/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Briller
Fra : Nordsted1
Vist : 1076 gange
50 point
Dato : 31-12-10 21:58

Er der ikke lige en synsk person, der kan fortælle hvor jeg har lagt mine briller

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 60 point
Dato : 31-12-10 22:18

Hm.... Hm.... Hm....
Fornemmer at de er meget tæt på det sted hvor du brugte dem sidst....

vh Ben

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 22:45

De ligger i en skuffe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 22:48

Og Godt Nyt År til dig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-10 22:49

Benjamin.... jeg tror nærmere jeg har lagt dem et sted, fordi jeg ikke skulle bruge dem

Teil... jeg lægger dem aldrig i en skuffe

Nogle bedre bud??

Lige pt er det ikke så smart med et lyst/næsten gennemsigtigt stel

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-10 22:53

Det gjorde du denne gang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-10 22:53

Du ønskes også et rigtig godt nytår Teil .. også dig Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 31-12-10 22:58

Tak godt nytår til jeg begge

Vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-10 23:44

Tak for svaret Benjamin.Hansen.De lå ved vaskemaskinen, jeg havde jo brugt dem for at læse vaskeanvisningerne på noget nyt tøj

Synes godt du kunne have kikket i din krystalkugle, så jeg kunne have fået dem noget før