/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Problem med trådløs forbindelse
Fra : Dext
Vist : 808 gange
65 point
Dato : 23-04-11 12:57

Hej

Jeg har været ved at sætte en trådløs router til,så jeg slipper for alle ledningerne.
Det er gået fint med at få den koblet til routeren, men problemet er at den ikke kan gå på internettet?
Inde i indstillinger bliver det vist som om at det er mellem routeren og internettet der er problemet.

Nogen som kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-04-11 14:11

Reset den og begynd forfra... Der er et hul bag på dyret hvor du kan indsætte en kuglepen i 30 sekunder så er den så god som ny.

vh Ben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-11 14:50

Hvilen internet udbyder har du? Måske kræves der at udbyder skal godkende din router, det er jo den som skal på internettet i stedet for computeren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-04-11 16:36

Og start lige med kabelforbindelse til routeren, indtil der er hul igennem.
Det er vigtigt at følge vejledningen nøje.

Kommentar
Fra : Dext

Dato : 23-04-11 19:31

Jeg har Skyline internet..

Har prøvet at resette. Men ikke i 30 sek. Det er en Netgear router. Synes alt lys hurtigt går ud når jeg bare trykker hurtigt...

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 65 point
Dato : 23-04-11 20:32

Dine kabler skal være forbundet lige som på side 15 i manualen:
http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/1894
routeren bør selv kunne finde en IP adresse til internettet, men læs videre i manualen der står meget nyttige oplysninger, er der noget du ikke forstår så prøv at spørge videre så vil vi forsøge at "oversætte" eller forklare anderledes så det måske forstås bedre

Godkendelse af svar
Fra : Dext

Dato : 23-04-11 21:19

Tak for svaret o.v.n.. Jeg havde selv fået rettet fejlen i mellemtiden :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-04-11 21:23

Tak men det er lidt ufortjent når du selv løse problemet, godt fik det løst og kom på internettet god skins påske