/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Efterlysning af person
Fra : BerndJ
Vist : 880 gange
100 point
Dato : 15-01-11 20:16

Hej ...
... jeg vil gerne finde en person som jeg kun kender hele navnet og fødselsdato på ... jeg er engang sikker på om han lever stadigvæk ... findes der et offentligt tilgængelig dødsregister, gravpladsregister el. lgn.. Er der nogen som har foreslag hvordan jeg kan finde personen???

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-11 20:35

Du må vide hvor han ev. bor

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 15-01-11 20:55

Hvis du har en tidligere adresse, kan folkeregistret hjælpe dig.

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 15-01-11 20:56

Det eneste jeg ved at vedkommende er født i København i 1937, og at vedkommende har i 1957 boet i Roskilde.

Accepteret svar
Fra : bronno

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-11 20:56

Du går op på det nærmeste folkeregister og beder dem om oplysningen ud fra fødselsdato, navn og formodet opholdssted, så får du oplysningen mod betaling af vist nok 52 kr.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 15-01-11 21:07

Tak for svaret bronno.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-11 21:09

Du kan jo prøve her

http://www.afdoede.dk/index.php?page=sogning

Hvis du ikke finder personen der, så er der som tidligere nævnt, kun folkeregistret.