/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
søndag tur til Esrum sø...
Fra : cobran
Vist : 882 gange
100 point
Dato : 25-06-11 21:17

Hej.

Vi er 2 der skal ud og fiske på Esrum sø, men eftersom vi ikke kunne få fat i nogen over tlf. der lejede ro både ud så står vi tilbage med et spinkelt håb om at man kan leje en båd når vi kommer frem.. altså er der nogen der har åbent på en søndag? :)

***Hvis alt er lukket*** hvad kan så anbefales at fiske efter ved bredden? folk skriver at gederne tager længere ud jo længere væk man kommer fra 1. maj ...

Mvh. Cobran

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 25-06-11 21:44

Lige umiddelbart kan jeg kun finde tlf. nr på kano og kajak, men mon ikke de kan hjælpe dig videre

http://www.visitdenmark.com/norge/nb-no/menu/turist/oplevelser/aktiviteter/baautleiere/taxi/fredensborg.htm?gdksearch=cs-000-005-110&CallerUrl=1&fac_%c3%85bningsperioder.%c3%85bningsperiode.Periode.Dato+fra=01-01-0001&fac_%c3%85bningsperioder.%c3%85bningsperiode.Periode.Dato+til=01-01-0001

Du skal søge på Sørup ved 3480 Fredensborg, da det er den flække der ligger ned til søen (og lykkedes det dig ikke at få en robåd, så er det her du får den bedste is i DK, så det er ikke helt forgæves at tage dertil)

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 25-06-11 22:24

hahaha fedt mange tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-11 22:37

Vi ka da lige mødes her

http://www.komtilfredensborg.dk/ishus/

Go tur

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 25-06-11 22:38

der er kæmpe aborre og geder som kan fanges : http://www.youtube.com/watch?v=jyWD3WNXW-0&feature=related

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-06-11 23:00

Fredensborg slot har en bådebro, det kan jo være at den franske vinbonde har et par joller.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-06-11 23:02

LuffeA, det tror jeg ikke du skal regne med

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 26-06-11 20:36

heh fik ikke fat i nogen båd men fangede 3 små aborre! men fed dag anyways

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 26-06-11 20:37

hehe Tak for svaret Nordsted1.