/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hihihihihi !!!!!!
Fra : piaskov
Vist : 680 gange
25 point
Dato : 28-01-11 16:17

Kom så på banen her inden håndboldkampen

Lars Løkke besøgte Psykiatriske afd. i Viborg og blev vist rundt af bestyreren."Hvordan finder de ud af om folk er`gale`nok til at blive indlagt?" spurgte Lars. "Vi fylder et badekar med vand, gir dem en teske, en kop og en bøtte og ber dem tømme karet!" "Nåh!" sagde Lars. De normale bruger vel bøtten fordi det går hurtigst?" "Nei," svarede bestyreren. "De normale hiver proppen op! Vil du ha en seng ved vinduet ??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-01-11 16:20

Jepser, Pia! Sådan skal han have det, den den den... snob!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 16:28

Den burde indspærres lige på en studs-

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-01-11 16:43

Men det at vi alle skal arbejde til vi bliver 68-70 år før vi kan komme på pension, er det ikke ok?
For de siger jo at arbejde er så sundt så lad os da give det til de "gamle" og "syge"

Bliver vi så endnu ældre nu? det bider jo sig selv i halen, for om nogle år går det jo så endnu værre, så skal dem der skal arbejde til den tid jo arbejde endnu længere for at kunne betale til alle os der nu er blevet endnu ældre.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 16:48

Citat
Bliver vi så endnu ældre nu?

Nej vi slider os selv halvt ihjel...og det kommer til at koste kassen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 16:49

Citat
Nej vi slider os selv halvt ihjel...og det kommer til at koste kassen

næh- du helt ihjel- så er det familien der betaler for sten og blomster

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 16:55

Citat
næh- du helt ihjel- så er det familien der betaler for sten og blomster

Nåååå jaaaaa

Ja jeg kan da fortælle at efter 37 år som sygehjælper var jeg da slidt totalt ned...og jeg ved at utallige af mine gamle kollegare er/var det samme.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 17:01

Citat
Arnold til sin Bedstefar:
- Er det sandt, at man kan leve ti år længere hvis man hverken ryger, drikker eller går med piger ?
Bedstefaderen:
- Det finder man først ud af med bestemthed den dag en eller anden prøver.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 17:02

Citat
Ja jeg kan da fortælle at efter 37 år som sygehjælper var jeg da slidt totalt ned

Jobbet som sygehjælper eksisterer slet ikke når du unge skal pensioneres....

Så er de "maskinpassere" og skal blot trykke på den rigtige "knap"

Det samme gælder alle de andre "hårde" erhverv....

FYSISK arbejde er jo snart forbudt - selv breve må ikke veje for meget og inden længe har postbudene "chauffør" på....

Den slags "slidpåstande" kan slet ikke bruges i et samfund der bevæger sig SÅ STÆRKT som det "vestlige".....

Bare se på ordet "arbejdsmand" - det findes kun på museer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 17:03

Citat
Det varede længe, inden du og Birthe giftede jer ?
- Ja, vi syntes, at vi skulle have faste indtægter først.
- Og det har I så fået nu ?
- Ja, vi har begge fået folkepension.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 17:04

Citat
Så er de "maskinpassere" og skal blot trykke på den rigtige "knap"

Jeps..hvor har du ret refi...og de "gamle" får numre

Stue 5 seng 4 vil gerne ha' sin medicin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 17:04

Citat
Kom så på banen her inden håndboldkampen

Var det emnet

Så kan jeg da fortælle at DANMARK VINDER....

Og hvorfor - jo - jeg har spillet på Spanien og har held i kærlighed.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 17:05

Citat
Så kan jeg da fortælle at DANMARK VINDER....

Åhh det lyder da godt...LOVER DU DET ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 17:07

Citat
Stue 5 seng 4 vil gerne ha' sin medicin

Så må man håbe de har lært tallene så "Pedersen" ikke havner på "tønden" med middagsmaden og et glas toiletrens....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 17:07

Citat
jeg har spillet på Spanien og har held i kærlighed.....

så meget for den garanti Piaskov

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 17:12

Citat
så meget for den garanti Piaskov

Ja det får vi så ikke afgjort før kl. senere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 17:17

Jeg er jo garderet....

ENTEN vinder Danmark

ELLER JEG vinder 750.- kr....

Hov - det bliver måske uafgjort

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 25 point
Dato : 28-01-11 17:36

Citat
Arbejder du for hårdt ?
Er du træt?
Føler du dig som en udkørt, fladklemt og indtørret svedske?
Gruden er sikkert, at du er OVERANSTRENGT !

