/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Genvej til toppen af siden i Safari?
Fra : Maksimus
Vist : 782 gange
35 point
Dato : 08-02-11 19:14

Hejsa.

Jeg sidder og leger lidt med en Mac boog Pro 13" med Safari som browser.

Det er smart at man kan scrolle op og ned med 2 fingre og frem og tilbage mellem siderne med 3 fingre.

Men hvordan kommer jeg til toppen siden med et enkelt klik eller en anden teknik?

Tak.

Accepteret svar
Fra : UlrikB

Modtaget 45 point
Dato : 08-02-11 19:16

CMD+(pil op)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-02-11 19:16

Prøv med tasterne Home for at gå til toppen og End for at gå til bunden af siden, det virker på alle computere, så hvorfor ikke på en Mac også

Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 08-02-11 19:27

Genialt. Tak

O.v.n: Kan ikke lige finde en tast hvor der står Home