/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Ville godt tabe mig
Fra : kayam
Vist : 1148 gange
100 point
Dato : 23-01-11 21:34

Heej mennesker

Jeg er en pige på 14 (Snart 15) jeg kunne godt tænke mig og tabe mig lidt i en uge har jeg holdt fint med min slanke kur og har rent faktisk tabt mig fra 59.9 til 56.7 på den uge.
Det jeg har gjort er at veje min mad og takke nej til slik og kager... men der var dog en dag jeg faldt i med chips, men jeg gik dog derefter ud og brækkede mig..

Men mit spøgsemål er om der er nogen som kan hjælpe mig med og tabe mere. jeg vejer som sagt 56.7 og er 165 høj og jaja jeg er snart undervægtig men ville godt tabe alt det fedt på min maven men hvordan såå hjælp.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 23-01-11 21:44

Hej med dig.
Ja du har helt ret i du snart er undervægtig.
Og du skal under ingen omstændigheder tabe dig mere.
Men hvis du syntes du har lidt topmave skal du da bare lave nogle mavebøjninger så du får strammet dine mavemuskler op.
Længere er den da ikke.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-11 21:46

Og så skal du lære at få afsluttet dine spørgsmål herinde på en pæn måde.
Man trykker på accepter når man har fået et godt svar og så på send.
HUSK det...for jeg kan se du ikke har afsluttet nogle af de 8 spørgsmål du har stillet her.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-11 21:56

Jeg er enig med Piaskov, du vejer lige tilpas og du kan ikke fjerne din lille bule på maven ved at tabe dig mere, du skal træne det væk.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-01-11 22:02

http://www.kandu.dk/Spg144699.aspx

Hvordan er det gået det sidste år, siden du har taget over 10 kg på.

Hvad skyldes det ? Måske du kan forklaringen der ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-01-11 22:02

kan finde - skulle der stå

Godkendelse af svar
Fra : kayam

Dato : 23-01-11 22:13

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 23-01-11 22:45

jamen noget er jo blevet bedre. Du staver helt godt nu. Så der er håb forude.

Kommentar
Fra : Victoriawild

Dato : 08-10-12 09:47

hej søde.

jeg har været lidt i samme situation.

kontakt ham her på www.mikawilliam.dk

han kan kun anbefalles og koster ikke meget.