/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nyeste indlæg øverst ?
Fra : coehlen
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 16-01-11 10:07

Hvordan får jeg de nyeste indlæg i en tråd til at stå øverst ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-01-11 10:11

Kan kun lade sig gøre hvis siden tilbyder denne mulighed.

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 16-01-11 10:21

Gør du nar ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-11 10:28

Ved at hæve point kan du få dit indlæg øverst, indtil der oprettes et nyt!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-11 10:30

ps du kan hæve point 2 eller 3 gange, kan ikke lige huske det

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 16-01-11 10:40

Det er selve visningsformen, jeg ønsker at ændre.
Så man ikke behøver at spole ned til bunden for at se den seneste kommentar.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-11 10:44

Citat
Det er selve visningsformen, jeg ønsker at ændre.
Så man ikke behøver at spole ned til bunden for at se den seneste kommentar.
Det kan du ikke, den slags kan du kun på programmer installeret på din egen computer, Kandu siderne ligger på Kandus servere og dem kan du ikke ændre [heldigvis]

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-11 10:44

ok, den misforstod jeg så, det kan du ikke

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 16-01-11 10:47

Brug dit tastatur til at komme hurtig nede på siderne
Page down tasten: rykker en hel side ned for hvert tryk
End tasten: går direkte til bunden af siden
Har du en midtertast på musen så kan den indstilles til hurtig rulning (Logitech kan)

Godkendelse af svar
Fra : coehlen

Dato : 16-01-11 10:55

Tak for svaret o.v.n. Jeg mener nu at have set sortering efter tid i andre fora. Men pyt !

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-11 11:03

Måske i andre fora, men ik her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-11 11:22

Hvorfor skal jeg straffes, bare fordi Kandu siden ikke er sat op som du gerne vil have den?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-01-11 11:24

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-01-11 11:32

på andre forums (php) kan du som regel vælge, nye emner øverts og meget andet
men kandu, er mere optaget af at smide brugere ud, end forbedre siden...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-01-11 11:41

herinde, kan du benytte brev ikonet,vedsiden af dit spørgsmål, for at hoppe til et svar