/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Video upload sider
Fra : o.v.n.
Vist : 1137 gange
100 point
Dato : 16-03-11 20:41

Hej nu får jeg besked om jeg skal have en konto hos Google for at logge ind på min Youtube konto Nej jeg skal ikke, jeg finder et andet sted at lægge mine videoer.
Spørgsmålet er: Hvilke andre video upload sider findes der? Siderne må gerne være noget lignende Youtube

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-03-11 20:45

Redtube

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-11 20:46
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-03-11 20:49

Du har IKKE fået besked om at du SKAL have en konto, men bare at du KAN bruge din Google konto tll at logge ind på Youtube

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-11 20:54

Jo der stod at jeg fremover skulle logge ind fra en Google konto!
Redtupe er vist ikke stedet for mine små klip

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-11 20:58

Lige nu prøvede jeg igen, citatet er noget af teksten når jeg forsøger at logge ind
Citat
Opdater din YouTube-konto ved at linke til en Google-konto
Du kan ikke længere logge på YouTube uden en Google-konto.
Hvis du ikke ønsker at linke denne YouTube-konto, kan du logge ud her.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-11 21:00
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-11 21:02
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-11 21:05

Metacafe og MSN video ser interessante ud er der flere muligheder? Helst gratis

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-11 21:05
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-11 21:08
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 16-03-11 21:09
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-11 21:12

Du må lave din egen lille server, og have det kørende der.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-11 21:30

Tak for de mange muligheder, jeg skal lige have dem set igennem før jeg udeler point.
Den med egen server er også interessant men det kan jeg vist ikke finde ud af og så er der også lige det at min upload hastighed ikke er noget at skrive hjem om

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-03-11 13:35

Denne lille serverfyr kører her på en ældre compaq med XP
Opkoblingen til TDC er ægte 10/1 Mbs
http://www.rejetto.com/hfs/

Den kan også (har jeg ikke prøvet) køre i Linux under wine.

Hvis nu du lavede dig en pendrive på 8 GB med ubuntu og lukkede Google ind i eks. FireFox - så kunne du jo uploade dine film, uden at genere resten af dine computere.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-11 23:30

Tak for svaret Klaudi. Lige nu er det Metacafe som ser mest interessant ud, men jeg har ikke oprettet konto nogen steder endnu

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-03-11 08:55

velbekomme