/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Godt der er prostituerede i Belgien
Fra : kartoffel88
Vist : 457 gange
49 point
Dato : 10-02-11 15:39

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-02-11 15:49

Nå.....

Samlede knæ er altså ingen hindring for at gennemføre et forehavende

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-02-11 16:00

Citat
»Effekten er aldrig blevet videnskabeligt bevist, men efter en lille uges tid var en ny, stabil regering klar«, skriver den flamske politiker i Der Standard.

Jooe... det er nok effektivt,men hvad med kvinderne selv. De må jo så,"lide" i stilhed.

Hvis dit øre klør,og du stikker en finger i den,for at afhjælpe det generende,hvor gør det så mest gavn.Fingeren eller øret.

Ja,jeg ved det godt.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-02-11 16:06

Citat
Samlede knæ er altså ingen hindring for at gennemføre et forehavende

Næh... der er heldigvis andre muligheder.Især hvis hun ligger på knæerne.

Fy-føj,Mosebaek.Det var sku ikke pænt.Måske der er børn tilstede.Nu er vi ude i noget "grisseri".

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 49 point
Dato : 10-02-11 16:46

Det kan godt være at opfordringen er "sjov", men baggrunden er tragisk, Belgien har vist ikke haft en regering siden april 2010. Det ender sikkert med at landet bliver delt i to, med en del vold og forfølgelse som resultat.

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 10-02-11 17:39

Tak for svaret fun2.