/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
yousee programpakke
Fra : denevigeuheldige
Vist : 569 gange
50 point
Dato : 09-02-11 13:37

Jeg ser næsten ikke fjernsyn og er dødtræt af de mange tåbelige reklamer man bliver ørelæsset med uafbrudt. Er faktisk træt af at betale de mange licenskroner som man jo er pisket til blot man har en pc`er koblet på nettet. Nå men jeg er ikke blevet mindre foraget over at få at vide, at man nu også blive bondefanget hos you see i form af et strafgebyr på 295 kr for at få ændret sin fuldpakke til standardpakke. Det betyder så blot af jeg helt opsiger deres pakke nu.
Spørgsmålet er så blot hvad I mener ville være bedst og billigst fremadrettet? Som sagt jeg ser næsten ikke tv og kan sagtens klare os med det mindste man kan få - ja faktisk kunne jeg smide fjernsynet ud og klare mig med pc`en.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 09-02-11 13:48

Når du næsten ikke ser tv, ville jeg da nøjes med de alm. kanaler du alligevel betaler licens til

tv2 dr1 og et par stykker mere som jeg ikke kan huske hvad hedder.. altså dem du er tvunget til at betale til når du har et tv

http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/FAQ_Privat/20081201164157.htm

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-02-11 13:48

Jamen så har du jo selv svaret, opsig din programpakke sælg dit tv, billigere får du det ikke

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 09-02-11 18:32

Hvis du er lejer i almennyttigt boligselskab, er du måske bundet op af at betale til en antenneforening.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 10-02-11 13:24

Tak for svaret Nordsted1.