/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Tak for 2010
Fra : TheRealDeal
Vist : 2854 gange
100 point
Dato : 30-12-10 15:08

Kære alle

Året 2010 synger på sidste vers og vi er snart i et nyt, jeg takker for et godt grin
Spørgsmålet er, hvad vil 2011 bringe af nyheder, er der nogen som tør spå om fremtiden?

Et rigtig godt nytår
TRD

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-12-10 15:45

Tja, mit gæt er at alle de "gamle nisser" her i jagttrådene vil fortsætte deres sædvanlige små-skænderier. HeidiHo vil sikkert komme med lidt flere morsomme historier, (det håber jeg da, for han skriver godt og humoristisk). Men mon ikke at alt forbliver ved det gamle i disse tråde

Rigtig godt nytår til jer alle - også fra mig
Pifo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-10 15:59

Citat
Spørgsmålet er, hvad vil 2011 bringe af nyheder, er der nogen som tør spå om fremtiden?

Kandu vågner op og FJERNER nogle kategorier - ingen nævnt ingen glemt

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 16:03

I lige måde.

Bent B. Knudsen vil gå op til den frivillige jagtprøve mange gange. Han vil skyde til guld med egeløv. Aflevere lydbånd og medaljer til DLS igen, han beholder måske selv to af dem, for at være på den sikre side. Han bestiler syn til jagtekvipagen, hos " Ærlige Johns Auto ", ham der altid er med som gæst på plutfasan nedskydningerne.

Bent vil deltage aktivt i plejen af fremdrift for jægerne og jagtens sag, hvis han kan se egen fordel og lidt guld på carporten, og det er gratis.

Tonganeseren og Knudsen tager på havjagt sammen, i en havkajak omkring Kullen i stærk tåget vejr. Tonganeseren vil være iført redningsvest og våddragt samt harpun. Knudsen vil være fittet ind i svinefedt kun iført waders og indtil videre pryder et fittet grin, det 0,60 m3 store hoved., mens han holder om sin trefork.

Knudsen får vennerne til at hjælpe ham her på siden, som de har gjort i hele 2010 altså dem der er enige i hans gøren og laden.
Papballegaarden bliver rykket ud fra dasset hos H H, der er ingen der tør vende røven til derude mere.
Knudsen får en bodystyling med voks fra en mindre stearinfabrik, ellers kan han ikke deltage i Bajut Olymptus som finder sted på P-pladsen ved Hatting Brugs.

Knudsen finder et spor som igen ender blindt. Knudsen må ikke være dommer ved dyreskuer i 2011, han vil se jammerlig ud, med alle de " årets præmietyr " medaljer i den røde hat, når han blev smidt ud og dommerkomiteén, og snuppede alle medaljerne med hjem i galskab.

Moesbaek tager jagttegn, og bliver meget aktiv her på siden, ligefrem body´s med X-teamet.

Granner 01 prøver på at blive gift med HH og finder på listige finurligheder.

Øjenvidnet bliver forstander nede i Vejle Fjord, han nemlig rigtig god på bunden. Senere på året kommer Knudsen på besøg, svøbt ind i et af de der lagener med snoretræk, tag vel imod ham, det bliver efter turen med Tonga måske, hvis det ikke går helt efter planen.

Tonganeseren vil til at holde gæs og ænder, for at være på den sikre side.

Stouenberg får lidt mere kløe, så vi håbe det er skrivekløe.

Provesten 1 skal vi have ophævet til The Pope.

Og det bliver sommer igen bare vent

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 30-12-10 17:04

Også et godt nyt år til dig - håber helbredet bliver bedre i det nye år for dig !

Jeg tør godt spå om, at bb1 IKKE identificerer mig - det har han slet ikke gaverne til, selvom han skulle finde på at besøge mig i Vejle Fjord - men spændende bliver dét !!
Det er en skam at bb1 ikke tør fortælle mig, hvor og hvornår vi skal mødes til en meningsudveksling, det er ikke mig der ikke tør, men da jeg trods flere forespørgsler ikke har fået svar fra ham, tror jeg desværre ikke mødet bliver til noget
Alle I gode MULTI-X - mennesker med jeres fantastiske navne er blevet en uundværlig del af hverdagen, og jeg tror på et endnu bedre år i 2011.
Vi er jo en udsat gruppe, ikke alene som jægere, men så sandelig også af én af de øvrige debattører, som ofte gør sig klog på alt muligt selvom han ikke bliver spurgt, men vi er jo en homogen masse som tillader mennesker med andre meninger at komme til orde
Personligt vil jeg se frem til en week-end i Heidi-Ho's jagthytte sammen med jer, til fælles adspredelse - det har været vældigt hyggeligt de andre gange, selvom bb1 blev sur sidste gang og ville hjem - ak ja

Lad mig afslutte dette år med at udbringe en skål for jer alle, venner som fjender - vi skal sgu' nok nå det !! Betterwisser ramte plet i sin gennemgang af de eksklusive medlemmer af en udstødt gruppe - tak for dét !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
Skagens Rev

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-12-10 17:34

Tak pifo, det var sødt sagt. Du ønskes samtidigt et godt nytår.

Tjae, som en klog mand engang sagde; Det er svært at spå - især om fremtiden.
Det er ellers Robert Storm P. der fik skyld for at ha' opfundet citatet, men det har han ikke.
Yes, så fik vi sat det på plads.....

Betterwisser mener, at granner01 og jeg bliver viet i Roskilde Domkirke i 2011. Det kan jeg hermed dementere.
Jeg har nemlig friet til granner01. Hun gav mig denne besked; Jeg vil hverken eje eller ha' dig på mit lokum.!! Såååååeee......der bliver ingen bowser af det skind.

Men ellers er min spådom for 2011 flg:

Vi får et folketingsvalg
Dronningen holder en nytårstale
Alle mennesker bliver 1 år ældre end de er nu
Jeg bytter min lille lavbenet pispotte af en bil, ud til en ordentlig syg motherfucker af en 4 hjulstrækker.
Jeg er pisse træt af at køre fast i den lorte sne

Endnu flere vildsvin vil krydse den danske grænse
Agerhønen får endnu flere venner på facebook - ligesom tsetsefluen også gør det
bb1 springer ud af skabet, og bytter nissejagthuen ud til en model a la Robin Hood
Bajutfittenissespællemanden bliver hængene på das'et til stor moro for gårdens skidende gæster
bb1, skyder nok engang en muflon.....Selvfølgelig en tam muflon, som er hidset op i dagens anledning, for at få lidt, look a like effekt.

Yes, det var mine bud.

Jeg har sagt det før - jeg siger det igen. Alle, og jeg mener sku' alle - ønskes endnu engang et godt nytår.

HH.
Nu med netundertrøje.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 18:23

Jeg håber så ikke at det går dig, som BBK, da han var nede og handle en sommerdag i netundertrøje i Hatting Brugs. Slagteren kæmpede en drøj kamp med ham, for at få Bent ned i fryseren. Han ligner grangiveligt en kolonorm bajona skinke i den netundertrøje, slagteren havde bihulebetændelse så hans lugtsans var lig 0, så derved var han lidt undskyldt i fadæsen.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-12-10 18:50

Jeg er ikke er så korpulent som Kanutzen. Jeg er faktisk en lille undermåler i forhold til ham.
Jeg er 178 cm høj og vejer 72 kg. og bruger 43 i sko.
I tilfælde af, at jeg lod mig kastrerer, røg min vægt nok ned på........65 - 67 kg.

HH.
Nu med netundertrøje og fadbamse

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 18:56

Det er fint nok du vil beholde den ene rokkesten, for de er vel ikke så små at du kun mister 5 - 7 kg,
hvis der blev gjort rent bord

mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-12-10 19:05

Jo.!!!..Den slidtage...den slidtage, den tager hårdt på bollerne.

