/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Spørgsmål til web10 bruger
Fra : Eyvind
Vist : 724 gange
200 point
Dato : 19-02-11 16:25

Hej.
Jeg mangler lidt viden omkring styringen af en blog inde hos web10.

Jeg har prøvet at oprette en blog, men kan ikke finde ud af at få adgang til den udefra.
Der er tilsyneladende en url > blognavn.domænenavn.dk

Ps. <Mit domænenavn.dk virker fint.

Accepteret svar
Fra : pedroso

Modtaget 200 point
Dato : 20-02-11 10:49

Ja, hvis din blog hedder "minblog" og dit domænenavn "eyvind.dk" så er url http://blog.eyvind.dk

Du kan se URL øverst på indstillings-siden, og se et preview af din blog.

Du skal huske at der går ca. 1 time før dine ændringer er opdaterede. Jeg har oplevet at de aldrig er blevet det, og at jeg skal ind og ændre igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-02-11 11:17

Jeg har set preview af den blog.
Jeg har skrevet i den
url viser minblog.domæne.dk
Den er lavet for længe siden og jeg ville afprøve den i går.

Jeg viser lige et billede af bloggen via PM

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-11 18:23

Tak for svaret pedroso. Jeg er drønet ud af det blogfis.