/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kani anbefale denne side
Fra : pepsimax
Vist : 2327 gange
150 point
Dato : 29-06-11 00:46

Hej

kender i denne side

http://www.itailor.com/

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-06-11 01:16

Det korte svar er NEJ
For et par år siden fandt en af mine ansatte en side med en skrædder fra Tailand der var i danmark for at modtage ordre og tage mål, til habitter, han betalte med det samme og så rejste skrædderen hjem og syede en habit, men da den ankom til Danmark med posten var det ene ærme 15cm for kort og skrædderen var pist forsvundet.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-06-11 07:39

Næh, jeg må tilstå, at jeg kender heller ikke siden. Jeg ville ikke turde, at købe ad den vej, hvis jeg var dig. Jeg har også hørt lignende historier som bjarnebr's og i øvrigt er siden på dansk iblandet noget engelsk, så det virker ikke som en helt professionel side??
Se selv, hvor dårligt dansk der benyttes her:
http://www.itailor.com/html/terms-danish.html

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-06-11 08:20

Nej og nu har du vel fået svar på dit spørgsmål.

hawaii7

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 30-06-11 08:57

Hejsa,

Selvfølgelig er der meget skrammel på nettet, men jeg har gennem flere år anvendt en ganske glimrende skrædder i Bangkok. Han blev anbefalet til os af Thai Air og efter flere besøg og produktion af både jakker, skjorter, kjoler til min kone og svigermor samt lækkert silkesengetøj kan vi konstatere at kvaliteten har været helt iorden (og stadig anvendes). Narry kommer selv et par gange om året til Cph./Hotel Skandinavia og vi har altid fået hvad vi ønskede http://www.narry.com/.
Han gemmer altid et lille stykke (Selv efter 10 år !!) af de materialer du har besluttet dig for og man kan altid genbestille (Same-same). Jeg fik bl.a. lavet 2 lange herre vinterfrakker i 100% Casmere med silkefor til en brøkdel af prisen herhjemme og de er (efter 8 år) stadig super-flotte.
Så ikke alle leverer skrammel !

Bluesky

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-07-11 17:13

Du VIL ha et ja.

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 24-07-11 17:19

Ja ja igen Leffe

det kunne jo være der var nye på siden idag

inden det blev lukket

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 150 point
Dato : 24-07-11 18:01

når man handler på nettet, må man vel være indstillet på der kan ske fejl ind imellem,
det kan der også hos en fysisk forretning,.. der er det bare lettere at få varen byttet,

hvis varene interesserer dig, så giv det dog en chance,
19 euro kan vel ikke ødelægge dit budget,....
og så har du fundet ud af om det er noget for dig,.. en gang for alle,..

ellers vil jeg foreslå dig at købe i Thailand, og få en aftale med skrædderen, for fremtidige køb,
hvis du ellers kommer på de kanter,....

her kan du læse mere om andres erfaring,..
http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.php?t=2721767

Citat
og i øvrigt er siden på dansk iblandet noget engelsk, så det virker ikke som en helt professionel side??

@pifo
hvordan tror du hjemmesiden ville se ud hvis du skulle oprette den for Thai'er,...
altså med Thai-tekst,. og Thai-mentalitet,..
selvom du fik hjælp af alle danske eksperter i 'hjemmesider',.... ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-11 18:26

Citat
19 euro kan vel ikke ødelægge dit budget

Inden du er færdig med at "skræddersy" er du dog oppe på ca. 30€

PS....

Siden er iøvrigt MEGET professionel - også sprogmæssigt (den er IKKE oversat af Google )

Jeg ville sagtens turde handle der hvis det var noget jeg ønskede....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-11 19:11

Det ser smart ud, at man kan få skræddersyet jakkesæt efter standardstørrelser. S M L
Men jeg vil nok hellere rejse derud, så skrædderen selv kan måle.

Så jeg vil ikke anbefale skræddersyet tøj på nettet.

svaret på dit spørgsmål bliver et nej.

Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 02-08-11 08:58

Tak for svaret EA_HS.