/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
facebook
Fra : elsecharm
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 25-02-11 19:27

En veninde har en facebook konto. Hun logger aldrig af for den er på hendes priv. comp. Nu har hendes mand så logget hende af for at gå på egen facebook konto. Eftersom hun stort set aldrig bruger password der er knyttet til fb skulle hun søge for at finde det rigtige. og inden hun kom dertil blev hun udelukket fra fb. Hun kan ikke logge på mere.. der står at hun har prøvet med for mange forskellige passwords. Diverse hjælpesider fb har er til ingen nytte for hende. Hun ender med at gå i ring eller vende tilbage til samme side hvor hun begyndte.
Er der nogen der kan hjælpe??
På forhånd tak :)

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-11 19:33

Citat
der står at hun har prøvet med for mange forskellige passwords.

Vent et par dage, og se om det hjælper.
Hent så dette program, og se under SECRETS, der står samtlige passwords
der har været brugt på pc´en.
http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-02-11 19:36

Citat
der står at hun har prøvet med for mange forskellige passwords.

Du kan også prøve at tilgå FB gennem denne side, den skjuler hendes IP og hvilket land hun kommer fra.
Men den er sikkert lukket et par dage , fordi der er brugt for mange forsøg.
http://www.hidemyass.com/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-02-11 19:46
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-02-11 19:47
Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 25-02-11 19:49

Ja, den med at der er lukket for videre forsøg mht password de næste par dage tror jeg også på. Hun har belgisk facebook konto.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-02-11 20:54

I kan forsøge at rydde op med Windows egen oprydning. Den fjerner cookies. Og dermed bliver alle deres lockind slettet. Så kan hun begynde forfra.

Men det gælder om at fjerne cookies.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-02-11 21:26

Sikke en gang vrøvl

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-02-11 22:36

Citat
Men det gælder om at fjerne cookies.

Hvad har de med SERVEREN Facebook at gøre,
er du udelukket, hjælper det ikke at rydde op på sin pc.

Citat
Under den 24-timers ventetid vil din konto fortsat være synlig for dine venner på Facebook, men du vil ikke kunne gå ind på den. For at se, hvornår du kan gå ind på din konto, skal du bruge en ny adgangskode til at logge på din konto

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 25-02-11 23:12

Tja - en ny adgangskode ville være fantastisk. Problemet er jo, at når hun forsøger at lave en ny adgangskode så går hun enten i ring på fb's hjælpesider, eller hun ender på en side der ikke er aktiv mere. Jeg tror hun lige nu vil vente og se om hun får en ny chance mht sit password (hun er kommet i tanke om det rigtige men kan ikke bruge det fordi hun har haft for mange forsøg med forkerte passwords). jeg vender tilbage om et par dage med nye oplysninger :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-11 00:30

Det hjælper at fjerne cookies, og spørg mig ikke hvorfor. Men hver gang jeg har vrøvl med at logge på facebook, så fjerner jeg cookies og så kan jeg logge på.

Jeg har gjort det nu 4 gange i løbet af ½ år.

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 26-02-11 08:43

tja.. måske den med cookies.. men problemet er jo ikke at hun har svært ved at logge på ... men at hun er blokeret af fb, fordi hun har forsøgt sig for mange gange med forskellige (forkerte) passwords.

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 27-02-11 15:43

Kan du ikke bede om at facebook skal sende dig din kode via E-Mail???
("Glemt password" muligheden)

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 28-02-11 22:39

Nu er det så ikke mig.. men jeg ved hun har prøvet muligheden. Problemet er, at fordi hun prøvede "for mange gange" kan hun heller ikke få tilsendt hverken gammelt eller nyt password. Jeg tror hun ville lade siden være et par dage og så se om det lykkes... vil spørge hende imorgen.

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 01-03-11 21:51

ok .. seneste update.. det lykkes ikke for min veninde at komme på sin fb konto mere. Ævæv. Eneste løsning er nok at oprette en ny. Er der nogen der ved om der findes nogen smutveje for hende mht de fotos der ligger på den gl. konto. Dem vil hun naturligvis gerne ha over på den nye. Ikke noget problem med de fotos hun selv har uploaded, men alle andre hvori hun er tagget. Jeg mener hun må kunne "share" dem og på den måde få dem i eget album på nye konto men det er jo enormt omstændeligt og skal gøres et ad gangen.

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 03-03-11 21:37

seneste update.. min veninde er nu kommet på fb. Det "kostede" nogle dage samt et nyt password (udslaget var vist de xtra dage hun ventede - utålmodigt).
Lukker og slukker herfra.. tak for hjælpen :)

Kommentar
Fra : elsecharm

Dato : 03-03-11 21:38

nå ja.. jeg tilkender nomore points'ne.. trods alt de svar der kommer nærmest.. og fedterøvsagtigt hvis jeg ikke giver noget

Godkendelse af svar
Fra : elsecharm

Dato : 03-03-11 21:39

tak nomore.. du var den der ramte rigtigst