/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Vudering af maleri
Fra : Rustica.dk
Vist : 1489 gange
66 point
Dato : 08-05-11 08:10

Hejsa kandu-er.

Jeg vil høre om der er et sted jeg gratis kan få vuderet et maler i jeg har arvet, fra min mormor?

Det skal være i Skanderborg området.

Venlig Hilsen
R

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-05-11 12:38

Der er ikke mulighed for nogen seriøs vurdering i Skanderborg,
det nærmeste er Århus hvor Brun Rassmussen har en filial:

http://www.bruun-rasmussen.dk/vfs/static/valuation/index.html

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 66 point
Dato : 08-05-11 13:30
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 21:08

Citat
Hejsa kandu-er
.
ALTSÅ.... Google er vist ikke DIN ven

Du kan få gratis tilbud fra de fleste ? de mere alvorlige skal hjem og *mærke* på billedet
og hos dem får du EN GOD startpris, men det koster måske et par af de små sedler?= 200.-
Jeg solgte i sin tid hos ? Nell,am & T.omsen, og de par KRONER kom hurtigt hjem igen.

Visse steder ville de skyde på MAX 1500, men fik da ??? skidtet solgt for over 15000.-
hos ovenstående...
Og så glemte::: de vist at trække beløbet for hjemmebesøg
og afhentning, men husk der kommer gebyr på det hele, og det kan variere fra HUS> HUS

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-05-11 21:13

Og de kørte 50km bare for at rådgive mig = (gratis = kendt fra TV), IKKE noget med at PRESSE
men kun en simpel vurdering, og ellers ringe til dem, så henter de (¤/#") balladen
og du får en meget hurtig afregning.
Samt katalog med dine varer.

Om dette er gældende nu omdage? men samler de på GLADE kunder > SÅ JA

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 09-05-11 21:57

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-05-11 23:19

Selv tak. Jeg har selv benyttet Lauritz og jeg er yderst tilfreds.