/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Please Hjælp mig.
Fra : Lindaslivsgaard
Vist : 448 gange
200 point
Dato : 18-02-11 15:30

Hej .
Jeg har en søster som hedder marie louise, som jeg aldrig har haft kendskab til.
hun har selv haft en annonce herinde, (mariatrunte) og hun har ikke været online siden 2006. Jeg har et ønske om at komme i kontakt med hende. Men ved ikke hvordan . håber at nogle af jer måske har kendskab til denne kvinde.

Håber i kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-02-11 15:35

Selv om din søster ikke har været aktiv på kandu i flere år, kan det da godt være hun stadig benyttter den mail. adr hun oplyste ved indmeldelsen

Så prøv at skrive hende en PM.... findes hendes profil og prøv så at skrive til hende, måske hun så ser den

Kommentar
Fra : torbenhammer

Dato : 19-02-11 01:15

Hej

Hvis du skriver "mariatrunte" i rubrikken "Søg" oppe i højre hjørne og derefter trykker på "søg", får du 2 henvisninger:

# Dato Emne Gruppe

1 18-02-11 Please Hjælp mig. Slægtsforskning

2 03-06-04 Har du en far der hedder Erling eller ... Slægtsforskning

Trykker du på "Har du en far der hedder Erling eller" kommer du ind på hendes oprindelige spørgsmål.
Skriv herefter en kommentar til hende. Har hun stadig samme e-mail, burde I kunne få forbindelse med hende.

Torben

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-02-11 06:54

torbenhammer, der er altså kun en mariatrunte når man bruger søgefunktionen

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=169743

Men ellers kan jeg se vi er enige, du skriver i hvert tilfælde præcist det samme som jeg

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-11 11:49
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-02-11 12:43

Pia du mener vist:
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=42269

Ellers kører vi jo i ring...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-02-11 12:54

Undskyld Pia, jeg troede jeg kom tilbage til spørgsmålet,
var ikke klar over at Linda havde spurgt før...

Og Linda der er 56 Slivsgaard i krak her:
http://www.krak.dk/person/resultat/slivsgaard

Måske kender en af de andre 55 din søster??

Kommentar
Fra : Lindaslivsgaard

Dato : 21-02-11 14:47

Hej alle sammen . tak for jeres svar. jeg har prøvet både at kommentere, og skrive til hende. for lang tid siden, det har ikke givet noget respons. desværre. jeg ved at min søster ikke hedder slivsgaard. men muligvis noget med thomsen. eller sådan . ingen andre i min familie har kendskab til hende eftersom at min far og marie louise ikke har snakket sammen ..

Kommentar
Fra : gywerd

Dato : 24-02-11 13:45

Hej Linda

Frelsens Hær har en eftersøgningstjeneste, der måske kan hjælpe. De vil nok først tage kontakt til hende, for at sikre at hun ønsker kontakt, før de evt. giver oplysninger videre til dig.

http://www.frelsenshaer.dk/Default.aspx?ID=32

Kommentar
Fra : Lindaslivsgaard

Dato : 24-02-11 20:11

Hej gywerd. tak for det. men jeg har desværre ikke rigtigt nogle oplysninger om min søster, så kan ikke gøre det på frelsens hær :(