Nu med netunderbukser - model, dengang farfar var ung.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 19:09

Husk nu korrekt maskestørrelse, ellers kommer fiskerikontrollen efter dine rogn, så lad være med at tage skridtet helt ud

mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-12-10 19:26

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-10 15:59

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Spørgsmålet er, hvad vil 2011 bringe af nyheder, er der nogen som tør spå om fremtiden?

Kandu vågner op og FJERNER nogle kategorier - ingen nævnt ingen glemt
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi har helt det samme ønske - men det sker næppe for Kandus amin er komplet ligeglade.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-12-10 19:30

Det er squ sørgerligt det her. Konen og undertegnede matrikelbestyrer var inviteret til helligholdelse af en 45-års bryllupsdag. Da halvdelen af de deltagende var svenskere, foregik det hele på færgen mellem Helsingør og Helsingborg. Dejlig restaurant, lækker mad pog fine vine, og så nåede vi at ankomme til Sverige hele fem gange på een dag.
Nu er jeg træt og sidder foran pc´eren. Jeg kan ikke hitte på noget at skrive - altså ud over ovenstående, fordi Multi-X Gruppen allerede har gjort det så godt og smukt.

Papballegaarden bliver rykket ud fra dasset hos H H, der er ingen der tør vende røven til derude mere.
Knudsen får en bodystyling med voks fra en mindre stearinfabrik, ellers kan han ikke deltage i Bajut Olymptus som finder sted på P-pladsen ved Hatting Brugs.

Ovenstående fik det hysteriske grin frem, og alene ved tanken om at se en papBalle i naturlig størrelse, fjernede definitivt min appetit, på trods af vildtfrikadeller på panden i køkkenet.

Så nu vil en træt Tonganeser tørne ind. Jeg er træt af Øresund - lige nu.

Endnu engang ønskes alle et godt og grinagtigt NYTÅR.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 19:49

Se nu det gode i din tur, du kom jo også fra Sveriege 5 gange.

Intet ville kunne stoppe mig, hvis der var vildtfrikadeller som gled rundt på panden, tag dig sammenmand . Selv Ballegården i tangatrusser og puch up BH ville kunne dæmpe min hunger, selvfølgelig ville jeg nok banke ham ind i kosteskabet først, så jeg vidste hvor han cirka var flydt hen.
Ud til dellerene og tag en flaske rød med, eller endnu bedre meget sort øl

MVBH
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 20:02

HH måske kan vi lave lidt mammon på dine Sprælleballer. Vi må kunne sælge dem til DSB, med de frozzen toiletter, de kan bare hænge en ude på døren, og de slipper for klager, ingen med lidt respekt for liv og sexliv ville turde at lukke den dør op,.g ingen ved at de kører rundt med en indenfrosen puhatank. Og der er nogen som påstår at vi kom ind med 4 toget kan vi ikke få igangsætter ydelse på sådan en ide, det er sgu dig der viser Sprælleballen frem, hvis vi skal til møde Kapice

Mvh
BW

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-10 20:48

Heidi-Ho

Jeg håber meget at du fortsætter her på kandu med dine morsomme historier. Men andre jægere kan jeg sagtens undvære. Jeg er ikke den store tilhænger af personforfølgelse.

Men dig vil jeg helst ikke undvære.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-12-10 20:54

Citat
Tak pifo, det var sødt sagt. Du ønskes samtidigt et godt nytår.

Tak for det, Heidi-Ho. Godt nytår til dig også

Og til jer alle andre i tråden også: Godt nytår! Klø på med godt humør og ild i skægget!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-12-10 21:03

Hej Granner

Det er vi nemlig heller ikke tilhængere af.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-10 23:43

Så må i alle have et godt nytår og et håb om at i får et meget bedre humør i 2011.

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 100 point
Dato : 31-12-10 07:38

Jeg ønsker alle et godt nytår, også granner1 og Knudsen, trods deres sure opstød, over mit og andres gode humør

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 31-12-10 08:16

Til alle GLADE og humørfyldte debattører.

Fremtiden ved vi gudskelov ikke hvad bringer, ikke engang den allernærmeste fremtid, bortset fra tandlægebesøg og service-eftersyn af biler, samt vedligehold af koner/kærester

Om KanDu udraderer f.eks. jagtsitet ?? Det tror jeg ikke. Magen til velfungerende, morsommme og lærerige indlæg findes simpelthen ikke og selv om mange giver udtryk for afsky over ikke alene jagten men også de helt unikke skribenter, som med kløgt og vid forsøger at holde humøret oppe hos alle sortseere som Ballegaard, granner01 o.a., så kan man vistnok, i al beskedenhed sige, at de som nogle ganske rigtigt kalder "de udstødte", læs blacklistede, tilhører en gruppe af mennesker det danske samfund har stærkt brug for !! Vi er næsten "Det beskidte dusin"
Vi lader os ikke skræmme af mørkemænd, krybskytter, Volvo-kørere, Julemænd, forsmåede "godsejere" med lejet jagt, Bajutter, fotografer, hjemmeside-ejere m.fl., men tager kampen op der hvor den skal udkæmpes og vær sikker på, at vi sejrer over ufornuften og idiotiet !!

Med ønsket om et godt nyt år for ALLE, forbliver jeg

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Grenå Nor

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-12-10 09:59

Jeg tør godt spå om, at bb1 ikke skal på nassetur til Filippinerne i år, simpelthen fordi han bliver drillet af sin "familie" derude. Drilleriet er kommet i stand efter at herboende filippinere har oversat nogle af de mange indlæg tossen har haft på Kandu og i DJ, samt henvisninger til hjemmesiden !
Ligeledes tør jeg godt forudsige, at det nye år bringer væsentligt færre indlæg fra bb1, som efterhånden har indset at slaget er tabt - ingen gider snakke med et "orakel" som absolut ingenting ved, og når han forsøger sig, er det kun med overdrivelser og løgnehistorier
Så der er absolut grund til at glæde sig på forhånd, også for de medlemmer af DJ, som gennem flere år har måttet finde sig i perfide angreb fra "jægeren" uden beføjelser

Øjenvidnet4
MULTI-X
IKKE bosiddende i Jylland

Kommentar
Fra : Skjælvertamp

Dato : 31-12-10 10:55

Mang tak for jers venlig måd overfor mig, bortst ham bb1 som blodt er uforskamet ikk kun overfo mig men osse over andre. han fortjæner inge ros fra min sid.
Spesielt stor tak til Provsten1 for din venli hjelb.

Got nytår alle untagn bb1, han er und.

Einar Skjælvertamp

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-12-10 11:03

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-12-10 09:59

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg tør godt spå om, at bb1 ikke skal på nassetur til Filippinerne i år, simpelthen fordi han bliver drillet af sin "familie" derude. Drilleriet er kommet i stand efter at herboende filippinere har oversat nogle af de mange indlæg tossen har haft på Kandu og i DJ, samt henvisninger til hjemmesiden !
Ligeledes tør jeg godt forudsige, at det nye år bringer væsentligt færre indlæg fra bb1, som efterhånden har indset at slaget er tabt - ingen gider snakke med et "orakel" som absolut ingenting ved, og når han forsøger sig, er det kun med overdrivelser og løgnehistorier
Så der er absolut grund til at glæde sig på forhånd, også for de medlemmer af DJ, som gennem flere år har måttet finde sig i perfide angreb fra "jægeren" uden beføjelser
'-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Er det nu helt ærligt Øjenvidne??

