/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gode ideer til min hjemmeside?
Fra : McBobo
Vist : 850 gange
500 point
Dato : 18-03-11 16:25

Hej Kandu Bruger

Jeg er ved at lave en hjemmeside, som kan byde på, Video trailer, video tutorial/guide, musik, undertekster, links m.m. lige ved hånden. Hjemmesiden er en prøveklud og er i første fase.

Så hvis der er nogle der ude, som har nogle gode ideer eller link til hjemmesiden, er I meget velkommen til at bidrage med især video tutorial/guide.

Som tidligere omtalt i "Skriv et Tips" er min hjemmesiden uploadet til det gratis web hotel på http://www.000webhost.com/ Hvorfor betale for noget man får gratis. Ingen reklamer/spam...
Hele 1500. Mb gratis plads og jeg har kun brugt 16.Mb nu......

Tjek min hjemmeside ud og kom gerne med ideer/feedback til hjemmesiden. Tak http://danishsubmovie.net46.net/

Ps. Søgefunktionen på hjemmeside har Klaudi hjulpet mig med at lave. Hvis du/i har brug for Java Scripts til din egen hjemmeside findes det her: http://www.kandu.dk/Spg154284.aspx

McBobo

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 18-03-11 16:42

Det var da en farlig fin side du der har strikket sammen

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 18-03-11 17:14

Jo tak...... Nu er min hjemmesiden bare ude af drift.... Hahahahahah...

Oversat med google fra 000webhost.com..... http://danishsubmovie.net46.net/

Hjemmeside under syn

Du ser denne side, fordi system administratoren af ??000webhost.com øjeblikket tjekke denne hjemmeside for skadeligt indhold. Denne omdirigerings side vil blive fjernet, når vi er færdig med manuelt at kontrollere alle filer på denne konto. Da vi kontrollerer over 100 websites om dagen, kan det tage omkring 2-4 timer at gennemføre. Hvis du er ejer af denne hjemmeside, vil du få en e-mail bekræftelse, når det er gjort. Hvis du er en besøgende, skal du komme tilbage senere.

McBobo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-11 17:15

Nu har admin squ allerede kig på den

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 18-03-11 17:31

Gå ind og kig på denne side. Jeg har med stort udbytte arbejdet med dette hjemmesideprogram i halvandet år. Programmet hedder Joomla og det er gratis - open source. Til systemet er der et hav af gratistilføjelser. Det tager lidt tid at sætte sig ind i det, men der findes et par lærebøger - hæfter til systemet. Når du engang har fået sat dig ind i det er det 10 gange nemmere at redigere og videreudvikle siden. Siden virker lige som det du kan se på dr.dk eller politiken, men der er et hav af layoutmuligheder.
http://www.joomla.org/announcements/release-news/5350-joomla-161-released.html

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 18-03-11 17:41

Ja de har åbenbart lukket mig ude de næste 2-4 timer. Men så er det godt jeg har et ekstra web hotel...
Tjek min hjemmeside ud her i stedet for: http://dvd2cover.freeiz.com/

McBobo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-11 18:25

Den er os ved at blive undersøgt

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-03-11 19:14

Citat
Den er os ved at blive undersøgt

Hvad kalder du dine filer = de går som regel efter kendte navne
hvis du vil undgå at blive udelukket og andet, så døb _ dem noget andet
eller navn giv dem forkert? eller/ pak dem 2-3 gange,
de plejer ikke scanne filer der dobbelt pakket.

Men vi venter.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 18-03-11 22:29

Fin hjemmeside. Ved godt det er en prøveside, men der kommer forhåbentlig mere text på index siden så også andre forstår hvad siden går ud på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-03-11 07:29

Et idé ..sådan rent programmeringteknisk;

..kunne være, at gøre dine Javascripts til externe filer således de evt. kan 'genbruges' på alle dine sider. Skal du ændre/rette i et script? Så behøver du nemlig KUN at rette ét sted og ikke på alle sider hvor scriptet benyttes.

Oprettelse og inkludering af javascript kan du læse mere om hér:

http://w3schools.com/js/js_whereto.asp

Dernæst ville det måske være en go´ ide også at validere din kode hos w3.org. Som den ser ud i øjeblikket (..jeg ved godt den kun er under konstruktion) er der introduceret 53 fejl alene på din index side !!!

Du kan validere din kode på:

http://validator.w3.org/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : peque

Dato : 21-03-11 18:17

Når nu du husker alt liugge alt det materiale tilgængeligt offentligt, så husker du jo også at betale kodaafgifter for musikken, overholder licenserne for det givne software mm.

Ikke for at skal være lyseslukker, men det er sgu en kedelig bøde at få for at hygge sig med en hjemmeside!

Godkendelse af svar
Fra : McBobo

Dato : 22-03-11 20:24

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-03-11 20:37

var så lidt, kan se du leger med joomla, slettede de din side?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-11 19:58

Underligt ???
...for JEG ka' nemli' heller ik' genkende siden
</MOLOKYLE>