/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Billeder?
Fra : Fynboerne
Vist : 688 gange
100 point
Dato : 18-02-11 16:56

Jeg har Microsoft outlook ekspress som mailbox og når jeg modtager nogle sjove mail fra vennerne, som har billeder i mailen, kan jeg ikke se dem. Der er bare et lille felt med et kryds i.

Jeg har været i "indstillinger, Send, og der er vinget af i HTML begge steder."

Hvad skal jeg gøre, for at mine billeder kommer frem?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 17:16

Prøv fanen sikkerhed i Indstillinger, under Henter Billeder, fjern markering der....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 17:25

Eller klik i den linje der kommer i toppen af vinduet når mail åbnes

Ser så'n ud
http://peecee.dk/upload/view/291050/full

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 18-02-11 17:34

Eller prøv at højreklikke på krydset, -og dialogboksen der fremkommer, kan du prøve "Åbn".

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 18:53

Prøv i Indstillinger at tjekke på Sikkerheds fanen om der er markeret ved Klassificeret zone,
hvis, så prøv at sætte den til Internetzone

http://peecee.dk/upload/view/291068/full

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-02-11 20:00

Se det sidste billede som Klaudi har lagt op, og der hvor der er markering ved: Bloker billeder og andet indhold - den markering skal fjernes ellers kan du ikke se billeder i e-mails

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 20:19

Citat
Se det sidste billede som Klaudi har lagt op, og der hvor der er markering ved: Bloker billeder og andet indhold - den markering skal fjernes ellers kan du ikke se billeder i e-mails

Det skrev jeg 18-02-11 17:16

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-02-11 20:35

Jeg kan ikke lige huske hvordan det er man gøre det i OU Express, men her ar et screen shot af det i outlook.
http://peecee.dk/upload/view/291087

men så kom jeg jo lige i tanke om at jeg jo kan starte OU Express i XP-mode.
http://peecee.dk/upload/view/291116

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-02-11 20:46

Undskyld Klaudi denne gang var det mig som rullede for hurtig ned uden at læse alt hvad andre havde skrevet - det er noget som jeg selv bliver p****irriteret over at andre gør - jeg vil passe bedre på en anden gang - og det er altså løsningen på problemet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 20:52

Du er ikke ene om det, noobiman den prof gør det da os, og man gør det jo selv ind imellem

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-02-11 21:03

hvem er noobiman?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-11 21:04

Citat
hvem er noobiman?

dig

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-02-11 21:07

Lol

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 19-02-11 14:20

I sikkerhed, er der ikke markeret for blokering af hentning af billeder. Der kommer heller ingen linje frem for oven, der skal klikkes på. Det hjælper heller ikke at højreklikke på krydset i mailen.
Der er markeret ved Klassificeret zone, til Internetzone.
Bloker billeder og andet indhold, er der ikke markering for.

Jeg er ked af det, men ingen af jeres godt tip er gode nok. Det er sådan mine indstillinger har været hele tiden.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-11 14:35

Citat
Der er markeret ved Klassificeret zone, til Internetzone.

prøv at markere Internetzone istedet

er det galt med alle mails, eller kun dem fra vennerne af, det kan jo være nogle der er vidersendt og mangler henvisninger til billeder!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-02-11 14:59

Er det mails der er sendt direkte til dig eller er det videresendt til dig?

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 19-02-11 16:54

Undskyld, det er ved internetzone der er markeret. Ved da ikke, hvad det var for noget vrøvl jeg havde fået skrevet. *S*
Problemet er videresendte mail fra nogle bestemte personer. Jeg kan godt modtage fra andre uden problemer, det er derfor jeg syntes det er noget underligt noget.
Kan det være dem der afsender dem, der har et andet system?
Har spurgt dem, men de ved ikke af, at de kører med et andet system eller andre programmer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-11 17:11

Når det virker fra andre er det jo nok afsender af de mail du ikke kan se, der er noget galt med

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 20-02-11 18:55

Hvad mener I der kan være galt med deres mail, siden jeg ikke kan se dem?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 20-02-11 18:59

Du kan prøve og videresende en af de omtalte mails til mig på kandu @ hilsoe.dk, så kan vi se om jeg kan se billederne.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 20-02-11 19:15

Til webnoob
Jeg har prøvet at sende en mail på den mailadresse du har oplyst.

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 31-03-11 09:08

Tak for svaret webnoob.

Jeg fik ikke løst problemet denne gang, men vender tilbage, når problemet er der igen.