/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Ideer til udflugter søges
Fra : zuri
Vist : 1237 gange
200 point
Dato : 24-02-11 14:23

Hejsa
Jeg mangler nogle gode ideertil udflugter jeg kan tage på med to 13-årige - helst i trekantsområdet, men andet har også interesse.
Det må gerne være noget med noget action (lasergames eller gokart) - dog ikke div. sommerlande - det er alt for dyrt i længden og svømmehaller er vi ved at få nok af.
Problemet er størst i vinterhalvåret - men alle ideer modtages

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-02-11 14:28

Besøg Danfoss Universe på Nordals, det er lige noget for drenge i den alder.

Ikke helt billigt, men få en gruppe billet, hvor I kan medtage hver en ledsager...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 24-02-11 14:43
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-11 16:37

Flymuseet i Stauning er ganske prisfornuftigt.

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 24-02-11 16:49

HM, det er en dreng og en pige - men de har hørt Danfoss er kedeligt, så det gider de ikke og drengen går til rollespil i forvejen

Kommentar
Fra : zuri

Dato : 24-02-11 16:52

PS: Museum er måske noget - nogen der ved om der findes et våbenmuseum i Jylland

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-02-11 17:09

Nå, hvordan ved de at Danfoss Univers er kedelig,
de gange vi har haft børn med der, har de moret sig, både drenge og piger.

Sidst ville en pige i 13 års alderen fra Hovedstaden anbefale besøget til hele hendes skoleklasse.
Og man kan jo også både grave og tænke/spille, specielt for drenge.

>men de har hørt Danfoss er kedelig...

Det kan ikke være Danfoss Univers, hvor har de mon disse fejl informationer fra??´

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-02-11 17:13

Flymuseet i stauning.....Masser af krigsfly. Koster kun ganske lidt. http://flymuseum.dk/

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-02-11 17:46
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-02-11 18:56
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 24-02-11 19:07
Kommentar
Fra : zuri

Dato : 24-02-11 21:02

Lyder spændende alle de links - skal lige kigge nærmere på dem men fortsæt endelig med flere

En klassekammerat har fortalt det! så nu vil de ikke

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-02-11 12:38
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-03-11 15:52

Hvis det er knægte, så køres der Yokohama Rally blandt andet i Fredericia og vistnok også Juelsminde. Det plejer at være meget underholdende. Det plejer at være gratis.

Godkendelse af svar
Fra : zuri

Dato : 19-03-11 12:28

Tak for svaret katekismus.