Jeg tør godt sætte en god flaske og en prop til Tombe at sutte på op imod dine spådomme!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-12-10 11:42

Den eneste grund til et evt. besøg i Filippinien er, at du skal have rettet dine "dænder" til, for der er ingen fagfolk i Europa der vil røre ved det klamphuggerarbejde du har købt åhhh så billigt derude !!
Tag du blot at bryde sammen og tilstå !!!! Desuden er der ingen der bryder sig om at røre ved noget du har haft i munden !
Eller er det Bajutterne der trækker ?? (Forstod du den ?)

Jo, lille Balledoof - du skal sgu' nok få kam til dit hår i 2011.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Møgeltønder

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-12-10 12:47

Kan man stole på det eller er det endnu blot nogle af dine løgne......

Mine tænder,som i øvrigt er mine egne bestod prøven jule aften. Flæskesværen var mega sprød...

Nej, min ven når man kan få lavet 20 kroner for hvad, det koster at få lavet 1 stk. i DK så er man sku dum - hvis man får lavet sådan noget i DK....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-12-10 13:03

http://www.rhfoto.net/images/jagtdag/12-12-2009/index.html

Knudsen så må du da have haft julesylten med dænder til galvanisering i Herning, Billede 3 & 6 ligner en nedbrændt landsby som ikke kan genopbygges, det er da ingen skam at få nyt bid vel, hvorfor så lyve om det.

Har du ikke giver mere end 28 kroner for hele molevitten, det er billigt; udregning som følger 28 dænder x 1 kr = 28 kroner for at få munden fuld
så er man sku dum - hvis man får lavet sådan noget i DK....

Citat
så er man sku dum - hvis man får lavet sådan noget i DK....

Det kan sagtens værre alligevel

Er du ikke gla for POINGS

Ballepumper

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-12-10 14:43

Citat
Flæskesværen var mega sprød...

- du er velsignet med nogle stærke gummer Ballespreder, til gengæld har du aldrig haft nogle visdomstænder...

---------------------------

Godt nytår til alle Multi'er... Keep up the good work!

Mvh Stouenberg
Multi-MMXI
Stonehenge

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-12-10 14:51

Mon ikke det er barder, de har smækket i, til den pris mon

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 31-12-10 14:53

Stouenberg skrev til Knudsen til gengæld har du aldrig haft nogle visdomstænder... ahaaaaaaa, så er det derfor der der aldrig kommer nogle visdomsord

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-12-10 15:11

- han er godt nok stor i kæften BW, meeen...

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 31-12-10 15:40

Tak ska'ha!! Nytårshumøret er højt blandt visse skribenter. Allerede nu er den årlige nytårsbimmelim ved at indfinde sig. Hmmm..mon det er af sprut alene? Eller er der også lidt tossetobak med i spillet?? Høj høj høj maaaand, dee't nok tjald og galar og Kijafa med braaaandvin

Provst!!! Jeg håber sørme, det er noget du kalder dig -og ikke noget du tjener penge på at være.
Du skriver et eller andet sted i forbindelse med en nytårshilsen: "Forbliver jeg"
Hvad forbliver du??? Provst??? Jæger??? Eller hvad???
Hvorfor bruger du den vending?? Kan du forklare mig det???

Godt Nytår!! Jeg forbliver stadigvæk Better-Known.

Better-Known.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-12-10 16:52

VI HAR DET ÅHHHH ÅÅÅHHHH, Så dajLIGT. ÅHHH ÅHHHH ÅHHH ÅHHHHHHH

Schåååål I gamle schulenisser.!
Schej ve gif..bøøøøvs..tes mæ Jer alle...HIK.!!!

Beeeent, din schamle hønisse - aller har du været kønnere - med nye chænder og hele molavitten. HUPS...bare gi' den en ekstra tand. Find dig ik' i noget..NEEJ.!!! Hik
Tæv dem for schatan da.

Nå..jeg schal finde nogen KÆLLINGER.!!

Hajdi HO
Staaaang stiv. Nu blir kællingen glad

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 31-12-10 19:49

Kære Better-known.

Forbliver jeg,
Med venlig hilsen

er et udtryk der er blevet brugt i forretningsbreve som en høflig måde at udvise respekt på. Der kunne også stå: ...forbliver jeg, Med Højagtelse eller lign. Blev ligeledes brugt i officielle breve fra stat, amter og kommuner til borgerne!!
Jeg har set og modtaget breve helt op til midt 70-erne, hvor specielt ældre mennesker skrev den slags - så for at højne niveauet blot en lille smule, synes jeg det somme tider kan være på sin plads ikke at glemme de gamle dyder !!
Til dit første spørgsmål om mit erhverv, vil jeg overdrage dig den glæde selv at tage stilling !!

Så på årets sidste dag er jeg glad for at kunne bibringe dig lidt ny viden - heller ikke du bliver for gammel til at lære nyt.

- også til dig.

De venligste hilsner
Provsten1
Multi-X
Rynkeby

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-12-10 19:59

Ja, og engang overtalte min stedfar mig til at underskrive en ansøgning med et . . . ærbødigst. Jeg fornemmer stadig en kuldegysning, når jeg tænker tilbage på det.
Man brugte sådanne standardudtryk for at markere sit forhold til omgivelserne - og i bund og grund betød det intet . . . udover for modtageren - måske.

Godt Nytår

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-01-11 09:07

En skønne god morgen og godt nytår.
Håber alle har haft en god afslutning på et, for mange, travlt år. Hvad det nye år bringer er vi til dels selv herrer over ! Prøv nye tiltag hvis du lyster - lad være med at falde for den der med "det kan jeg nok ikke finde ud af" - smid alt det sorte væk og mal dit billede med farvestrålende ildhu og sig til dig selv: Jeg kan !! Du vil se, at i de fleste tilfælde lykkes tingene så på med vanten og held og lykke !!!
Jeg så lidt af Styrmand Karlsens Flammer i går eftermiddag - en ganske morsom film fra dengang alting var idel lykke. Bl.a. var Helge Kjærulf-Schmith en prinsegemal i det afrikanske, hvis navn var Knudsen Gad vide, om en kendt dansk forfatter har forsøgt at efterligne en smule, er stukket til søs og endt på Philippinerne, hvor han forsøgte at gøre kur til landets præsidentfrue Marcos, naturligvis uden held, da han adskillige gange kvæstede hendes tæer under dans !! Det siges, at hun derefter har været nødt til at anskaffe sig mange par sko, blot for at få en tålelig tilværelse efter disse svære kvæstelser. Efter hans egne oplysninger lykkedes det dog at få ansættelse ved landets forsvar, bl.a. som raketingeniør.
Men da han ikke kunne få den han elskede, måtte han så elske den han kunne få, og derved blev det !!! Der fulgte en del familie med, men da han fandt ud af at den var villig til at betale hans rejseomkostninger og ophold samt nye tænder, drog han hjem til Danmark igen. Og sådan er det gået til med disse ferieture til varmere himmelstrøg er blevet en årlig tilbagevendende begivenhed, med de store omkostninger for familien på Philippinerne til følge - jeg mener helt klart han er en nasserøv

Lad os håbe han i det nye år får sadlet lidt om, til glæde for familien og vi der er så stolte over at blive kaldt for hans venner !!

Med højagtelse
Øjenvidnet4
MULTI-X
Als pr. Mariager

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-01-11 11:36

- for mig lyder det som om du fik for meget at drikke nytårs nat, selvom fantasi`en ikke fejler noget....

FORSLAG TIL NYTÅRS FORSÆT: Kun at skrive noget du ved noget om. Ikke hvad andre fotagrafere i sort hvidt, men hvad du virkelig selv har oplevet...

