/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Scandia ovn til keramik??????
Fra : mulle-mor
Vist : 5632 gange
200 point
Dato : 28-05-11 22:48

Hej til jer kreative.

Jeg har et spørgsmål. Det har godt nok ikke noget med malerier at gøre, men jeg kunne ikke finde andre steder. Og jeg tænkte, at mange som maler også har prøvet andre former for kunst. Så måske er der en af jer, som kender noget til indstillingen af programmer på en Scandia ovn - en ovn til at brænde keramik i.

Jeg havde en, som jeg har solgt, da jeg aldrig rigtigt kom igang med at bruge den. Så jeg har solgt den til en keramiker, som ikke rigtigt kan finde ud af at sætte nye programmer ind på styrings-automatikken.

Jeg vil gerne hjælpe hende, men kan ikke huske det. Er der en af jer, som måske kender sådan en ovn. Det er en Scandia top-ovn T1-100.

Problemet er også, at det firma, som jeg købte ved, det eksisterer ikke mere, og Scandia Ovne har ikke en afdeling i Danmark længere - det er i hvert fald, hvad jeg har fået at vide. Ovnen blev købt som ny for omkring 8 år siden.

Hilsen fra
Mulle

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 200 point
Dato : 29-05-11 06:33

Hej mulle-mor

Hvad med om du, eller måske bedre din køber, ringer eller mailer til

http://www.scan-form.no/company.htm

der har overtaget scandia-ovnene

Jeg kan ikke lige finde den model, du har solgt, men her er der brochurer på andre modeller, og firmaet har overtaget service mv på de danske Scandia-ovne, så de har vel en interesse i, at ovnene kan bruges

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 29-05-11 11:16

Tak Vagn

Jeg har lige sendt dit svar til min veninde - jeg venter lige med at uddele points, til jer ser, om der er flere, der svarer med noget relevant.

Hilsen
Mulle

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 29-05-11 12:11

Selv tak, mulle-mor, håber det lykkes!

Kommentar
Fra : Jakob123

Dato : 04-06-11 21:24

Jeg lytter lige med

Godkendelse af svar
Fra : mulle-mor

Dato : 05-06-11 19:54

Tak for svaret vagnr.

Hej Vagn.
Du får mine points. Min veninde ringer/har ringet til den web adresse, som du skrev. Hun har også snakket med Cerama - som også sælger top-ovne.

Hilsen fra
Mulle/Birthe

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-06-11 21:58

Selv tak, mulle/Birthe