krystal kugle er til service har jeg ingen chance for at gætte det.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 19-06-03 10:28

nej vent lige.

jeg prøver og skære det ud i pap for dig.

der ligger nogle dailere(sådan nogle man bruger til at ringe op men) i mappen netværk via modem (netværk via modem ligger i mappen denne computer) dem vil jeg gerne kopire via ms-dos.

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 200 point
Dato : 19-06-03 13:46

Det afhænger i høj grad af hvilken Windows version du bruger. På min Windows 2000 maskine ville det sådan ud (det skal være en linie):

copy "C:\Documents and Settings\All Users.WIN2000\Application Data\Microsoft\Network\Connections\Pbk\*.*" a:\

På Windows 98 er det ikke en fil, men noget opsætning der er gemt i diverse interne windows filer, der IKKE kan kopieres.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 20-06-03 12:23

Hej bertel jeg bruger windows me

hilsen pcboy

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-06-03 15:29

Jeg vil tro at ME ligner 98
Det er stadig ikke gået op for mig hvorfor du ikke opretter dialere på maskinen i stedet for at kopiere dem fra en anden, jeg vil tro at det er meget lettere.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 26-06-03 13:20

Hvad mener du med at oprette dialere på maskinen i stedet for at kopire dem fra en anden?????

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 26-06-03 14:14

Hvordan er dialerne kommet ind på maskinen? Du kunne jo bruge samme metode til at få dem ind på den anden.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 01-07-03 11:10

kan du lave en bat fil der kopire fra en windows NT????

hilsen pcboy

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 01-07-03 23:28

Måske, men jeg vil ikke.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 02-07-03 12:33

hvorfor ikke???

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-07-03 17:42

Fordi jeg har fået den opfattelse at det du i virkeligheden ønsker er at stjæle andre folks brugernavne og passwords.

Kommentar
Fra : pcboy

Dato : 06-07-03 20:30

Det vil jeg ikke jeg vil bare gerne lære at kopire forskelige ting

Godkendelse af svar
Fra : pcboy

Dato : 27-08-03 08:45

Tak for svaret BertelBrander.