/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Kogebøger.
Fra : piaskov
Vist : 1255 gange
100 point
Dato : 20-02-11 15:28

Hej alle.
Vi skal på lørdag til min svogers fødselsdag.
Han ønsker sig kogebøger .
Italiensk mad...grillmad...og mad med fisk.
Nogle der har gode erfaringer med super bøger til formålet

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-02-11 15:34

sølvskeen

Den ultimative italienske kogebog, har den selv og nyder at lave mad fra den, eller bare sidde og kigge i den for inspiration

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-02-11 15:39

Hold da op.
Den ser utrolig lækker ud...meeen 400 kr. Det er altså i overkanten af vores budget til gaver.
Det kunne du naturligvis ikke vide.
Vi plejer at holde det på ca. 200 kr. os voksne imellem.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 110 point
Dato : 20-02-11 15:49

Klasikeren fra Gyldendals: En invitation til det italienske køkken af Antonio Carluccio.

Så har han det hele...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-02-11 15:56

Sjovt, tænkte også straks på Sølvskeen, købte den i Føtex for 195 kr, så det kan da være du kan finde den billigere end til 400 kr.

Her til 300 kr leveret til døren

http://www.williamdam.dk/product_info.php?products_id=1483527&ref=6&affiliate_banner_id=6

men det kan jo være Føtex er sejere!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-02-11 15:58

Øv Svend. Der er udslgt fra forlaget.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-02-11 15:58

@ Vagnr...hvor længe siden er det ??

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-11 16:12

http://www.saxo.com/dk/item/hanne-bloch-mit-italienske-koekken-indbundet.aspx

Denne holder jeg meget af. Råvarerne er tilpasset så de kan købes i Danmark.

Det er retter fra Umbrien og alm. klassiske italienske retter.

Den er selvfølgelig med lækre billeder, så mundvandet ikke kan stå stille :)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-11 16:14
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-02-11 16:17

Jeg har købt min i Bilka.
Måske kan den fås der endnu? Ellers kig her:

http://www.bilka.dk/Underholdning/Boeger/Mad-og-vin/Sølvskeen--877074645(Purchase_Books_and_Office_Equipment_DS)

Der er en del andre kogebøger i Føtex, som ikke koster al verden. Hvad med at købe én af disse og suppler med et glas pesto, lidt oliven, pasta etc.

Hvis altså ikke du finder sølvskeen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-11 16:23

Oprindeligt er mit italienske køkken af Hanne Bloch købt i bog og ide til 199,95 kr.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-02-11 16:31

Jeg futter en tur til staden i morgen...så ser vi hvad jeg kan finde. Om jeg kan finde den. Den lyder altså bare god.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-02-11 16:32

Jeg lader tråden køre videre til i morgen.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-02-11 16:50

Jeg købte den lidt før jul, gave til mig selv, så det er langtfra sikkert man kan finde den nu.

Pifos link er inden for råbeafstnd fra de 200, men kunne tyde på de har den i Bilka til en fornuftig pris.

Og det er en dejlig bog, som jeg kan lide kogebøger, ikke halvdelen fyldt med billeder (der er nogle, men ikke mange) og masser af opskrifter, og, i modsætning til hvad mange nok ville forvente, er der ret få pizza-opskrifter

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-02-11 16:51

Min datter har netop inspireret af denne tråd bestilt bogen til sin kæreste via Bilka, og hun har netop modtaget ordrebekræftelse, så de har den altså endnu

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-02-11 16:57

@ ja pifo..men jer er bange for den ikke kan nå at komme frem hvis jeg bestiller den over nettet

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-02-11 17:02

De har den sikkert i Bilka butikken også, jeg købte min egen dér
Du kan jo ringe og spørge, før du kører dertil.
Held og lykke i jagten på kogebogen

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 21-02-11 13:11

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-02-11 13:44

Tak for det Pia,

den har vi meget glæde af...

Kommentar
Fra : Nickinator

Dato : 15-11-11 20:32

SPise med Price er altid et hit med deres opskrifter :)

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 28-02-14 16:29

Jeg lever ikke af at sælge kogebøger, men ser lige at LIDL har en ny udgave af Sølvskeen til 199 kr fra på søndag.

Jeg har den gamle udgave, som jeg er helt tilfreds med, det meste italienske mad er vist i den!