/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Tillykke Danmark.
Fra : Dulcona
Vist : 924 gange
50 point
Dato : 28-01-11 21:51

Tillykke Danmark.

Vi klasker frøæderne 28 / 25 på søndag og napper guldet. Ingen tvivl om det. Men de var værdige modstandere de spaniere, den ros skal de have.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-01-11 22:00

Jeg anede ikke at der har været spillet fodbold.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 28-01-11 22:02

Jeg har ikke nerver til at se en kamp fra begyndelse til slut. Jeg "zapper" lidt.

Men jeg så da de sidste 2 minutter, da var der ikke den store fare for at Danmark skulle tabe.

Jeg lagde også mærke til, at en af de danske tilskuere havde en kokkehat på .... mon ikke han har tænkt ... her bliver vi også verdensmestre

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 22:06

Uha ja...jeg tabte også 2 kg under kampen (tror jeg). Nervepirrende også fordi vi fulgtes så længe som en vippe op - ned - op - ned.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-01-11 22:07

Ja godt kæmpet, men så i kampen Frankrig mod Sverige?
Vi bliver ikke verdensmestre, men sølv er også fint...

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 22:07

Altså viskinge....Skam dig!!!

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 28-01-11 22:08

Tror du ikke vi kan nappe de franskere svend???

Kommentar
Fra : gril

Dato : 28-01-11 22:15

fuck hvor det fedt at vi er i finalen kom så drenge tag det sidste skridt og vind guldet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-01-11 22:20

Det var så flot og så spændende og det var for spændende, så jeg måtte også sabbe væk en gang imellem.

Og så tror jeg på at vi vinder på søndag.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 22:35

Citat
Vi bliver ikke verdensmestre, men sølv er også fint...

ALTSÅ Svend...nu er du jo sortseer ...lad os tale sammen på søndag efter kampen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-01-11 23:19

Så har jeg lige set kommentarerne fra TV 2.

Joachim Boldsen minder mig meget om Jan Gintberg.

De er begge utålelige (min mening)

Men en medalje får Danmark .... nu skal de bare tæve Frankrig med en havtaske LOL

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 28-01-11 23:24

Har I nogensinde set på regndråber der løber ned over et vindue, det er lidt mere interessant end at se på sport.

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 29-01-11 00:08

Citat
Joachim Boldsen minder mig meget om Jan Gintberg.

De er begge utålelige (min mening)

Overdommeren har talt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-11 00:10

Ja jeg er så gammel at jeg kan huske at et ismejeri havde vand løbende ned ad vinduet indvendigt for at holde varerne kolde.

Men om det er mere interessant end VM i håndbold, det vil jeg ikke sige.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 29-01-11 00:32

Ajiii granner. Det var ikke et ismejeri, det var en osteforretning

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 29-01-11 00:36

Det kan undre mig, at BertelBrander dukker op i en tråd som denne, når han har større fornøjelse af at se regndråber løbe ned af et vindue, fremfor at glæde sig sammen med håndboldinteresserede i denne tråd. Det må da være logik for burhøns, at overskriften udtrykker håndboldglæde og at vi er lidt meget ligeglade med dine regndråber. Men det var måske et forsøg på at nedgøre håndbold / sport.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 29-01-11 00:47

Jeg forsøger ikke at nedgøre sport, jeg fortæller blot at jeg ikke kan hidse mig op til at synes om at se på sport, det er i mine øjne noget af det mest ligegyldige der findes.

Jeg så godt overskriften og undrer mig; "Danmark" har ikke vundet noget som helst, det er 10-15 herrer der har løbet rundt en times tid i en hal i Sverige, jeg vil meget gerne have mig frabedt at blive regnet med blandt dem der skal lykønskes, jeg har ikke bidraget med noget.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 29-01-11 02:03

EJ hvor var det spændnde jeg vandt lige 250 kr. på det sidste mål. Tror ik vi vinder finalen. Trolden..

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 29-01-11 02:48

Ved du hvad BertelBrander, Jeg synes du skulle holde snuden væk fra en tråd, som ikke kommer dig ved og spare os for dine gammelmands-syrlige opstød. Jeg er - og er sikker på at andre også er, fuldkommen ligeglade med dine regndråber. Synes det er er lidt synd, at en gammel mand bliver så vranten, men det har du nok været hele livet. Få dig dog et liv...i den smule tid du har tilbage

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-01-11 03:10

Gode redninger fra Niklas Landin, var med til at sikre den danske sejr over Spanien i VM-semifinalen.

Nu hedder det ikke længere fantastisk, men Lantastisk, Danmark!

Disse dygtige og sympatiske "drenge" gør det godt, - og selvfølgelig går de hele vejen, hip hurra

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-11 10:38

Den med vand i vinduet, det var altså et ismejeri der i Kbh, hvor jeg boede. Vi købte smør på dritler og vi hentede en isblok hver dag til vores isskab. Jeg stod foran det ismejeri hver morgen når jeg skulle med sporvognen i skole og jeg ved ikke, man kunne gå i staver når man stod og kiggede på det vand.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-11 11:45

Jeg ønsker "drengene"

De har også haft den bedste opbakning fra deres fans. Jeg ved ikke, om der bliver manipuleret med lyden, men når, Der er et yndigt land, bliver spillet/sunget, så er det til at høre.
Det var især tydeligt, da Danmark spillede mod Sverige. Hmmm svenskerne kan da også synge, men åbenbart ikke skråle som danskerne.

Det er i morgen kl. 16:00, der er finale

Sidder eller står i op, når "Der er et yndigt land" bliver spillet/sunget ?

Undskyld Dulcona, men nu er der også blandet ismejerier og osteforretninger ind i dette spørgsmål.

Jeg skal nok oprette mit eget spørgsmål om "Det er et yndigt land"

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 29-01-11 12:15

Hej.

Jeg mener nu, at den hold der er bedst på spilledagen vinder, de er jo lige gode stort set.
Har det ene hold lige en lille down tur taber de.
Sådan er det men vi håber vel stort set alle at dk vinder.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-11 12:25

Selv en sølvmedalje er da rigtig flot klaret -- men vi kan da håbe på noget mere

Årets VM håndbold finale spilles i Malmö den 30 januarkl. 17.00

http://www.bettingexpert.com/dk/vm-handbold-finale

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-01-11 12:32

>>Det er i morgen kl. 16:00, der er finale

>Årets VM håndbold finale spilles i Malmö den 30 januarkl. 17.00

Typisk kandu information, og så fra vore aller klogeste piger...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-11 12:39

Det er typisk, at man ikke kan regne med, at et svar fra en bruger på kandu er korrekt LOL

Der er optakt fra kl. 16:00 og kampen starter kl 17:00, hvis man vil se den på DR1.

Så skulle det være sat på plads

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 29-01-11 13:13

Pyt Ans. Det var blot de negative bølger fra BertelBrander jeg ikke gad høre på. Mavesure torsk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-11 15:04

Det bliver garanteret så spændende at jeg må ud af stuen, jeg kan ikke klare sådan en spænding mere.

Mon det er et alderstegn?

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 29-01-11 15:42

Nejjj granner. Det ismejeri har bare ligget i en fugtig ejendom

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 29-01-11 15:44

Tak for svaret ans.