/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Søger billigt motionscenter på Nørrebro
Fra : Thorendal
Vist : 763 gange
80 point
Dato : 14-05-03 11:11

Jeg vil rigtig gerne i gang med at løbetræne, men har til at starte med mest lyst til at træne på løbebånd.
Er der nogen der kender et motionscenter på Nørrebro, der er super billigt? Jeg har sådan set kun behov for et løbebånd, så høj standard og mange smarte maskiner er ikke nødvendigt overhovedet.

Venligst fra Thorendal

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 14-05-03 11:20

der ligger et motionscenter i det gammel skov eva hus på lygten på 1 sal

Kommentar
Fra : Spejdermand

Dato : 14-05-03 15:45

Du kunne jo også bare tage bussen linie 5A til Brønshøj og løbe rundt i utterslev mose. Det er i hvert fald super billigt og så får du frisk luft samtidigt.
Jeg gør det selv en gang i mellem, det kan anbefales.

Accepteret svar
Fra : emilie1982

Modtaget 80 point
Dato : 04-09-03 14:37

Ny Form på Blegdamsvej 32 er et lille sted med masser af Aerobichold, kredsløbsmaskiner og styrketræning. Deres løbebånd er ikke så avancerede (der er ikke mange programmer at vælge mellem) men du kan da sætte den på manuel og selv styre hastighed og hældning.
De har et tilbud på 5 mdrs fitness og konditionstræning (ingen hold) til 995 kr. Det er nok det billigste jeg har set.

ps ... Motionscentret ved Nørrebro station er Hard Work Studio der tager 400 pr måned, så vidt jeg husker.

Godkendelse af svar
Fra : Thorendal

Dato : 04-09-03 14:42

Mange tak for svaret. Ja, det er da godt nok billigt og lige, hvad jeg har ledt efter.

Kommentar
Fra : itvivl

Dato : 15-12-03 10:44

hejsa, nu ved jeg ikke hvor praecis du bor paa Norrebro,men der er et billigt et paa fiolstraedet ved rosengaarden,ved kultorvet..Lidt smaat men sode mennesker..