I en dansk statistik vises, hvorfor du er træt, - og kære joke-læser, det er ikke så underligt.
Der er nemlig ikke så mange mennesker, der arbejder, som du tror. I hvert fald ikke efter nævnte statistik.

Nationen består af 5 millioner mennesker, men af disse er 1 mill. over 67 år. Der skulle så være 4 mill. tilbage til at udføre arbejdet.

Men de 2 mill. er under 21 år og tilbage til at udføre arbejdet er der så 2 mill.

Det viser sig, at 1 mill. er ansat af staten, og dermed er der faktisk kun 1 mill. tilbage til at udføre arbejdet.

Men nu er der i Forsvaret 100.000 - og så er der kun 900.000 til at arbejde.
I amts- og kommunaladministrationen er der ansat 400.000 - og så er der kun 500.00 tilbage til at udføre artbejdet.

På hospitaler, rekreationshjem, nerveklinikker og lign. er der indlagt 300.000, - så nu er der 200.000 tilbage.
Af disse er 188.000 alfonser, bumser, narkovrag og lign, der går og lopper den af uden at arbejde, og nu er vi nede på kun 12.000 til at udføre arbejdet.

Det mest interessante ved statistikken er, at der til stadighed er 11.998 i fængsel, og så er der kun 2 mennesker til at udføre arbejdet - dig og mig!

Frisk mod, kollega. Jeg går på efterløn nu!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 17:45

Citat
Frisk mod, kollega. Jeg går på efterløn nu!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-11 17:45

Manden lå på sit dødsleje, dan han mærkede den dejligste duft af nybagt kringel.
Med de sidste kræfter slæbte han sig ud i køkkenet.
Men netop som han slulle til at nappe et stykke, råbte konen:

- Fingrene væk, det er til begravelsen.

Slidt ned eller.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 17:46

Citat
Hov - det bliver måske uafgjort

Ja og det glemte du at spille på....jeg har sagt til Leif at den ender uafgjort...men lad os nu se.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 18:13

Vi vinder 27-25 helt sikkert

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-11 18:18

Det er nu det gælder, og så taber de, jeg har sat 1000,- på Spanien

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 18:45

Citat
Fingrene væk, det er til begravelsen.

Slidt ned eller.....

Hit med en opskrift klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 18:51

Skal Leif begraves

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 19:48

Citat
Skal Leif begraves

Før eller siden skal han vel...men forhåbentlig ikke lige med det samme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 20:06

Kringle kan fryses.....

Så skal den bare lige i ovnen...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 20:55

Citat
Så skal den bare lige i ovnen...

Nemlig så du.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 20:56

det er alt for spændende med den håndboldkamp- strikketøjet kan set ikke funktionere samtidig

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 20:58

slet ikke

skulle der altså stå

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-01-11 21:22
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 21:59

Moster dog...du har da fatter pointen.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 22:01

den var go´camillasmoster

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 22:04

Citat
ELLER JEG vinder 750.- kr....

Og det gjorde du så IKKE

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 22:08

1-0 til moster og 28-24 til drengene

Nåh ja, jeg havde undervurderet dem med mit 27-25, men det var da tæt på.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-01-11 22:13

P.. jeg tabte en tusse, nåe ski' mæ'et, det var Matador penge

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-01-11 22:17

Citat
det var Matador penge

det kan enhver jo komme og sige

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 22:20

Citat
Og det gjorde du så IKKE

Det vidste jeg jo inden

Citat
Så kan jeg da fortælle at DANMARK VINDER

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-01-11 22:34

Citat
Det vidste jeg jo inden

Ja ja og med som du jo så har held i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-11 22:42

Nemlig.....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-01-11 10:11

Citat
Og hvorfor - jo - jeg har spillet på Spanien og har held i kærlighed.....

REFI !!!!!!!!!!!!!!!!!! Smut lige ned på hjørnet ...du ved i kiosken og spil på Frankrig til i morgen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-11 10:31

Jeg er jo NØDT TIL at spille på Frankrig.....

Danmark skal jo vinde - eller mine penge kommer hjem igen

UANSET hvad går jeg (eller Danmark) af med sejren

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-01-11 12:13

Ja, herligt "skilt" - vi kan jo lisså godt lære det........... ihvertfald sålænge, en vis "herre" er på pinden.

Drengene vandt?! super! Tillykke! Pøj pøj i aften!
Til alle, og i enhver henseende

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-01-11 20:40

Citat
Jeg er jo NØDT TIL at spille på Frankrig.....

Og hvad vandt du så ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-11 20:42

Mine penge hjem igen.....

Burde nok have satset lidt extra, men så havde danskerne vel bare vundet...

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-11 09:55

Tak for svaret smuller54.
Sådan ...