/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Happy Days
Fra : FrejaFlop
Vist : 1041 gange
34 point
Dato : 20-01-11 15:55

Er der nogen der har dårlige erfaringer med www.happydays.com? Ja, eller særlig gode? Rart at vide inden jeg beslutter mig for en miniferie via dem.(vi påtænker at tage til SydSverige)

Kommentar
Fra : clou

Dato : 20-01-11 16:06

Har hverken negative eller positive oplevelser med dem, men har været i kontakt med dem flere gange, for at høre om de feriesteder de tilbød var handicapegnede (er kørestolsbruger), og her har jeg ALTID fået en utrolig professionel behandling af dem, så tror jeg ville prøve det, hvis jeg var dig

Clou

ps: god ferie hvis du tager af sted

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 44 point
Dato : 20-01-11 16:43

Vi har brugt dem til kør selv feriedage i Tyskland.
http://www.happydays.nu/dk/index.php
Og vi har ikke noget at klage over.

Vi har også benyttet Booking.com til 5 dages ture i Tyskland og er tilfredse.
http://www.booking.com/country/de.html?label=gog235jc;sid=e5e3f49e42a80abbebd8efcdc200c2e2;hide_ss=1

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 28-01-11 21:20

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-11 21:27

God tur.