/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Unknown error
Fra : Oldboston
Vist : 693 gange
100 point
Dato : 06-01-11 16:17

Jeg har en emailadresse hos det USA-baserede mail.com, og det har virket fint i årevis. mail.com ejes vistnok i dag af AOL (AMerica On Line), og de er gode til at forny deres programmer hele tiden.

Men engang imellem sker der nedbrud - måske overbelastning - på serveren, som vistnok er placeret i Hong Kong. Der plejer at vare nogle få timer. Og lige i dag kan jeg slet ikke komme ind på min mailboks. Nå¨r jeg skriver brugernavn og adgangskode, kommer der et skilt fra AOL, der siger: Unknown Error. Og i et af de små flter i mine værktøjslinjer står der: Username Error (med et billede af en nøgle).

Er det mon mig selv, der har låst mig ude og efterladt nøglen inden for? Jeg var nemlig i morges i gang med at fjerne det digitale julemærke, som jeg har brugt på mine emails i december. Og jeg lkan garantere for, at det er endnu sværere at afinstallere end at installere. Hveken Windows eller Revo Uninstaller kan finde julemærkeprogrammet, man skal ind i signaturmenuen, og det var jeg så, også i mail. com. Kan jeg der have beskadiget et eller andet? Eller har de bare overbelastningsproblemer hos mail.com?

Jeg har skrevet til deres support, og de siger selv, at de løser probnlemerne inden for 48 timer for betalende kunder. Og det er jeg med ca. 15 dollars om året - for at slippe for reeklamer. Men jeg tænker, at kandu's brugere er endnu hurtigere end de gode supportfolk hos AOL? Så jeg udsætter 100 points.

Med venlig hilsen
Oldboston

PS: Jeg skal aldrig bruge digitalt julemærke mere. 60 kr. er en rimelig pris, men man skal bare huske, at der kommer to timers arbejde med at slippe af med djævelskabet bagefter, Måske har præsten ret, som mener, at nisserne er diabolske? I alt fald drillede julemærkernisserne utrolig meget.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-11 16:21

Citat
Jeg har skrevet til deres support, og de siger selv, at de løser probnlemerne inden for 48 timer for betalende kunder.

Det kommer du så nok til at vente på....

Vi kan ikke rette i deres mailbox..... Du har jo åbenbart fået slettet din bruger (Username Error )

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-01-11 17:28

Citat
PS: Jeg skal aldrig bruge digitalt julemærke mere. 60 kr. er en rimelig pris, men man skal bare huske, at der kommer to timers arbejde med at slippe af med djævelskabet bagefter, Måske har præsten ret, som mener, at nisserne er diabolske? I alt fald drillede julemærkernisserne utrolig meget.

Det var da som syv... jeg fik en mail fra Postdanmark som sælger julemærket, om jeg ville afinstallere julemærket igen, så skulle jeg bare klikke på linket, så gik det af sig selv...

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 07-01-11 21:30

webm...sådan en mail fik jeg også. Men desværre kom jeg til at slette den. OK, det er nok forkert at droppe julemærket, jeg kan bare gøre som du gjorde til næste år.

IU lemmetiden løste problemet med mai.com sig af sig selv. Efter ca et halvt døgn var der igen adgang til mailboxen. Jeg tror, den måske har været overbelastet, det sker engang imellem, men som regel kun i en time eller to.

Så jeg vil nok prøve at annullere spørgsmålet, der er jo mange andre problemer, jeg kan bruge mine opsamlede points på at få løst. Heldigvis og takket være kandu.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-01-11 00:10

Citat
Så jeg vil nok prøve at annullere spørgsmålet, der er jo mange andre problemer, jeg kan bruge mine opsamlede points på at få løst. Heldigvis og takket være kandu.

Dine points er under alle omstændigheder tabt selv om du annullerer...

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 11-01-11 05:56

Tak for svaret refi.