/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Politiaktioner
Fra : mads0712
Vist : 670 gange
20 point
Dato : 23-01-11 00:11

Hej

Er der nogen herinde der ved hvor henne man kan se, hvornår der er politiauktiioner rundt omkring i landet?
Håber i kan hjælpe

mads0712

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 23-01-11 00:54

Mener du hittegods auktioner? Der hvor der sælges ud af fundne ting som ikke er afhentet af ejeren, så er der mulighed her, vælg din politi kreds og se:
http://www.politi.dk/da/borgerservice/hittegods/hittegodsauktioner/

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-01-11 10:57

Ved ikke, hvor du bor, men jeg får selv tilsendt nyhdesbrev herfra:
http://www.topauktioner.dk/index.htm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-11 11:01

Hej .

Hvis du mener det der blev omtalt i TV avisen i aftes ang. skyldnere så er det i uge 5 de starter.
Alle har dog frit lejde i næste uge ...så bare kom ud af busken hvis det er det du mener.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-01-11 11:45

Citat
Hvis du mener det der blev omtalt i TV avisen i aftes
og hvad var det så? jeg var ikke hjemme og så ikke på kukkassen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-11 11:53

Mener du aktioner eller auktioner ????????

Der er jo en væsentlig forskel på det, der står som overskrift og det du skriver i spørgsmålet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-11 13:04

Citat
og hvad var det så?

Nå du så det ikke
Fogden og politiet har indledt et samarbejde hvor skyldnere bliver anholdt...enten derhjemme eller på deres arbejdsplads.
De bliver spærret inde til de kan komme for fogderetten .
Men der er givet frit lejde til alle i næste uge hvor de kan ringe til fogden og få en aftale om afdrag på gælden.
Så det et bare om at benytte sig af det hvis man skylder penge bort.
Kan da ikke forestille mig noget mere pinligt end at politiet tropper op på ens arbejde og anholder en.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-01-11 13:04

Citat
Hvis du mener det der blev omtalt i TV avisen i aftes ang. skyldnere

Har Henriette Kjær arrangeret loppemarked ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-11 15:04

Citat
Kan da ikke forestille mig noget mere pinligt end at politiet tropper op på ens arbejde og anholder en

Det gør de jo kun hvis man ikke møder op på den i indkaldelsen fastsatte tid...

Der er sgu ingen der bliver anholdt blot fordi de ikke har betalt en regning

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-11 15:14

Citat
Der er sgu ingen der bliver anholdt blot fordi de ikke har betalt en regning

REFI for filan...du hørte ikke efter
Dem det drejer sig om er de personer der ER udeblevet fra en indkaldelse hos fogden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-11 15:18

Jamen det var der jo ingen der oplyste

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-11 15:25

Citat
Jamen det var der jo ingen der oplyste

Joo du gamle ...i tv i går sagde de det

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-01-11 16:21
Kommentar
Fra : mads0712

Dato : 23-01-11 18:48

Til ans

Jeg mener politiauktioner, hvor politiet sælger forskellige cykler, scootere og knallerter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-01-11 18:53

Det hedder hittegods auktioner, og du kan se hvor og hvornår hvis du klikker på linket i mit første indlæg

Godkendelse af svar
Fra : mads0712

Dato : 23-01-11 18:57

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-01-11 19:01

Selv tak - jeg håber du får købt en god og billig cykel, eller måske en scooter