Husk også at nu er der snart ikke længe til, at vi mødes. Jeg fatter faktisk ikke , at du bliver ved???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-01-11 11:55

Kære Bendt Ballegård Knudsen

Først vil jeg ønske dig godt

Dernæst vil jeg fortælle dig, at jeg modtager billederne i farver, men at min mobil kun kan vise billederne i sort/hvid. Men jeg kan videresende i farver !!
Til din store glæde har jeg nu investeret i en ny mobil-telefon, således jeg også kan se de billeder der bliver tilsendt i farver
Jeg er skuffet over at du endnu ikke har svaret mig på tid og sted for vort møde, trods gentagne opfordringer om det ! Men jeg kan kun gentage hvad jeg før har sagt: Du tør ikke møde mig og det er det altoverskyggende problem !!

Lad mig høre positivt fra dig.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Øresundskollegiet

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-01-11 12:15

Knudsen jeg tror det bliver os to der mødes først, nu har du lidt at tænke over
Nu til noget meeeeeeget mere alvorligt, ikke så snart vi har skrevet 2011, tikker denne dårlige nyhed ind Flemming "Bamse" Jørgensen er død 63 år gammel, her nytårsnat
ÆRE VÆRE HANS MINDE
Nu bliver det sjovt og se, om Knudsen nu vil påstå han er forfatter til Vimmersvej?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-01-11 12:46

Citat
Nu bliver det sjovt og se, om Knudsen nu vil påstå han er forfatter til Vimmersvej?

Det vil nu være denne her, " Jeg har kun tre tænder", som han ville kunne identifivcere sig bedst med.

Ja desværre er Bamse ikke mere. Et gennemsympatisk menneske, der virkeligt har arbejdet sig til det han var, både musikalsk og på alle andre måder.
Ære være hans minde.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-01-11 13:44

God nytårsmorgen.....Efter 6-7 Kodimagnyl og et par store fadbamser, er jeg da nogenlunde ved at finde mit gamle jeg igen. I dag mærker man da, at man er i live - modsat Knudsens venner.

Modsat Øjenvidnet, så jeg ikke Styrmand Karlsens flammer - næææ, jeg så helt andre legemesdele i flammer. Derom senere.
Sagen var den, da konen og jeg havde skålet i champagne kl. 24, blev vi enige om, at nu skulle min store raket fyres af. Mor havde i år forlangt, at når raketten var på vej op, så skulle det ske med et prima festfyrværkeri af anden verden. Hun ville, som hun så malerisk udtrykte det - fandme se sol, måner og stjerner - batsa.!!!
Nå men, konen begyndte ganske langsomt at pakke min store raket ud imens hun så sødt sagde; - nåårrrr mors store bammerdreng, skal rigtigt nok helt op i himlen iaften. Du kan tro mor her, har en god affyringsrampe til dig. Ved fælles hjælp fik vi puttet stokken i affyringshullet, fik antændt lunten - og til himmels for rakketten og eksploderede i et brag af sol, måner og stjerner. Nøøøj, hvor var det flot at se - sådan en nytårsraket køber jeg også til næste år..............OG..... så var det min mobilos ringede. Det var krofatter. Kommer i ikke hen på kroen, der er fest og farver og godt gang i den - og den kvindelige polske dansetrup - du ved, er gået fuldstændig bananas.....
Kort fortalt, vi smuttede hen på kroen.

Afstanden fra min bopæl og til kroen, er lige nøjagtig så lang, at man kan nå at drikke en bajer og ryge en cigarret af mærket Grøn Cecil, imens man traver afsted på lette fjed.
Hvis man får den åndsvage ide at løbe derhen, så tager det dobbelt så lang tid...?? Jo, når man har nået halvvejen skal man bruge 10 min. for at få vejret igen....Derfor gik vi stille og roligt på vores flade konvolutter.

Da vi ankom til kroens parkeringplads, kunne vi ikke undgå at høre nogle sære hvin og prusten, små klynk og ind imellem nogle sære polske verber, afsluttet med et brøl med ordene - så tag den.!! - og den.!! - og den.!!! din vulkan af en polak.!! Udbruddet kom fra en lokal ungersvend, der i øvrigt arbejder på det lokale postkontor. I fritiden er han forresten tropsfører for spejderne - K.F.U.M. Ungersvenden prøvede ihærdigt at slukke den polske vulcan. Om det lykkedes - jaaaaeee, det tror jeg næppe - hvis han havde, gik den ihvertfald i udbrud igen senere som natten skred frem.

Da vi kom ind på kroen, styrede vi direkte ned til den store sal - dansegulvet.
Hold da kæft.!!! 12 stangstive polske kællinger fra dansetruppen, dansede cancan til et eller andet stykke gammeldaws polsk folkemusik. De spjættede ud med benene, de stod buk med kjolen trukket op ad ryggen, så man kunne se hele bulletjavsen. De hvinede, hylede og skreg imens de dansede. De lokale ungersvende sad svedende og drak, og sugede ihærdigt på deres hjemmerullede cigarretter. Lige med et, røg et par stykker fra dansetruppen med løftet kjole hen til et par ungersvende og stak hele det nederste frontparti lige i næsen på ungersvendene. Ungersvendene tog dem i hånden, og ud løb de. Der har nok været udbrud i vulcanoen...

Men for nu at gøre en lang historie kort, kom konen og jeg hjem kl. 06 i morges i en 40 hestes huggert.
-Og vi I hvad.?? Der var nul grisebasse fra vores side. Vi opførte os eksemplariske hele natten.

Fortsat godt nytår - gutter og gutterinde.

HH.
Nu vil jeg gå en rigtig lang tur.
Jeg tror, luften har godt af mig.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-01-11 14:55
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-01-11 15:17

Om du på dagen hvor vi mødes vil kalde dig Sabdhedsvidnet eller Øjenvidnet er jeg lige glad med!!!

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 01-01-11 15:58

Kære Provst.
Håber nytårsgudstjenesten er vel overstået.
Du svarer mig således:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kære Better-known.

Forbliver jeg,
Med venlig hilsen

er et udtryk der er blevet brugt i forretningsbreve som en høflig måde at udvise respekt på. Der kunne også stå: ...forbliver jeg, Med Højagtelse eller lign. Blev ligeledes brugt i officielle breve fra stat, amter og kommuner til borgerne!!
Jeg har set og modtaget breve helt op til midt 70-erne, hvor specielt ældre mennesker skrev den slags - så for at højne niveauet blot en lille smule, synes jeg det somme tider kan være på sin plads ikke at glemme de gamle dyder !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det ved jeg såmænd godt.
Men jeg undrer mig over, at du bruger en gammel udgået vending i forbindelse med et ønske -eller hilsen.
Husk på, Provst, sproget forandrer sig jo. Uanset om man er Provst, godsejer eller professionel soldat, er man nødt til at følge med tiden - hvilket også de fleste mennesker gør.
Kan du forestille dig følgende scenario, at alle anvendte samme sprogvending og dialekt, som de gjorde på Holbergs tid? Nej vel!
Derfor Provst, du er nødt til at følge med tiden.

Med gode nytårsønsker til dig og familien.

Better-Known.

Til Heidi-Ho.

Ganske morsom historie. Hvis du har flere gode historier, så fortæl endelig.
Et godt grin er altid dejligt.

Et godt nytår til dig og din familie.

Better-Known.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-01-11 16:40

Tarrrrrrk skal farmand den onde rasme ha'.!!!!
Er det optræk til et godt gammeldags slagsmål imellem bajutten og vidnerne.???

Jeg opretter lige en bookmaker-gesjæft og håber nu, at kunderne vil stå i kø med deres indsatser.
Jeg mener at oddsene må være således:

Vinder Gammel Nok - altså Bajutgård, får I Jeres penge 500 gange igen.

