/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Det "bedste" foto galleri?
Fra : klanger
Vist : 977 gange
100 point
Dato : 05-02-11 13:15

Hej

Er i gang med, at vedligeholde en hjemmeside for nogle fotografer.

Der skal der selvfølgelig vises en masse billeder, i en eller anden smart opsætning.

Har allerede prøvet Picture Trail og VSO PhotoOnWeb der er udmærkede programmer.

Men det kunne jo være der var en "herinde" der lige havde det bedste program..?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 13:24
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-02-11 13:25
Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 05-02-11 13:40
Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-11 16:06

Jeg er begejstret for dette gratis iwebalbum: http://eunq.com/

Den er nem at arbejde med ...

mvh/ann-vibeke

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 05-02-11 17:30

Tak for svaret annvibeke. Super enkelt og dog lækker

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 05-02-11 17:52

Bare lige så der er en mulighed mere. Syntes selv det her er godt:

http://simpleviewer.net/simpleviewer/

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 05-02-11 20:41

Der er jo også Windows live mail med flere programmer f.eks. Windows Foto gallry - med den kan du få 25 GB tror jeg det er ude på netserveren.