/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
filer fra youtube
Fra : ultra2
Vist : 1768 gange
100 point
Dato : 03-01-11 21:52

hvis jeg henter 2 videoer med musik fra youtube hvordan brænder jeg dem så de kan ses på tv eller pc ( de skal vises efter hinnanden uden min hjælp)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-11 22:43

Filerne er sikker i flv eller mpeg4 format, først skal du have omdannet filerne til et format som dit TV kan tyde, formoder at du vil vise filmene gennem en DVD afspiller eller lignende.
Din computer kan allerede afspille filmene som de er nu, du skal bare lige have codecs pakke ind først, så filerne bliver afkodet og computeren kan afspille dem, K-Lite Full er en codecs pakke som indeholder de nødvendige codecs til flv og mpeg4 + mange andre formater:
http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/
du kan under installationen af codecs pakken vælge af lade Windows Media player være standard afspiller, og så er det bare at markere begge filer og højre klikke og klikke på Afspil eller hvis du ikke har Windows Media player som standard afspille, så skal du højre klikke og vælge Åben med, og der vælge at åbne med Windows Media player, så vil filmene blive vist efter hinanden uden stop.
Altså installere K-Lite pakken
Markere begge filer
Højre klikke og åbne begge med Windows Media player

og så lige hvis du vil omdanne filerne til et andet format, Super er et supergodt gratis program til at omdanne video og lydfiler:
http://www.filehippo.com/download_super/

hvis du vil omdanne filerne behøver du ikke codecs pakken, du skal bare vælge et format som computeren kan afspille som den er nu

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 03-01-11 22:51

det var en ordentlig smøre jeg kigger på

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 03-01-11 23:01

hvad så hvis de skal afspilles på dvd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-11 23:36

Super kan nemt omdanne så filerne kan brændes på en DVD og vises på TV
hvilken brænder program har du? Jeg hjalp en bruger for et par år siden, dengang brugte vi Nero til at brænde DVD efter at Super havde omdannet til DVD format (vob)

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-01-11 09:58

jeg bruger ashampoo

så nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg henter ned

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-11 10:11

Du kan også konvertere dine downloadede *flv filer fra YouTube til et DVD kompatibelt format:

MPG
MP3
Mp4
WMV
..osv.

..ved at bruge en video konverter ...FØR du brænder dem.

Sådanne konvertere kan du f.eks. hente hér:

1.) http://www.download.dk/programmer/multimedie/Diversemm
2.) http://www.brothersoft.com/downloads/flv-to-mp4.html
3.) http://download.cnet.com/Koyote-Free-FLV-Converter/3000-2194_4-10832044.html
mm.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-11 10:17

Citat
..så nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg henter ned

Det er jo nemt: http://www.kandu.dk/Spg145374.aspx ...læs mit indlæg:

Citat
Man behøver intet program til dette !!!

Alt hvad du ser/hører på internettet ...YouTube filmklip inklusive ...gemmes på din computer.

Ja: Du læste rigtigt : "GEMMES"

..men hvor?

I systembiblioteket: Midlertidige Internet Filer
..selvfølgelig
Derfra kan de uden videre kopieres til andre biblioteker på din computer vha. Stifinder.

Alt der kræves er, at du i Stifinder tillader visning af skjulte-/systemfiler.

Menuen: Funktioner -> Mappeindstillinger -> fanen; 'Vis' -> Sæt de relevante flueben...

Du kan også selv bestemme hvor systembiblioteket; Midlertidige Internet Filer skal ligge.

Vælg i browseren Internet Explorer menuen:

Værktøjer -> Internetindstillinger -> fanen; 'Generelt' -> afsnittet; Browserdata -> knappen [Indstillinger] -> knappen; [Flyt mappe...] ..og vælg så placeringen.

Dermed behøves der altså INTET program for, at kopiere alt hvad du kan se/høre på nettet

Det er bare at kopiere filen fra Midlertidige Internet Filer til et andet bibliotek.

Derefter kan du nu afspille det "gemte" med din foretrukne afspiller.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-01-11 10:32

Du kan bruge YouTube Downloader til at hente klip med og Super til konvertering og brændning
http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-01-11 13:40

hurra har hentet en ned og vist den i pc film med musik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-11 15:48

Så er du allerede godt igang jeg bruger også selv Ashampoo brænder software, det jeg nævnte før med Nero var da jeg hjalp en anden bruger med at brænde en DVD af film fra Youtube

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-11 15:50

Molokyle vrøvler som sædvanlig og uden at læse hvad andre allerede har skrevet.
ultra2 du får ikke bedre program end Super til at omdanne dine filer før brænding af DVD

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-01-11 16:19

jeg bruger win7 32 bit pro

jeg kan ikke finde udaf og kovertere til de rigtige filer til dvd

ashampo vil ikke brænde dem jag har laver
jeg har prøvet alle dem i video converter lige lidt hjælper det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-11 16:21

Brug Super som jeg har foreslået, den kan omdanne dine filer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-01-11 17:32

Citat
hvis jeg henter 2 videoer med musik fra youtube hvordan brænder jeg dem så de kan ses på tv eller pc

o.v.n. ->
Det er muligt der er noget 'vrøvl' jeg skriver, som 'sædvanligt' , men det virker altså hos mig !

1.) Download Youtube filer = *.flv
(...og kopiér fra ; Midlertidige Internet Filer = Biblioteket: [Temporary Internet Files])
2.) Konvertér til MP4.
3.) Brænd MP4'eren på CD/DVD ..evt. med CDBurnerXP.
4.) Put i DVD'en til fjerneren.
5.) ...og: VUPTI !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-01-11 21:31

CDBurnerXP. vil ikke finde min brænder

ashampoo siger filerne er for store og forkerte

nero rom 10 siger forkert format
filerne er mp4 video
en er quick time
en er video klip

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 04-01-11 23:12

yuotube downloader

prism video file converter fra nch

expres burn disc fra nch

så virker det hele

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-11 16:42

ultra2 -> Godt nok så
Ku' du ik' bru' vor expertice?
..så annulerer du da bare dette spørgsmål, med en kommentar om;
..at dét ku' du da sagtens finde ud a' sel'
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 05-01-11 23:02

jo jo hjælpen var mægtig god og jeg er meget glad

takker mange gange men hvem skal så have point de kan jo ikke deles

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 05-01-11 23:14

som en bibemærkning har jeg lige købt den nye medion for den var install med 32 bit
recover med64 bit smart ikke . og 3 års garanti

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 07-01-11 16:24

Tak for svaret molokyle.

det er svært at dele point

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-11 17:05

Ok.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-01-11 17:08

var så lidt