/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjemmeside hos one.com - ikke publicere?
Fra : ingelein
Vist : 1178 gange
50 point
Dato : 20-02-11 10:47

Hej
Jeg har webhotel hos one.com og vil bruge deres Webcreator- program til at lave mine hjemmesider. Øjensynligt er man nødt til at "gemme" filen - hvormed de også straks er publicerede, hvilket ikke er meningen før hele sitet er bygget færdigt.

Er der nogen, som har erfaring med Webcreator?

Jeg har også Frontpage 2003, men det understøttes kun delvist af one.com.

Er der et andet let tilgængeligt hjemmesideprogram, som ikke er særligt indviklet ? (Ikke 123 hjemmeside, som også kræver Webhotel samme sted). Det skal helst være et wysiwyg Programm, idet jeg vil overlade vedligeholdelsen til flere andre personer.

Med venlig hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-02-11 11:07
Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 20-02-11 11:25
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 11:27

Styring af dit projekt
Med sidemenuen (sidebar) kan du stye de sider der er tilknyttet dit nuværende projekt. I sidemenuen kan du tilføje nye sider, og styre hvilke sider der skal være udgivet. Hver udgivet side i dit projekt vil automatisk blive tilføjet til menuen på alle siderne i projektet

http://www.one.com/da/support/guide/www/using-webcreator#controling_project

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-02-11 12:10

Hej Klaudi
Tak for svaret, som er relateret til one.com's Webcreator. Jeg stillede mit spørgsmål til deres engelske support i går og modtog følgende svar vedr. publicere-ikkepublicere:

Sini: when you save your files on the webcreator - the page is already uploaded on your webspace
Sini: if you have created your homepage file as index.html you can rename it to index_1.html and complete the website
Sini: once you are ready, you can rename index_1.html to index.html so that you can see your website again
Vedkommende kender åbenbart ikke til sidestyring.

Da jeg ikke var tilfreds med svaret, spurgte jeg igen og fik dette svar fra en anden supporter:
Sini: when you save your files on the webcreator - the page is already uploaded on your webspace
Sini: if you have created your homepage file as index.html you can rename it to index_1.html and complete the website
Sini: once you are ready, you can rename index_1.html to index.html so that you can see your website again

Nu vil jeg så prøve igen. Det lader til at du kender Webcreator?

Mange hilsner og tak
Ingeborg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 12:26

Næe jeg kender den såmænd ikke, fandt bare den side med vejledning

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-02-11 13:12

Hej
jeg fik desværre sat samme tekst fra supporteren sat ind 2 gange. Næste gang var svaret:
Abby: once you save the page in webceator
Abby: it automatically uploads to the sever and is active.
Abby: publish or unpublish is for menu/navigation bar
Abby: to add or remove items

Med Klaudis henvisning viser det sig jo at svarene ikke var ok.

@Klaudi - jeg troede ikke at man havde adgang til webcreator eller dens guides uden at hoste hos one.com.

Jeg vil også gerne se på Kompozer, som nogen har anbefalet.

Tak og mange hilsner fra Ingelein - som håber at der melder sig en bruger af Webcreator.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-11 13:16

@Klaudi - jeg troede ikke at man havde adgang til webcreator eller dens guides uden at hoste hos one.com.

Jeg søgte bare på one.com webcreator, så var siden der

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-11 12:36

7 åbne!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-05-11 08:01

Hallooo er der nogen?

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 09-05-11 19:26

Tak for svaret Klaudi.

Hm.........Jeg ser altså kun 3 åbne - og efter denne accept kun 2.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-05-11 20:14

Var så lidt

Citat
Hm.........Jeg ser altså kun 3 åbne - og efter denne accept kun 2.

De er blevet ANNULLERET