/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jørn / Rudolf og andre navne
Fra : severino
Vist : 1694 gange
10 point
Dato : 12-01-11 00:20

Ja personen lever stadig, men under et andet synonym og navn, på et helt andet forum.
Rednose kalder han sig og navnet er nu ikke Jørn men Rudi!

Rudi minder om Rudolf, IK'

Han gebærter sig stadig på samme måde, inde på www.24.dk, hvor han stiller sine "kloge" spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-11 00:29

Ja og han har været på eksperten.dk og diverse andre fora!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-01-11 00:35

Stakkels dem.

Tænk at andre sider skal igennem det som Kandu har været.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-11 00:38

Det varer nok ikke længe inden han dukker op igen, som Rednose

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-01-11 00:42

UUUHHH Klaudi, vil du give mig mareridt?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-01-11 06:47

Sjovt, så meget opmærksomhed Jørn kan få, uden selv at være til stede...
Han ville elske at se denne tråd. Han er virkelig i stand til at beskæftige os alle....
Nå, forresten - han ser nu nok tråden - uanset hvad

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-01-11 07:49

Bedre er tavshed end tankeløs tale.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-01-11 11:22

Han elsker en sådan tråd.

"Dårlig omtale er bedre end ingen omtale" (Simon Spies)

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-01-11 13:27

jamen på 24.dk ka han få lov til alt og får med garanti masser af negativ opmærksomhed... suk

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 12-01-11 14:40

Hvis hans net går ned:
"-Åh. Hvem skal så være gal på mig?"

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-01-11 15:15

Hvad skal vi gøre uden Jørn her på Kandu? Hvem skal vi så tale om?

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-01-11 17:44

Hvad er formålet med denne tråd?

Hvad er formålet med at diskutere en tilfældig skribents gøren og laden?

Nogen må kede sig rigtigt meget derude!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-01-11 17:55

Citat
Nogen må kede sig rigtigt meget derude!

Som jeg skrev: Hvad skal vi gøre uden Jørn her på Kandu? Hvem skal vi så tale om?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 12-01-11 20:44

Hø hø

Interessant profil på http://www.24.dk/result.jsp

Citat
Navn: Rudi Online!

Alder: 30 år
Postnr.: 2400
Præsentation: Rudi Interesseret i musik, film, natur, politik, kunst og meget mere.

Imponerende ungdommelig når man andetsteds kan læse:

http://www.taastrupnetavis.dk/default.asp?Dok=2631

Citat
Jørn Rudolph har boet i Tåstrupgård i 32 år, han skriver her om omtalen af Tåstrupgård i pressen.

Ja, der kunne skrives tykke bøger om den person...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-01-11 21:48

Helt undvære ham, kommer vi ikke til, han kommer stadig på KANDU, men giver sig ikke rigtig til kende, i hvertfald ikke under nogle af de kendte synonymer.
Han har skrevet til mig, og "brækket" sig over, at jeg har genkendt ham.

Men selv om vi på hver vores måde, har forsøgt at få ham til at normalisere sig, så er det stadig ikke lykkedes. Han elsker jo at provokere!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-11 22:39
Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-01-11 16:20

Ja så forstår man bedre hans opførsel, han ser ikke ud til at være den stiveste pik i saunaen, eller den skarpeste kniv i skuffen, og de dybe tallerkner måtte købes!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-01-11 22:02

Kan man forstå at manden er uddannet pædagog? For det er han.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-01-11 22:43

Citat
Kan man forstå at manden er uddannet pædagog? For det er han

Det må være beskæftigelsespædagog - han holder alle os i gang

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 10 point
Dato : 13-01-11 23:22

Citat
Ja så forstår man bedre hans opførsel, han ser ikke ud til at være den stiveste pik i saunaen, eller den skarpeste kniv i skuffen, og de dybe tallerkner måtte købes!

Ej heller den hurtigste knallert på havnen...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-01-11 14:37

Jeg har aldrig haft den store tro på "pædagokker".
Nu kan han så læse hvad vi mener om ham, da han flere gange har sendt mig en PM både her fra KANDU og fra "24.dk", så han følger efter os!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-01-11 01:34

Det kan være et tiltag som dette kan afholde ham fra at føre sig frem som han gør nu...

I fremtiden kan det blive kutyme, at man skal have tegnedrengen op af lommen for at sige sin mening på nettet.http://www.comon.dk/nyheder/det-skal-koste-penge-at-kommentere-1.385102.html

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-01-11 16:58

webm
Giv nu ikke Kanduteamet gode ideer, så skal vi måske til at betale for at bruge Kandu.

Godkendelse af svar
Fra : severino

Dato : 16-01-11 17:33

Tak for svaret webm.

Ej heller den hurtigste knallert på havnen...

Han minder også nærmest en tunet vandcykel!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-01-11 17:34

Hvis det skulle blive tilfældet, hvilket jeg dog ikke tror det gør, kan de vist godt lukke butikken omgående...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-01-11 16:51

Så var han minsanten forbi igen

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=280709

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-01-11 20:27

Det bindegale menneske er tilbage igen igen...