Vinder en af vidnerne....jaaarhhhhhhhh..skaaaaal vi siiiige, I får Jeres indsats igen.
-Og det er NU I kan oddse.

HH'S Bookmaker Gesjæft
Åben 24 timer i døgnet rundt

Sats før din nabo.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-01-11 17:44

Knudsen jeg ved ikke hvilket mellemværende du har med Øjenvidnet, det rager mig langsomt, men vi to mødes om få dage, så kan du bare træde i karakter.
Husk lige tandbeskytteren til dine nye dænner forresten dine nye dænner er det aflagte grandeler der er slebet til

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-01-11 17:47

Ja, H.H. Når man nu ved at `en arbejder på en X X ved Vejle fjord, så er det ligegyldigt om han kalder sig, det ene eller andet. Han er afsløret.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 01-01-11 19:38

Kære better-known.

"Husk på, Provst, sproget forandrer sig jo. Uanset om man er Provst, godsejer eller professionel soldat, er man nødt til at følge med tiden - hvilket også de fleste mennesker gør.
Kan du forestille dig følgende scenario, at alle anvendte samme sprogvending og dialekt, som de gjorde på Holbergs tid? Nej vel!
Derfor Provst, du er nødt til at følge med tiden."

-------------------------------
Hvor har du ret i at sproget forandrer sig - men at skulle gå så vidt som til at ønske, at vi alle skal tale ens, er nok for langt at gå ! Omvendt er det næsten utåleligt at følge med moderne tiders måde at stave og udtrykke sig på: Unge mennesker fordummes af den megen brug af sms med dens særlige jargon med lydskrift og ord som f.eks. fedt i hvert andet ord. Desværre er det ikke blot unge mennesker der fordummes, men også modne mennesker på 50-60 år forsøger at kunne følge de yngre menneskers måde at udtrykke sig på, blot for at tækkes "det moderne samfund", så pyt med at helheden og forståelsen går fløjten !
Jeg melder fra over for den leflen for den, i mine øjne, dårlige smag m.h.t. sproget. Hvad du og andre gør, er deres egen sag.

I dag er det ligeledes forkert at skrive Med venlig hilsen - næh det hedder blot Venlig hilsen.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Hundested

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-01-11 19:56

Bette Balledoof !!

Hvis din teori om min person er rigtig, tror jeg nok jeg skal have reguleret mit kørselsfradrag ganske meget. Hvis du har ret i din påstand om min arbejdsplads' beliggenhed, skal jeg køre ca. 175 km hver vej hver dag !! Tror du det er sansynligt ?
Men det bliver spændende at se, hvordan det går hos book-makeren Heidi-Ho - det kan alle glæde sig til !!

Øjenvidnet4²
MULTI-X
Ålsgårde

PS Er det rigtigt, at dine nye dænder er tilpassede grandeller ??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-01-11 23:18

Hold nu op Øjenvidne.. Du er afsløret....

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 01-01-11 23:20

Kære Provst, jeg citerer dig lige.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Omvendt er det næsten utåleligt at følge med moderne tiders måde at stave og udtrykke sig på: Unge mennesker fordummes af den megen brug af sms med dens særlige jargon med lydskrift og ord som f.eks. fedt i hvert andet ord.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Provst, du ved forhåbentligt godt, at hver generation af unge mennesker bruger sine slangord?
I 1950 var det de engelske ord der dominerede de unge menneskers talemåde -såsom, "so long"
"All right du gamle" samt de mere danske - "hurtig som en mis" "garantrisse".. etc..etc.. Det er jeg sikker på du, kan nikke genkendende til.

I 1960 får de unge mennesker andre slangord, -såsom "pigtrådsmusik" "hippie" "flower power" etc..etc. Disse slangord kender du med garanti også.

Op gennem 1970 - 80 får de unge mennesker igen nye slangord -såsom "knæhøj karse" "wienerbrød for øregangene" "bred ymer" "bodega muskel" de mere vulgære ord, som "slap skede" etc...etc..

1990 - 2000 Får de unge mennesker igen andre slangord, her har du selv nævnt eksemplerne.

Som du kan se, sproget er i forandring hele tiden, og vi er bare nødt til at følge med.

Derfor undrer det mig, at en så veltalende og velformuleret mand som dig, bruger "oldnordiske" vendinger i sit sprog.

Med venlig hilsen
Beter-Known.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-11 23:24

Jamen så afslør ham da for pokker da. Du plejer jo at strø omkring dig med navne og sindsyge antagelser. Han har givet dig lov til at offentliggøre navn, adresse og skostørrelse - så hvorfor gør du det så ikke??? Vi venter i spænding. Kom nu med hans navn - eller klap i.

Dit problem er bare, at du ikke ved en skid.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-01-11 23:45

Jeg kan garantere for, kendte bb1 Øjenvidnets navn og adresse, havde bb1 for lang tid siden offentliggjort det.

Næææææ, bb1 lader bare som om, for måske kan han tiltrække sig lidt opmærksomhed.

HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-11 23:50

Hej B-K

Der er ikke tale om en udgået formulering fra Provstens side. Der mangler blot et "Jeres" og en udeladelse af "venlig hilsen" - hvis det nu skal være helt rigtigt.
Nu ved jeg ikke, hvor du færdes til daglig - sådan professionelt. Demokratiseringsprocesserne i samfundet anvendte som værktøj fjernelsen af "De" og ind med "du", samtidig med at statsadministrationen blev bedt om ikke længere at lade et "ærbødigst" få betydning i sagsbehandlingen.
Alligevel trives "De"-formen stadig i mange standardiserede borgerhenvendelser - ligesom man stadig ikke griner af ansøgere etc. hvis de som afslutning anvender ordet "Ærbødigst". Det kunne jo være, at ordet stadig kunne have en vis berettigelse - hvis man vil opnå noget og samtidig udtrykke sin egen position i forholdet til modtageren af ansøgningen.

Egentlig forklarer Provsten på glimrende vis udviklingen - eller mangel på samme - i det danske skriftsprog.

Endelig finder jeg mange ældres anvendelse af moderne sproglige termer direkte komiske - især hvis de ikke evner at efterkomme gældende dansk retstavning.

Med venlig hilsen

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-11 23:55

Hej igen B-K

Og nej, vi skal fastholde et skriftsprog, som alle kan forstå. Ellers kommunikerer vi ikke på lige fod.

Med venlig hilsen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-01-11 00:00

Hej Heidi-Ho

Min største raket blev købt som "Danmarks mest iøjnefaldende" og kostede en bondegård. Og hvad skete der? Den lignede alle de andre lavprisraketter i nabolaget. Nedtur!!

Men nu er det slut med ædelse de næste 3 dage. Jeg er helt færdig. Finito Bambino.

Mvh.
Tonganseren

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 02-01-11 09:13

Tak for svaret Sandhedsvidnet.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-01-11 09:24

Hej Tonga.

Min raket kostede spidsen af en jetjawer... Tænk, at man er så åndsvag, at gi' så mange penge for en så kort fornøjelse. Var det ikke bedre man gav pengene til Røde Kors.? Jeg har hørt, Røde Kors mangler millioner af kroner til fratrædelsesgodtgørelser.... Jørn Poulsen du ved, ham toppolitikeren, rendte med jo hele dynen.

Mvh.

HH.
Sidder og kigger ud ad vinduet. Højt solskin og 5 graders frost.

Giv tid! og livets træ bli'r grønt,
må frosten det end kue,
giv tid! og hvad du drømte skønt,
du skal i sandhed skue

B.S Christiansen..... Nej - det er naturligvis B.S. Ingemann der har skrevet teksten

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-01-11 09:49

Hej TRD

Hvordan gik det med denne 2 årige gamle sag??.
Jeg ved godt, at de helt tunge sager tager tid. Hvilken sagførekæde kontaktede dig, jeg går ud fra, at en mand ikke kunne overse denne opgave.

