/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
vil gerne tabe mig til min konfirmation
Fra : kayam
Vist : 1112 gange
20 point
Dato : 05-02-10 20:48

hej jeg er en pige på 14 og ville gerne tabe mig til min konfirmation den 2 maj men ved ikke hvordan, kan ikke ikke hjælpe mig jeg vejer 48 kg og ville ned på 43 kg og tabe mig omkringkrig mave og lårene. tak på forhånd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-10 20:51

Du spiser bare lidt mindre (og måske sundere) og motionerer lidt mere....

ALLE andre alternativer må du SLET IKKE tænke på i din alder.....

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-02-10 22:10

Husk at spise godt med svampe.

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 05-02-10 22:13

hej jeg spiser find sundt men hader svampe

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-02-10 22:19

Svampene er meget vigtige hvis du vil tabe dig.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 05-02-10 23:10

Du bør måske overveje om du nu også spiser så sundt som du siger, de fleste danskere spiser en pæn del mere en de burde, om det så er sundt eller usundt, måske skal du skære ned på portionerne. Spis fornuftigt og sundt, og smid lidt motion oveni, det er nok den bedste kur der findes.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-02-10 00:24

48 kilo lyder ikke af meget til en konfirmand, hvor høj er du?

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-02-10 01:15

Hjælp din mor og far med at skovle sne.
Det hjælper her og nu; derefter nul chips og sodavand.
Cola strengt forbudt.
Cykel eller gå gerne i skole.
Husk at gå til præst, helst HVER søndag, og lav bare kraftspring på vej til kirken.

Hilsen Asbjørn2

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-10 09:21

Jeg har et par råd som stensikkert virker:

1.) Motion (...mindst 6 timer om ugen. Løb så du får hjertebanken, bli'r stakåndet og sveder!)

2.) En let lille øvelse: Drej dit hoved fra venstre mod højre og fra højre mod venste. Gentag denne øvelse en 4 - 5 gange ...HVER gang du bliver budt kager, slik og sodavand.

Altså således:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-02-10 14:39

Og hver gang du føler sult skal du bare spise en svamp!

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-02-10 15:21

Flash77, kunne du ikke prøve at lege stilleleg lidt, ca. 10-20 år?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 06-02-10 15:32

Du har ikke svaret på spørgsmålet om hvor høj du er.
Svar på dette, så kan det være du bliver taget alvorligt, og undgår for mange fjollede svar.
Gå ind på denne side og download denne kur.
www.udeoghjemme.dk/Brevkasser/Spoerg%20Dr,-d-,%20Slank/Den%20nye%20proteinkur.aspx
Hvis du retter dit liv ind efter denne undgår du at leve usundt, og miste muskelmasse, mens du taber de ønskede kilo.
Men svar nu lige på hvor høj du er. For hvis du kun vil blive fladere på maven, - er det mavebøjninger der skal til, - og hvis det er lårene så læs her:
www.qmag.dk/Slank/Dokumentar/3668.aspx
Ammitz

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 06-02-10 18:24

jeg er Ca 162 ;)

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 06-02-10 18:27

ps. jeg går til håndbold 4-5 gange om ugen og fodbold 1-2 gange så det er ikke motioner der er noge galt med det tror jeg i hvert fald ik :D men tak alle sammen ind til videre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-10 18:28

Du skal "klemme" et par flødeboller ned

Det er lige før du er undervægtig

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-02-10 19:06

http://www.bmiberegning.dk/ skriver de, efter at have beregnet din BMI til 18.29:
"Du er smuk og dejlig, omend lidt tynd"

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 06-02-10 19:31

men jeg syntes jeg er here tyk

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 06-02-10 19:42

men takk :D

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 06-02-10 19:49

Prøv at spøge dine venner og dine forældre om de synes at du er overvægtig, det tvivler jeg på at de synes.

Man kan ikke helt bruge BMI til børn (og du er stadigvæk næsten barn), men jeg tvivler stadig på at du er "here tyk".

Kommentar
Fra : sol1983

Dato : 07-02-10 18:47

Du har en hel normal højde og vægt, og så er det heller ikke unormalt med hvalpefedt i din alder. Det sider helt forkert, føler man, men det vokser du fra. Gør hellere nogle ting som gør dig glad og fokuser på det, gå til frisøren eller bare få lakeret negle. Det vil måske fjerne fokus fra det som er lidt træls og irriterende. Held og lykke.

Kommentar
Fra : hamdengule

Dato : 07-02-10 19:59

jeg syntes at det er vigtigt at du først og femmest tænker på at muskler vejer mere en fedt.
derfor kan det sagtens være at du vil komme til at se slankere ud ved at motionere mindre, men stadig veje det samme eller måske enda lidt mere. men gode øvelser er almindelige mavebøjninger, og løbeture.

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 14-02-10 15:48

Altså Kayam.
Hvis du mener det alvorligt med den søde fyr du skrev om i dit spørgsmål -
Så er det ikke klogt at tabe dig for meget.

Kvinder skal helst ikke ligne de rene strygebrætter.

Ikke noget ondt i det. Slet ikke.

Men det må gerne være lidt "sul på kroppen" ...

Kommentar
Fra : kayam

Dato : 30-03-10 22:22

min søster siger jeg er tyk og det gør min mor også så jeg vil tabe mig koste hvad det vil

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 30-03-10 22:29

Du ved nok godt selv hvordan du taber dig: Mere motion og spise færre kalorier, der er ingen lette veje, slet ikke når det højest drejer sig om et par kilo som i dit tilfælde.