/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Løn som BC
Fra : Dipsey
Vist : 2836 gange
50 point
Dato : 05-03-11 18:07

I butikker som Fona, el giganten, dvd butikker osv. Er der kæder hvor BC lønnen kommer op på ca 30.000 fra start. Altså ikke hvor der er elev løn. Synes ikke jeg kan finde noget om det..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-11 18:12

Spørgsmål
- Ubesvarede    1
- Besvarede    26
- Annullerede    28
- Slettede    0
Ialt    55

Regner du med nogen gider bruge tid på at hjælpe dig?

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 05-03-11 18:14

Forstår ikke du gider bruge tid på det der

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-11 19:11

Forstår ikke du pisser kanduerne op og ned af ryggen med din temmelig utaknemmelige opførsel.

...og ja, gider ikke spilde tid på spader som dig!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-11 19:12

Advarer kun med-kanduerne mod dem der puler systemet og opfører sig ubeskriveligt åndsvagt.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-11 19:42

En helt normal BC løn indenfor forbruger elektronik ligger nemt på 30.000.

Som regel er grundlønnen dog lavere(26-28.000), og så skal der målopnåelse til for at udløse den bonus der får dig over 30.000

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-11 09:29

Klart at kortoververden/backtee/betterperformance kan svare! Denne triade kan fremvise lige så skidt en tendens til at få lukket sine spørgsmål/lige så ringe opførsel/ligeså dårlig opførsel.

Meget grinagtigt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-11 09:36

Spørgsmål
- Ubesvarede    2
- Besvarede    52
- Annullerede    77
- Slettede    0
Ialt    131

Som kortoververden

Spørgsmål
- Ubesvarede    0
- Besvarede    19
- Annullerede    28
- Slettede    4
Ialt    51

Som backtee

Spørgsmål
- Ubesvarede    0
- Besvarede    91
- Annullerede    25
- Slettede    13
Ialt    129

Som Better_Performance

Dvs en støt tiltagende ringe opførsel. Og "man" har hele tiden været klar over hvad god opførsel her på sitet er. Dvs man pisser ganske bevidst på sine med-kanduer i stært stigende omfang. Det er ikke noget der kan fejes ind under "jeg viste ikke".

Jow jow.....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 06-03-11 09:39

Okay, ved du noget om man skal ind og have elevløn i starten i fx Fona?

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 06-03-11 09:40

.....og lille Dipsey (+ den skidtvigtige BP/Backtee/kortoververden).

Prøv at opføre jer ordentligt og udvis bare noget der lignerlidt taknemmelighed overfor de mennesker der spilder tid på at hjælpe jer!

Til alle andre: Brug ikke mere tid på de to spader. De har vist hvor taknemmelige de er for hjælpen.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 06-03-11 09:43

Det er synd for dig du ikke kan se din egen opførsel.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-03-11 10:02

Elevløn skal du jo have hvis du søger en stilling som elev, hvis du søger en stillng som BC må det jo antages, at du er over din elevtid.

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 06-03-11 10:49

Okay, der er bare meget forskel. I detail får de BC løn selvom de er aspiranter..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-03-11 13:24

Der er jo forskel på at blive ansat som Butikschef og som Butikschef aspirant, og dermed også på lønnen.

Jeg ved ikke hvad du mener med at "I detail får..." alle Butikschefer er ansat i detail, ellers ville de ikke være butikschefer

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 06-03-11 13:31

Med detail mener jeg Netto, Fakta osv.. Ikke elektronik, hvor man måske ikke kan komme direkte ind uden at skulle gå ned i løn..

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-03-11 13:39

Detail betyder bare at der er tale om salg til slutbrugere, det kan altså både være elektronik, dagligvarer, biler, maling eller alt muligt andet, kort sagt butik.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-03-11 13:40

Og så er det jo ligesom med alt muligt andet et spørgsmål om dine individuelle evner til at forhandle løn

Godkendelse af svar
Fra : Dipsey

Dato : 21-03-11 12:53

Tak for svaret Kortoververden.