/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
slut tv til grafikkort
Fra : snaptil
Vist : 682 gange
50 point
Dato : 27-03-11 11:34

Hejsa

Jeg har tilsluttet tv til pc.
Problemet er at pc opløsning er 1366*768
tv er full hd 1080*??. Så når jeg dublerer skærm bliver billedet meget lille på tv.Muligheden er for at skifte opløsning på pc, det er bare ikke meget tilfredsstillende. Så kan jeg ikke indstille grafikkortet til at have to opløsninger?? jeg går ikke udfra at jeg kan indstille tv til større opløsning???
Grafikkortet er geforce gt 540 m

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 27-03-11 12:55

Du skal ikke dublere, så vil det altid være den laveste opløsning der bliver brugt på begge skærme. Du skal derimod udvide, så har du mulighed for at styre hvilken opløsning der skal være på de forskellige skærme.

Godkendelse af svar
Fra : snaptil

Dato : 11-04-11 11:19

Tak for svaret webnoob.