Der er gået 2 år nu, men ok, BB1´s udsætter agerhøns flyver heller ikke samme dag lågen bliver lukket op

Hvilken metode blev anvendt fra BB1 side så?. Kom han ridende i sin stridsvogn, som en anden Ben Hur.
Forklaring følger;
Hæ kørte Volvoen, og Knudsen stod i kjortel, med tømmer lavet af bindegarn, svøbt om hænderne, og med sine fødder vidt spredte, for at holde fodfæstet på hans ombyggede ulovlige trailer.
Med de forpinte støddæmpere i bund, mødte de til tinge i Viborg. Var det starten på sagen eller hvad ?, er der sket mere fra " superbrugeren " Bent B Hur Knudsen i sagen.
Dette også for at hjælpe andre, som kan komme i skarpretterens kløer, han har jo mange i kikkerten.
Hvad skete der d. 7.12.2008

Genboen var ved at fjerne is fra fortovet. Det gik ikke efter planen, så han råbte til konen,- kom med skuffejernet kone!. Fem min. efter mødte fru Ballegård lettere forpusteet op, med Bent i en trillebør, her er han sagde hun,- held og lykke, mens hun lod ham flyde ud af trillebøren, med et vip fra håndleddet.

God vind og helbred fremover TRD
BW

ato : 06-12-08 22:58

--------------------------------------------------------------------------------
TRD

Ctat. Der kan selvfølgelig være en lille tam vædder der er hoppet ud af en lille hegning, men din blev da skudt inden for hegnet og jagten blev vel afholdt fordi du gerne ville sparre flybilleten til der hvor muflonen findes på den fri vildtbane citat slut.

Dette er intet bevis på, at du udtaler dig om noget som helt, som du har kenskab til.

Før bevis for din påstand mand. At de to muflon, der blev nedlagt den dag blev det inden for et hegn!
I Emmedsboskov er der bl.a. nedlagt den største Danske frilands hjort, var den også under hegn eller transporteret der til, som mange af de dyr du vil ned og skyde i Afrika?

Jagten i Emmedsboskov den dag blev afholdt af en ganske bestem grund og da du ikke kender til den ved du heller ikke hvad der foregik- så enkelt er det.

Du har i mere ind et indlæg direkte skrevet, at jeg har skrevet noget, der ikke passer på min hjemmeside. ( riffelinstruktør )

Du har her i denne tråd udlagt en HTTP adresse som henviser til noget direkte ulovligt.

Derfor er det hele printet ud og vil blive overgivet til min advokat i morgen.

Ser du der er grænser for hvad jeg vil finde mig i - så enkelt er det!

Tråden er dine uhyrlige påstande og det skal du blive holdt fast på.
For vi lever heldigvis i et retssamfund - ligesom vi heller aldrig før her på KanDu har været vidne til værre personfnidder end det du har skabt.

Jeg har deltaget her i flere år. Er superbruger. Hvor imod du er helt ny og slet ikke har villet indrette dig efter de regler der findes her.
Læs lige tråden igen hvor en spørger: Takker mig og giver mig sine poing. Du deltog i samme tråd- hvad gav han dig. Et vink om, at stoppe med dit personfnidder. Det vil du altså ikke - ok
så har jeg altså kun en metode tilbage og den udføres så i morgen.

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-01-11 10:13

Det er joblot ikke ham, der har skrevet det FXXXX........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-01-11 18:14

Balleprutten skrev i 2008 følgende:

"Jeg har deltaget her i flere år. Er superbruger."

Nøj manner - siger jeg bare. Sådan en kan man ikke tillade sig at være uening med.

"Joblot" - hvad er det for en fætter??

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-01-11 18:33

Gad vide hvad der er sket med denne sag, som med alle de andre trussels billeder han maner frem.?

Bungo Ballen skriver igen i gåder, hvis han havde et arbejde, kunne der stå " Joblort", så prutter han af med en gang FXXX, det er nok noget transBajut ting

Ja Bent Pivedyr har sgu fået jordforbindelse de sidste år, med hans dum smarte facon Hans vandvids dage er talte.

Mvbh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-01-11 19:03

Hmmmmm . . . Bent Ballegaard Knudsen!

Mon ikke du lægger for meget i den der SUPERBRUGERTITEL ? Det er jo ikke noget du er udnævnt til - men helt dit eget valg. Også i dette tilfælde har du valgt helt forkert.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-01-11 22:16

Nej min gode her orakel - se på poing systemet på KanDu så ser du hvem Kandu betegner som superbruger og hvem ikke...

Igen igen et fordrukken forsøg på at svine andre mennesker til - det er virkelig det eneste du E.B.Berthelsen kan...
Det må være forfærdeligt kun at have den evne!!
Det er ligefør jeg har medlidenhed med dig eller rettere dine omgivelser, for dem må det være sværest for - stop dog med dit propsutterri, som 68 årig skulle man da tro du var vendt fra sutten..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-01-11 23:11

Hr. selvudnævnt GODSEJER Bent Ballegaard Knudsen m/komtesse:

Du er squtte for klog - Ballegaard. Man gåt selv ind og noterer sig som SUPERBRUGER. Du tror for Fanden da ikke at der er tale om en hædersbevisning?
- eller en udnævnelse. Den slags er du ikke vant til. Du plejer jo at få sparket - hvor du end roder rundt.

Men din titel som selvudnævnt GODSEJER er jo også skabt i din syge hjerne.

Med SUPERvenlig hilsen

Din gode ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-01-11 23:14

Hmmmm! Ved nærmere eftertanke, så fortalte en god ven om din imponerende sprutsamling på mindst 100 flasker spiritus. Det er i virkeligheden det eneste positive man kan nævne om dig.
Skål i skivet - gamle jas.

Med SUPERvenlig hilsen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 03-01-11 00:10

Jeg har lige klikket mig ind på min profil, og der stod flg:

For at blive superbruger, skal du skrive dit navn og adresse i felterne nedenfor.

Som superbruger kan du optjene superpoint, og derved få chancen for at vinde månedens præmie, samt komme med på kandu.dk's hi-score. Derudover vil du som ny superbruger modtage 200 ledige point

Ja ja, det nu kræver ikke de største kvalifikationer at blive superbruger.

Vil I svare mig ærligt?? Hvad handler Jeres krig egentlig om?
Såvidt jeg har forstået, er bb1 i såkaldt "bad stand"

Mvh.
Better-Known

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 03-01-11 00:13

Hov for søren!!!

Nu fik jeg da byttet om på ordene - der skal stå: Ja ja, det kræver nu ikke...
Er jeg tilgivet?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-01-11 06:39

Tombeneseren >D-L-S- Oraklet og foreningens mand på de store gods jagter, hvis svigerfars jord huser prinsgemalens kronvildt...

Han er fyret som skolelære direkte smidt ud ingen pension ingen ting. 68 år gammel har han ikke anden fornøjelse end at skrive læserbreve og svine andre mennesker til – hvor må det være en trist tilværelse.

Stave fejl og andre fejl kan han ikke indrømme. Han må virkelig have store tanker om sig selv.
-   Men her er et eksempel på hans ufejlbarhed. Den kommer tydeligst frem jo senere om natten han skriver og det har sin forklaring. Da har han suttet på flest propper.

Sådan skrev Oraklet, som altid retter på andre: Man gåt selv ind og noterer sig som SUPERBRUGER.

