/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spæret for proceeslinien
Fra : frankb
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 29-01-11 15:43

Jeg har Windows 7, og der skulle være en mulighed der hedder " fastgør til proceslinjen " når man højreklikker på et program, den fremkommer ikke på min PC, og jeg kan ikke trække programmer derned, er der nogen der kan fortælle mig, hvor denne aktivitet tændes?
Jeg har ikke låst proceslinjen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-01-11 16:06

Prøv om der er noge du kan bruge i denne tråd
http://www.eksperten.dk/spm/928386

Kommentar
Fra : frankb

Dato : 29-01-11 16:25

Desværre er der ikke nogen hjælp, da limjen" Fastgør til proceslinjen" ikke kommer på min PC

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-01-11 17:19

Har du set dette

Citat
Lige efter at have installeret diverse ting med mit nye windows 7, var jeg irriteret over pilene på genvejstasterne på skrivebordet. Her på eksperten (http://www.eksperten.dk/ (...)) læste jeg, at de kunne fjernes ved at åben regedit og så ændre "IsShortcut" til "AriochIsShortcut".

Det fjernede pilene, men fjernede åbenbart også muligheden for at fastgøre programmer til proceslinjen.

http://www.eksperten.dk/spm/928386#reply_7714357

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-11 23:00

Jeg går ud fra at det er hurtigstart som i XP, at du mangler.

http://www.howtogeek.com/howto/windows-7/add-the-quick-launch-bar-to-the-taskbar-in-windows-7/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-01-11 23:15

Citat
Jeg går ud fra at det er hurtigstart som i XP, at du mangler.

Næ næ, jeg tror det er pin-a-program-to-taskbar der er gået i udu'

Men den med Hurtigstart kan du godt huske

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-11 23:18

Den stod i min googlemail klar til brug.

Kommentar
Fra : frankb

Dato : 30-01-11 15:30

Hvor finder jeg den: "IsShortcut" til "AriochIsShortcut, jeg kan ikke huske om der har været ændringer, men hvor kan den findes, i den du henviser til står der Inkfile men den kan jeg ikke finde?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-11 16:40

1. Gå til start, vælg kør og skriv "regedit"
2. Gå til HKEY_CLASSES_ROOT > lnkfile >>>>>>>>>> her står LNKFILE(lnkfile)
3. Omdøm "IsShortcut" til "AriochIsShortcut"
4. Luk Regedit og genstart

Godkendelse af svar
Fra : frankb

Dato : 31-01-11 12:05

Tak for svaret Klaudi.Det lykkedes,med din fine hjælp.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-01-11 12:43

Velbekomme