/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Transport fra Malmø lufthavn (Sturup)
Fra : ivanovic1
Vist : 3744 gange
50 point
Dato : 29-03-11 19:36

Hvis man ankommer til Malmø lufthavn som ligger i Sturup, hvordan kommer man lettest og billigst til KBH? Lufthavnen ligger som sagt i Sturup.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-03-11 19:47

Man tager bussen. Se på nettet hvornår den kører. Slå op på Malmø lufthavns hjemmeside.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-03-11 19:52

Med bus eller taxi

Citat
Transport til og fra Malmø lufthavn
Transporten til og fra Malmö Airport foregår via taxa eller bus.

Taxa:
Du finder taxa direkte uden for terminalen. Taxaselskaberne har faste priser for ture til Malmø og Lund. Spørg altid efter prisen inden afgang. Der findes også miljøvenlige taxaer og flytaxa ved lufthavnen. Du kan booke din egen eller dele en flytaxa. Læs også Vägverkets (vejdirektoratets) råd og tip om taxakørsel.

Bus:
Flybusserne går mellem Malmö Airport og togstationer i Malmø, Lund, Ystad Simrishamn og Svedala. Gå til flybussernes websted for at få flere oplysninger om stoppesteder, priser og køreplaner. Flybussen til togstationen i Svedala tager kun 12 minutter, og derfra kan du fortsætte rejsen med tog. Hvis du skal videre til København, kan du enten tage flybussen til Svedala centralstation eller til Malmø og derfra tage toget.

http://www.supersaver.dk/lufthavne/malmoe-lufthavn-sturup#ta%20sig%20in%20till

http://www.flygbussarna.se/Tidtabeller__Priser.aspx

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 60 point
Dato : 29-03-11 20:15
Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-03-11 23:39

Ans har ret. Den direkte busrute ,som jeg anbefalede. er nedlagt.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 06-04-11 01:47

Tak for svaret PrivateDK.