/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Log in..
Fra : sdam
Vist : 498 gange
200 point
Dato : 17-05-11 09:29

Jeg sidder nu pludselig med et "problem" i forbindelse med at modtage/sende mails, hvor der popper et vindue op og beder om BRUGERNAVN OG ADGANGSKODE på min POP3MAIL.dk !!
Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske dette brugernavn og adgangskode. Hvordan finder jeg nemmest disse??

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 210 point
Dato : 17-05-11 09:53

Hvis du ikke kan huske dem så skal du have fat i TDC, de kan sende det til dig med brev-post, de må ikke give dig det også telefonen.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 17-05-11 09:54

Prøv at lede efter i dine gemmer, eller http://www.gtopala.com/siw-download.html
denne burde finde din kode hvis den har været på pc'en

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-05-11 17:07

Recovers the passwords of the following email programs: Windows Live Mail, Windows Mail, Outlook Express, Microsoft Outlook 2000 (POP3 and SMTP Accounts only), Microsoft Outlook 2002/2003 (POP3, IMAP, HTTP and SMTP Accounts), IncrediMail, Eudora, Netscape Mail, Mozilla Thunderbird,
Mail PassView can also recover the passwords of Web-based email accounts (HotMail, Yahoo!, Gmail), if you use the associated programs of these accounts.
http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 18-05-11 10:32

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : Klaudi