/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
For en ven.
Fra : piaskov
Vist : 748 gange
100 point
Dato : 17-03-11 18:17

Hej alle.
Jeg lovede at spørge for en af vores venner.
Han leder efter en fætter som har boet/bor på Fyn.
Hans navn skulle være Bent Ynggård...er ikke helt sikker på stavemåden.
Vedkommendes forældre skulle omkring 1965 ha' haft en benzintank med tilhørende værksted i Langeskov lige uden for Odense.

Jeg har prøver at kigge på De gule sider og i Krak...kan intet finde om ham

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 17-03-11 18:30

Mon det kan være ham her - Otterup- er da på Fyn??

http://www.krak.dk/person/resultat/bent+yndg%C3%A5rd/otterup

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-03-11 00:09

Har du prøvet på Facebook?

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-11 15:15

Tak for svaret Nordsted1.