/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Lægge en PDF ud på Blogger - eller hvor?
Fra : ingelein
Vist : 1189 gange
50 point
Dato : 09-01-11 22:53

Hej
Jeg vil gerne lægge nogle Opskrifter ud på nettet som PDF filer.
Eventuelt henvise til en URL adresse, hvor jeg har deponeret mine filer.
Kan man det?

Jeg kan ikke se at jeg kan gøre det på Blogspot.com.

Mange hilsner og godt nytår til alle, som plejer at have et venligt svar
Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-11 22:58

Mit forslag er at du har dine pdf filer på en upload server og så linker til dem på din blog

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 10-01-11 06:06

Nu kender jeg ikke rigtig Blogger, men det ligner noget á la WordPress!

Er der mulighed for at installere plug-ins på Blogger?

På WordPress findes der en del plug-ins der kan styre download af filer, alle filer, bl. a PDF'er!

Det jeg bruger hedder Wordpress Download Monitor - så kig efter et lignende plug-in til blogger!

Du kan se hvordan det ser ud på WordPress her - http://www.dogvillestar.dk/downloads/ - Det kan selvfølgelig laves med billeder også!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 10-01-11 15:09
Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 10-01-11 15:48

Tak for svaret Klaudi.
Se - det var noget, der kunne bruges. Jeg havde fundet et andet tysk sted, men der tager sådan en download seance ca. 2 minutter - og så kan man samtidig se min IP-Adresse.
Tusind tak.
Kan man også konvertere .doc til PDF på peecee?

Mange hilsner fra
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-01-11 15:49

Tak til alle som har svaret
Det er jeg glad for
Hilsen
Ingelein