/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows Live Mail
Fra : ehkejser
Vist : 677 gange
100 point
Dato : 24-03-11 23:03

Impotere og expotere mail adresser i Windows Live Mail, det var nemt i XP, kan ikke finde ud hvar man gør det i Windows Live Mail.

Mvh ehkejser.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 25-03-11 05:07

Det er bare ´til email.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 25-03-11 07:50

Hej.....Men hvorhenne skal jeg gøre det.

ehkejser.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 10:30

Nu bruger jeg det ikke selv, men jeg har lige installeret det i XP mode på min windows 7 og det er en ren installation så jeg håber jeg kan hjælpe dig.

Nede i venstre hjørne skal du klikke på kontaktpersoner, så åbner der sig et nyt vindue, hos mig i hvert fald. Oppe i højre hjørne, under minimer, er der en knap, klik på den og vælg importer, der er så fem forskellige måder man kan importere på.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 25-03-11 10:50

Hej webnoob.

Det var lige det jeg skulle bruge, ved du hvordan man opretter en gruppe eks. kollegaer. hvor man bare sætter gruppen ind og der bliver sendt mail til alle der er i gruppen.

Mvh ehkejser.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 10:52

Nej, men jeg kan lige prøve og finde ud af det

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 25-03-11 10:54

Det gør du i samme vindue som du skulle vælge og importere. Du skal bare over til venstre og klikke på pilen ved siden af 'Ny', der skal du vælge kategori.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 25-03-11 11:18

Libris laver en rimelig god bog om Windows Live mail.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-03-11 11:37
Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 25-03-11 12:00

Tak for svaret webnoob. ehkejser

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-03-11 12:01

Det var så lidt, er altid glad for at kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-03-11 12:37

selv tak

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 25-03-11 21:25

Jeg har oprettet 2 nye grupper