Super godt gå`et E.B.Berthelsen. Husk for at kunne blive superbruger, skal man skrive sit rigtige navn og adresse - er den her den halter????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-11 09:08

Efterhånden kan der ikke være meget tilbage af Ballegards sprutsamling.

Er der i øvrigt nogen som har kendskab til hvor Bent Ballegaard Knudsens gods ligger, og dyrker han og koen ris på ejendommen??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-11 09:12

Undskyld! Der skulle ikke stå "koen" men "konen". Beklager fejlen.

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 03-01-11 09:58

Hej bb1.

Jeg tror virkelig, du er lidt halvdum. Alle -og her menes alle, kan med et enkelt tryk på "knappen" tilmelde sig som superbruger.
Det har i og for sig ikke noget at gøre med, om man har oplyst sit navn og adresse.
Såvidt jeg kan se, har Tonganeseren også tilmeldt sig som superbruger.

Mvh.
Better-Known.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-01-11 12:55

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-11 12:57

Ja BB1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-01-11 13:01

Balledoof er sgu' ligeså dum som han er tyk !!

En tøsedreng af format, som ikke tør stå ved sine trusler om politianmeldelse for æreskrænkende udtalelser, end ikke en advokat vil binde an med nogen form for indgreb ! Hvorfor? Man vil ikke "plukke håret af en skaldet som pryder sig med lånte fjer" !

Han er og bliver en naragtig tumling, som er og altid har været en løgnhals ! Så derfor undrer det jo ikke en, at han stadig ikke har foretaget sig en skid overfor min person !!

Øjenvidnet4
MULTI-X
175 km x 2 til Bottrup/Vejle Fjord

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-01-11 14:00

- det kan også blive for plat Øjenvidne.. Sort/hvid mobil telefon fy føj for en løgnehistorie...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-11 15:41

Hej B-K

Du stiller følgende spørgsmål:

"Vil I svare mig ærligt?? Hvad handler Jeres krig egentlig om?
Såvidt jeg har forstået, er bb1 i såkaldt "bad stand"

Mvh.
Better-Known"

Jeg magter ikke at svare - på siddende bag, men jeg vil da gerne forsøge at koge sagen ned til noget acceptabelt - som skulle jeg lave et hurtigt resumé af Det Gamle Testamente; men jeg skal lige slappe lidt af efter en hård arbejdsdag. Måske andre i Multi-X teamet vil give sit besyv med inden da.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-11 15:43

Kære Øjenvidnet.

Med alt det vi har på Ballehyleren - kommer han aldrig ud af stedet med diveres anmeldelser og injuriesager.

Mvh
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-01-11 16:13

arrrrh....B-K må sku' selv lave arbejdet.
Læs alle "gamle" indlæg igennem....God fornøjelse.!!!

HH.
Op al den ting som Gud har gjort
Hans herlighed at prise.
Ja selv den mindste ting er stort,
det kan hans magt bevise.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-01-11 17:45

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-11 19:31

Alle despoter, er nogle ynkelige skabninger når først de får jordforbindelse, grænsende til det pinlige.
Det er hans mangeårig tilgang til andre mennesker, og hvordan man behandler folk og fæ, med andre meninger end Fantomas Ballegård og hans fantasi verden. Forklare eller uddybde det, det tror jeg ikke, at de rigtig involverede personer her orker eller ser grund til.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 03-01-11 20:31

Okay, jeg forespurgte såmænd osse bare af ren nysgerrighed.

Jeg har læst en del af de gamle indlæg, og kan som sådan ikke forstå, at I overhovedet gider at bruge Jeres tid på projektet -eller subjektet.
Har I ikke den følelse af, at det er ligesom at smide vand på en gås -eller trampe rundt i en trædemølle?? I kommer jo ingen vegne med ham.

Igennem mit daglige arbejde støder jeg tit på lignende tilfælde -vi kalder dem case. Disse case kan sammenlignes med omtalte personage her på siden. Stædig, trættekær, påstålig, jeg ved bedre. Disse personager (læg mærke til at jeg ikke bruger ordet - mennesker) har ingen realitetssans. Når disse case er løbet tør for deres forvrøvlede argumentation, opfinder de bare noget nyt og andet uvirkeligt vrøvl. På denne måde kan disse case holde diskussionen igang i månedsvis -ja i årevis.

I vores daglig behandling af disse case, bruger vi udelukkelses metoden. Case'rne får besked på, at gå ned på deres stuer og først dukke op igen når de har noget fornuftigt -eller noget virkelighedsnært at tale om. Kort sagt, vi "blacklister" dem. I kan faktisk anvende samme metode.

Hjælper det så noget?? Generelt set, NEJ!! Allerhøjest kan der spores lidt bedring som sjældent strækker sig til mere end et par timer - og i sjældne tilfælde - en halv dags tid.

Jeg tror, grunden til I ikke har blacklistet omtalte personage, er, at I kort og godt elsker den kategori der hedder - komisk underholdning. Og jeg må da for mit eget vedkommende tilstå, at jeg sommetider klukker højlydt over personagens, til tider højflyvende indlæg, som mangler både hoved og hale.
Jeg tror ikke, jeg er ustyret med så meget tålmodighed som Jer, til at indgå i en længere varig diskussion med ham.

Med venlig hilsen
Better-Known.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-11 20:48

Håber du kan tage en joke - B-K

Du har ret!
Underholdningsværdien af Ballegaards tumlen rundt i manegen er uvurderlig. Nu ved jeg, at du er nyt medlem hos DLS og at du allerede bliver omtalt som et muligt nyt bs-medlem. Når vi to mødes engang i fremtiden, så skal du få hele historien i sin gribende helhed. Betterwisser har set helt rigtigt, og jeg ser heller ikke nogen grund til at rode rundt i fortidens signaltrafik på Kandu.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 03-01-11 21:16

Min humoristiske sans er meget udviklet. Såee - jo, jeg kan godt forstå og le af en joke.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-11 21:22

OK ! Vent så en times tid, hvorefter Løsning og omegn (mellem Horsens og Vejle) bliver oplyst at et kraftigt lysskær - som i science fiction film. Måske ses der noget på Richterskalaen.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-01-11 22:19

Iguder...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-11 22:26

I Guder

Her har vi en rekord. For første gang på Kandu, har en deltager formået at begå 2 fejl i en sætning på i alt 2 ord. "Forfatteren" Bent Ballegaard Knudsen har en rekord !!!!!!

Bravo!!!! Applaus!!!!

Med venlig hilsen
Din gode ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-01-11 22:28

Mange, og det er rigitg mange, som havde en reel tilgang til at berige debatter, foreninger og søgte løsninger på jagtlige spørgsmål og var opsatte på, at give deres besyv med i en positiv debatånd. Blev og er tromlet ned af denne mega " Case ". Hvor flertallet trækker sig tilbage, med tidevandet ( ganske forståligt ), hvorved debatfora uddør, eller i bedste fald, bliver dømt ganske useriøse og ikke belærende eller meningsdannende.
Der findes så typer som undertegnede m. fl., som mener at nok er nok, og giver dette Case Fatale fænomen, tilbage af samme skuffe, men i en form som absolut kan virke plat, hvor sarkasme og grovfilet humor og metafoer bliver brugt og misbrugt i et mudderskred.
MEN dette er det eneste Casen eller betonkassen fatter, ergo er det der skal til, for nu er der dækket op til afdansningsbal. Dette bal burde være afholdt for en del år siden.

Så Kanduer tage det for det er, for vi har alle et varmt bankende hjerte, svingende imellem 36.4 til 39,9 grader pø om pø. .

