/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Track and Trace Pris?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 1847 gange
50 point
Dato : 12-01-11 18:56

Hej.

Jeg skal sende noget med posten imorgen, og jeg har kigget på nettet for at finde ud af hvad det koster, at få et track and trace nummer på brevet/pakken. Men jeg kan ikke finde det nogle steder. Er der nogen der ved hvad et Track and Trace nummer koster?

På forhånd tak :)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 35 point
Dato : 12-01-11 19:01

Citat
PRIS
Det er gratis at benytte track & trace.

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/Faktaark_TT.pdf

(men jeg kan ikke lige se årstallet på den side)

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 12-01-11 19:12

Citat
Det er gratis at [U]benytte[/U] track and trace

Jeg ved godt det er gratis at benytte det men hvad et track and trace nummer vidste jeg ikke hvad kostede, Men tak for hjemmesiden der stod et nummer som havde åbent jeg har snakket med post danmark og det koster 149 kr.- at få et track and trace nummer.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 12-01-11 19:13

Tak for svaret Nordsted1. Hjemmesiden ledte mig til et nummer der havde åbent. Tak igen.