/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows live mail
Fra : dolli
Vist : 3157 gange
100 point
Dato : 25-01-11 19:50

Er der nogen der kan hjælpe mig med at importere danske helligdage til den tilhørende
kalender, Evt en kort beskrivelse til hvad jeg skal gøre.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 25-01-11 21:01

Er hele din kalender ikke i dansk sprog. ?

Hvad har du i venstre side.
Enten foregår det ud for din E-mail adresse i venster side ved den lille pil.
Eller også i Menu båndet øverst under Ny kalender
Eller Nederst i venstre side find en lille pil med musen nederst på siden.
Alt afhængig af hvordan du har dine indstillinger pt.
Prøv dig frem, skriv igen.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 25-01-11 21:12

hvis du har en hotmail konto skal du bruge den i windows live mail
Så opdaterer den automatisk med de danske heligdage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-01-11 22:02

Den her bruger jeg i min Live mail kalender og på min mobiltelefon:
http://ical.mac.com/WebObjects/iCal.woa/wa/default?u=plj&n=DKM%C3%A6rkedage.ics
du skal hente ical filen hjem på computeren og importere den i din kalender.
Rul ned på siden og klik på Download
log så ind på din Live mail i browseren: http://mail.live.com oppe øverst mellem Windows Live og Messenger er Hotmail, hold musen over Hotmail og gå ned og klik på Kalender ovre til venstre klikker du på Tilføj en ny kalender og bladrer dig frem til ical filen du lige har hentet
Nemt ikk?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-01-11 22:06

Hvis du læser dine Live mails (Hotmails) i et program på computeren (med kalender funktion) så synkroniser kalenderen automatisk når du henter mails.
Og så skrev jeg forkert før, filen hedder: DKMærkedage.isc
så filen hedder .isc og ikke .ical som jeg skrev

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-01-11 22:45

Citat
Hvis du læser dine Live mails (Hotmails) i et program på computeren (med kalender funktion) så

vi ved jo ikke engang om spørger bruger hotmail, der spørges jo om emailprogrammet windows live mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-01-11 23:24

Tak for rettelsen den misforstod jeg programmet Windows Live Mail kan ikke importere en ics fil desværre så mit link dur ikke, faktisk troede jeg at næsten alle havde en Hotmail og alle de funktioner som er i den, men her er så en undtagelse måske?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 27-01-11 10:11

jeg bruger kun min hotmail til skod mails.... så ville aldrig hente dem ind på et program på pcen

Godkendelse af svar
Fra : dolli

Dato : 27-01-11 17:04

Tak for svaret EXTERMINATOR. .

<jeg havde ikke en hotmail. Har nu fået en og min kalender har nu de danske
helligdage. Tak for hjælpen.