/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Sort/hvidt fjernsyn?
Fra : kartoffel88
Vist : 522 gange
145 point
Dato : 02-02-11 23:49

Hejsa.

Jeg er ude efter et gammelt TV der kun viser sort/hvid. Ved ikke lige fra hvornår osv. Men kender i til et mærke eller bare et eller andet?

Jeg skal bare bruge det for sjov. Evt. erstatte det med mig fladskærm.. hahah

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 03-02-11 00:08

Har du tjekket dba ud... Eller også skrue ned på farverne på din faldskærm = sort/hvid

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-02-11 01:13

Selv om man fjerner farverne på skærmen er der en anelse tilbage.

Iøvrigt er det en god ide at skrue ned for farverne mens man indstiller kontrasten.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 145 point
Dato : 03-02-11 01:31
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 03-02-11 11:36

Ja det er sjovt med sort hvidt tv........................................forstår ikke at du gider.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-02-11 12:48

Skal det bruges som "hadegave"?

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 04-02-11 01:02

Tak for hjælpen

Nej jeg ser ikke så meget fjernsyn, så hvorfor ikke lave lidt fis. Det kunne da være perfekt hvis man får en sød pige med hjem, der regner med at man skal sidde og se en eller anden skod serie i fjernsynet...

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-03-11 13:49

Min mor brugte mit gamle sort/hvide tv i sin kolonihave indtil tv signalet blev digitalt. Derefter røg det på et museum i Aars, de virkede glade for at få det foræret
Men det var lidt sjovt at det holdt alle de år og lidt retro lige at se DR1 engang imellem, som var det eneste hun kunne modtage på stue antennen