/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Hvem kan knække denne svære nød????
Fra : willlliam
Vist : 1126 gange
100 point
Dato : 29-01-11 13:00

I Markus Evangeliet kap. 14 vers 48 står ca følgende:
"Og som en tyv kom I efter mig med sværd og knipler for at fange mig."
Det er mærkeligt at Politiets telefonnummer har 1448.
Er der nogen, som kan dokumentere om der er en sammenhæng mellem dette eller der skulle være en helt anden forklaring????

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-11 13:08
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-01-11 13:14

Citat
Myte

At Markusevangeliet kapitel 14 vers 48 skulle have noget at gøre med valg af 1448 tilbage i 1924, må henføres til en myte.

Verset lyder: »Jeg må være en farlig forbryder,« sagde Jesus, »I er jo bevæbnet til tænderne«".

1448 blev valgt efter anbefaling fra KTAS, da det fonetisk var en god kombination.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-11 13:18

Hr. Markus var meget fremsynet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-01-11 13:24

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-01-11 13:52

Ligesom at Falck-stationerne havde xx xx 22 22, dog ikke alle.

Min mor havde samme telefonnummer som en massageklinik i København, blot var det et andet områdenummer.
Kors hvor kunne damen skælde ud

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-01-11 15:21

Man ka' få alt til at passe, hvis man vil :

Citat
SKRÆMMENDE! Skrevet af Ryster - Kl 14:05, 4.aug.2006
Dette er lidt mærkeligt (og det bliver værre mod slutningen):

1) New York City har 11 bogstaver

2) Afghanistan har 11 bogstaver

3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin
Towers i 1993)har 11 bogstaver

4) George W Bush har 11 bogstaver

Dette kunne have været ren tilfældigt, men det bliver mere
interessant:

1. New York er den 11. stat

2. Fly 11 havde 92 passagere ( 9 + 2 = 11)

3. Fly nummer 77 som også ramte Twin Towers, havde 65 passagerere (6 + 5 = 11)

4. Tragedien skete 11. september, eller også kendt som 9/11 ( 9 + 1 + 1 = 11)

5. Datoen er lig "US emergency services" telefonnummer 911 (9 + 1 + 1 = 11)

Fortsat tilfældighed? læs videre......

1) Totalt antal ofre på flyene som styrtede ned var 254 ( 2 + 5 + 4 = 11)

2) 11. september er den 254. dag i året ( 2 + 5 + 4 = 11)

3) Bombningen i Madrid skete 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4 = 11)

4) Tragedien i Madrid skete 911 dage efter Twin Towers tragedien.

Nu kommer noget som er endnu mærkeligere:

Det mest kendte symbol for USA, efter Stars & Stripes, er ørnen.
Følgende vers er taget fra Islams mest hellige bog, Koranen:

"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle.

The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while
some of the people trembled in despair still more rejoiced:

For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."

Det var vers nummer 9.11 i Koranen.

Tror du stadig det er en ren tilfældighed? Prøv dette og check hvad du føler
bagefter:

Åbn Microsoft Word og gør følgende:

1. Skriv med store bogstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første
fly som ramte Twin Towers.

2. Marker Q33 NY

3. Ændr størrelse til 48

4. Ændr skrifttypen til WINDINGS (Evt. WINDINGS 1)

SKRÆMMENDE!

Dette er så skummelt.

Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : willlliam

Dato : 29-01-11 17:40

Tak for svaret nomore.

Kommentar
Fra : Smokei