/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
valgrygter
Fra : løvsanger
Vist : 770 gange
10 point
Dato : 07-01-11 07:46

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-01-11 07:56

- inden december Jørn...

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 10 point
Dato : 07-01-11 09:17

Inden 13. november 2011 (sidste valg var 13/11-07), det har LLR selv sagt, og ham kan man altid regne med. Efter reglerne skal valget udskirves senest tre uger før.

Men jeg kan nu ikke huske nogen valgperiode på fulde fire år, så det kommer nok før!

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 07-01-11 09:47

Et valg hilses velkommen.

Bare en enkelt ting som skal laves om, når den nuværende regering går af.

Citat
Vi får et opkald fra Bamses kone kl. 02.52 og vurderer lynhurtigt, at der skal rekvireres en ambulance til adressen. Det sker 50 sekunder efter, hvor vi underretter regionen. I mellemtiden får hun (Käte Jørgensen, red.) hjælp til at holde liv i Bamse af vores telefonmedarbejder. De taler sammen i over 20 minutter," siger Rasmus Blaabjerg, sekretariatschef hos Østjyllandspoliti, til avisen.

20 minutter - Tak Lars Løkke Rasmussen. Kunne de skattelettelser I gav de mest velbjergede, der som først er finansieret i 2020, have været brugt til et hurtigere ambulanceberedskab?

Bamse boede altså i Århus; Jyllands hovedstad. Hvad med de stakkels borgere, som bor på ude på "bøhlandet". Nåå ja - lad lortet dø, så sparer vi jo både hjemmehjælp, hjemmesygepleje, plejehjem, madordning, hofteoperationer, sygetransport, haveordninger mm.

Puh ha siger jeg bare. I burde have en grim smag i munden, men det har I jo ikke engang.

Hvem pokker skal man stemme på? Der findes ikke en ærlig politiker uden uld i mund med gennemslagskraft. Har de endelig dette sidste, så er de ikke politikere. Sukkkkkk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-11 10:28

Væk med efterlønnen siges der.............men hvem er det lige som har pension fra de 60/62 år.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-01-11 12:57

Hvorfor bliver du ved med at lave profiler her Jørn?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-01-11 13:19

"Væk med efterlønnen siges der.............men hvem er det lige som har pension fra de 60/62 år."

Alle de velbjærgede, politikere, bankdirektører osv.

Mærsk og Halldor Topsøe hører til undtagelserne, men de ejer (mere eller mindre) selv biksen. Hårde gutter, der stadig arbejder længe efter de 90 år. Det må være lysten, der driver værket, jeg tror ikke de savner efterløn (eller folkepension, som de givetvis ikke får, de tjener for meget ved siden af).

Blev ret imponeret af Mærsk, der som 95-årig købte sig en ny sejlbåd, han savnede skarpere sejlegenskaber i båden

http://www.business.dk/navne/her-er-hr.-moellers-foedselsdagsgave-til-sig-selv

Godkendelse af svar
Fra : løvsanger

Dato : 07-01-11 13:46

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-01-11 13:58

Selv tak, løvsanger, troede egentlig alle løvsangere forlængst var i Afrika, specielt med den vinter vi har, der er jo "ikke fugls føde" her

Kommentar
Fra : løvsanger

Dato : 07-01-11 14:03

Korrekt, her er ikke så meget at hente for en løvsanger eller en enlig svale,
men lidt har også ret

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-01-11 14:08

"Hvor Attillas hest har trådt, der vokser intet græs"

Kommentar
Fra : løvsanger

Dato : 07-01-11 16:32

Uf...
“Hvor Attilas hest træder, vokser der aldrig mere græs,” sagde man i 400-tallets Europa. Indbyggernes rædsel var velbegrundet. Fra lejren på den ungarske steppe drog hunnerkongen Attila og hans ryttere på jævnlige plyndringstogter vest for Donau. Hvor han kom frem, spredte han død og ødelæggelse. Ingen kunne stoppe Attila, og i deres hjælpeløshed begyndte de kristne europæere at se ham som Guds straf for deres synder”
Uf...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-01-11 16:53

Derfor skulle en løvsanger være i Afrika nu