/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail
Fra : jazzin
Vist : 827 gange
50 point
Dato : 19-02-11 17:49

Der er en fejl i mit navn i Hotmail. Mailadressen er god nok,
men det navn modtageren ser, er forkert.
Hvordan retter jeg det? Tak.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-11 18:08

selv tak

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 2
- Annullerede 16
- Slettede 0
Ialt 21

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-02-11 18:12

Måske du lige skal læse her:
Fra Kandu- kom godt igang

Citat
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 60 point
Dato : 19-02-11 18:17

Oppe i højre hjørne er der et felt hvor der står indstillinger. Tryk på den og vælg flere indstillinger. Her kan du ændre på din konto.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 19-02-11 18:30

Klaudi og Smuller: Hvad taler I om?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-11 18:43

Citat
Klaudi og Smuller: Hvad taler I om?

Hvis ikke den er feset ind nu så sker det sikkert aldrig...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-02-11 18:43

Grunden til at jeg lige gav dig det citat var bare for at forklare Klaudi´s kommentar.

Det er almindeligt og efter kotyme eller hvad man kan kalde det, at man afslutter sine spørgsmål, ved at acceptere et svar fra dem som du mener har givet dig det rette svar.

Du kan angive et antal stjerner for hvor godt du mener svaret er.

Hvis man annulerer et spørgsmål, så er det fordi ingen har givet et ordentligt svar.

Hvis du ikke foretager dig noget- vil der ske en automatisk annulering fra kandu.dk.

I din statistik- ser det ud som om du ikke har forstået det, derfor gav jeg dig det citat.
Det er ikke så sjovt for os andre at hjælpe og bruge tid på noget som vi ikke ved om virker osv.

Jeg håber det har givet dig svar på vores kommentarer.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-02-11 18:46

http://www.kandu.dk/Spg148921.aspx

her skriver du bla. mange tak- hvorfor har du så annuleret ?

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 19-02-11 19:28

smuller: Jeg ved ikke af, at jeg har annulleret noget...? Er det ikke kandu, der annullerer? Hvad kan jeg gøre mere end at sige pænt tak for svaret...som du jo selv viser, at jeg tidligere har gjort?
Klaudi: Du behøver ikke at være uforskammet. Det er ikke en tone, som klæder kandu...

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 19-02-11 19:29

granner: Tak for svaret - og hvad skal så yderligere foretage mig for ikke at gøre noget frkert?

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 19-02-11 19:35

Nå da, er det at være uforskammet, beklager, men kan se du har fundet BLACKLISTE knappen

Så du finder nok os Accepter knappen til venstre for Annuller

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-11 19:38

Citat
Tak for svaret - og hvad skal så yderligere foretage mig for ikke at gøre noget frkert

Når du nu kan bruge svaret fra Granner trykker du på accepter.
Derefter gir' du stjerner efter hvor godt du mener svaret er. 1 stjerne er helt ude i hampen og 5 er tip top.
OG TRYK PÅ SEND ...så har du fået afsluttet på en pæn og ordentlig måde.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-02-11 20:43

Så skal du ned under sende E-mail. Personlig E-mail signatur.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-02-11 21:05

Citat
Hvad kan jeg gøre mere end at sige pænt tak for svaret..

under granner01 ´s kommentar er der et icon accepter

den trykker du på- ruller ned- tildeler antal stjerner for din bedømmelse af svar og trykker send nederst- det sidste er vigtigt for ellers sker der ingenting

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 19-02-11 21:20

ok- der er flere der har sagt det samme.

Og... det er ikke for at være uforskammet, men blot for at forklare, at selvom du ikke selv annulerer, så sker det af kandu- hvis du ikke foretager dig noget.

Det betyder, at hvis nogen kigger på din profil og din statistik, og tænker måske--- ok- der er een som ikke gider give svar- hvorfor så bruge tid på at hjælpe

Det var bare det - smutter igen

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-02-11 00:07

Så kan det vel heller ikke være vanskeligere - du er vel ikke fatsvag eller hvad?

Godkendelse af svar
Fra : jazzin

Dato : 20-02-11 00:25

Tak for svaret granner01.
Desværre fungerer det ikke...det ender hele tiden blindt med at der p.t er et problem og at man skal prøve igen senere. Og det har jeg så brugt en halv dag på...uden at det kan lade sig gøre at rette navnet. Men ellers er dit svar rigtigt nok...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-02-11 09:31

Der er problemer med hotmails side, jeg har selv problemer flere gange om ugen.

Så du må være tålmodig. Selv om det er ..... irriterende når ens mail ikke virker ordentligt.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 20-02-11 12:43

granner - i dag lykkedes det. Navnet er nu rettet!
Tak igen...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-02-11 13:20

Selv tak. Og god weekend