/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Asus X59SR - løs skærm
Fra : Caaasper
Vist : 1561 gange
100 point
Dato : 30-01-11 12:53

Jeg har en Asus X59SR, hvor skærmen sidder løs. hvis den selv skal stå, så falder skærmen bare op eller ned. nogen der ved hvordan man laver det, og hvordan?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-01-11 13:03

Du kan prøve at stramme skruerne der holder skærmen fast og ellers er det selve hængslet der er løst og så skal back coveret (bagsiden af skærmen) skiftes.

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 30-01-11 13:25

de skruer der holder skærmen fast, er det dem som sidder på forsiden af skærmen?
der sidder tre skruer der hvor det der asus mærke også er, er det der?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 30-01-11 14:53

Caaasper ............

Du lyder ikke til at ha' en dyt forstand på dette her, derfor er mit råd at du giver din PC til en der har forstand på at reparere den, frem for at du står med en ødelagt PC!

Kan ikke finde din model, men her kan du se hvor meget du skal skille ad for at komme ind til hængslerne - http://www.ifixit.com/Guide/Repair/Installing-Asus-V6800V-Display/3394/1

Og her er forskellige Asus modeller - http://www.insidemylaptop.com/?s=Asus+

Hvis du vil lære at rode med bærbare PC'er, så må du tigge dig til nogle gamle maskiner, og så skille dem ad og samle dem igen, ind til du har fået en forståelse for, hvordan sådan en fætter en skruet sammen!

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-11 15:31

Nej det er ikke de skruer der sidder på selv skærmen, de skruer du skal bekymre dig om holder skærmens hængsler fast til bottom base (plastiken i bunden) og som sagt til dig, vhis du ikke selv kan finde ud af og skille en computer ad så lad være og få en til og gøre det. En som mig fx. som arbejder med det til dagligt.

Godkendelse af svar
Fra : Caaasper

Dato : 30-01-11 15:42

Tak for svaret webnoob.