Sidste gang nogen kom med den her," den der er ren, lad ham kaste den første sten". Skreg Bim Bent,-- flyv mig til granitbruddet på Bornholm, for der høre jeg retteligt hjemme så, jeg hader at løbe tør for ammunition og udsætter vagtler, jeg går helt i mufflon over det, flyv for satan

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-11 23:12

OK - for god ordens skyld - inden vi overgår til en ny dag.

Jeg undervurderede Bent Ballegaard Knudsen. Shit happens.

B-K er ikke medlem af DLS.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-11 23:15

BW
Smaddergodt indlæg - forresten.
Men ikke til Bornholm. Derovre har de squ haft det svært nok indtil for nuværende. Men en agerhøne når nok ikke så langt - så flyv da for Satan da.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 03-01-11 23:59

Ordet "I guder" er en typisk reaktion fra en "mindrebemidlet" (her er det ikke økonomien jeg tænker på) Case'n føler sig godt og grundigt slået, tævet, jokket på, og bilder sig ind, hvis han kalder sine overmænd for Guder, slipper han for yderligere verbale tæsk.
Lad mig sige det som det er: bb1, behøver ikke at kalde mig for Gud - det er jeg ingenlunde.
Jeg tror heller ikke, du behøver at kalde BW og Tonganeseren for Guder.

Mvh.
Better-Known.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 00:22

Årh, nu bliver jeg helt ked af det.

Jeg afholdt en fest for mine gode venner, hvor jeg serverede alle tænkelige former for dyre ølmærker. På et tidspunkt hørte jeg råbene "Tongadrengen er Gud". Meeeen - måske har de ment at "Øl er Gud".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-11 06:06

De såkaldte Av Guder, kan vel også dyrkes i en snæver vendning, er set før
Citat
Tongadrengen er Gud".

De råbte " Tongadrengen er skide Fuld ". Vidner er endelige til at huske

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-01-11 08:11

Hvad fanden Tonganeser - drikker du øl ??? Balledoof påstår hår(d)nakket at du kun drikker rødvin !! Hvem skal man nu stole på ??

Hvis Balledoof igen skal drage udenlands på familiær nassetur, bliver han så ikke helt automatisk en "case" - fleight-case ??

Øjenvidnet4
MULTI-X³
Sønder Strømfjord

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 08:25

Han er en "Nutcace".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-01-11 09:00

LEG PÅ BLÅ STUE optaget på øjenvidnets sot/hvide båndoptager, med tekst af Better-Known, som har logget sig ind på ny, fordi han selv er blevet træt af navnet betterwisser..

Over tomben D.L.S. `s orakel på de bonede gulve, havde fået besked på at lede koret, fordi han var den ældste, men han havde suttte så hårdt på¨en vin prop, så den havde sat sig fast imellem de forlorne tænder og derfor gik det hele i vasken....

Hyle og tude det kunne de dog og det gav en betydelig larm, så den kunne høres helt til Frederikshavn.Hvor formanden peb: Hold nu op unger, der er snart ingen medlemmer tilbage de har alle fået høre skader uden at have været på nogen skydebane!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 09:06

Kære Øjenvidnet. En brugbar nøgle til dekodning af sandhedsværdien i Balledoof`s udtalelser kan være denne:

50% er løgn
25% er fri fantasi
25% er ønsketænkning . . . . . så er man på den sikre side.

Tag nu blot hans påstand om at være godsejer!!! Det er squ alvorligt. Har han et gods, som han ikke betaler skat af? Står godset i konens navn? Er det fri fantasi? Er det løgn? Er det ønsketænkning?

Hvis det nu er løgn, så har jeg fandeme medlidenhed med Balledoofen. Så lyver han for at tilfredsstille et mindreværdskompleks, som opstod i barndommen (den oplysning, stammer iøvrigt fra yderst pålidelig kilde, idet Balledoof`s far, mælkekusk, også var ivrig amatørornitolog med speciale i lommelærker, bragte jeg allerede i 2009/10).

Taler Balleddog sandt, så har han både slot og muddergrøft med egen rundkørsel. Det bliver spændende at finde ud af hvad der er op - og hvad der er ned i den nutcase.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X Gruppen aPs MBA

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 09:12

Ladies and Gentlemen !!! Her endnu en grim voldtægt af det danske sprog. Forfatter: Godsejer og fugleopdrætter - Bent Ballegaard Knudsen. Manden der kun holder foredrag, hvis der er opstillet klapstole til tilhørerne. Så er han nemlig sikret bifald.

bb1

Dato : 04-01-11 09:00

--------------------------------------------------------------------------------
LEG PÅ BLÅ STUE optaget på øjenvidnets sot/hvide båndoptager, med tekst af Better-Known, som har logget sig ind på ny, fordi han selv er blevet træt af navnet betterwisser..

Over tomben D.L.S. `s orakel på de bonede gulve, havde fået besked på at lede koret, fordi han var den ældste, men han havde suttte så hårdt på¨en vin prop, så den havde sat sig fast imellem de forlorne tænder og derfor gik det hele i vasken....

Hyle og tude det kunne de dog og det gav en betydelig larm, så den kunne høres helt til Frederikshavn.Hvor formanden peb: Hold nu op unger, der er snart ingen medlemmer tilbage de har alle fået høre skader uden at have været på nogen skydebane!!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-01-11 09:33

Jeg har sgu' ikke en sot/hvidbåndoptager, men derimod en mobiltelefon med sort/hvid kamera og det er en helt anden case !!

Die Augenzeuge4
MULTI-MULTI-X Team³
Andalusien

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 04-01-11 10:04

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEG PÅ BLÅ STUE optaget på øjenvidnets sot/hvide båndoptager, med tekst af Better-Known, som har logget sig ind på ny, fordi han selv er blevet træt af navnet betterwisser..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Her ses et andet klokkeklart eksempel på casens dømmekraft -eller mangel på samme.
Casens sind på denne halvkolde morgen, er præget af det naturfænomen der udspiller sig på himlen -nemlig solformørkelsen
Vi kan derfor fra casens side, forvente forvrøvlede indlæg, gennemsyret af sortsind resten af dagen.
Tør vi håbe på en forbedring i morgen?? Jeg tvivler.

Mvh.
Better-Known alias betterwisser. (nogen gange ses en forbedring i mørkemændenes sind, hvis man imødekommer dem)

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-11 10:20

Knudsen; du bør købe en nutcase i orange, med refleksbånd, det vil beskytte dig i overvægtig grad, hvis du ryger af din stridsvogn, forspændt den voldsomme Volvo. Desværre er den del, som er pakket ind, ikke noget du har brugt til noget gevaldigt konstruktivt

Jeg er skuffet, er logget ind som Øjenvidnet 4.1

Mvh
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-11 10:24

Ja vi er nogle få " lygtemænd " tilbage

Mvh

Øjenvidnet transformer Tonganeseren
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-01-11 11:11

Nu gik der hul på bylden - jeg indrømmer blankt mit familieskab med Tonganeseren, Sandhedsvidnet, betterwisser, TRD, Provsten, Heidi-Ho, Hfranzen, Stouenberg m.fl. - min samvittighed byder mig at give mig til kende, så bb1; nu bliver det lettere for dig at angribe os alle samlet, i stedet for som hidtil. Er du så ikke glad ??
Vi kan træffes på samme adresse: Borgmester Nansens Vej 22, 1448 København K.

Det er iøvrigt lykkedes os at skaffe dig en "rigtig" hyler af den slags der bruges på demens-hjem over hele landet. Meget livagtig med blød pels og den typiske hyler-lyd ! Skal den leveres på godset i Bottrup, eller er du flyttet til plejehjemmet ved Silkeborg ? Giv os endelig besked ! Tak.

Øjenvidnet4.0
MULTI-X
Lellinge

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 04-01-11 12:43

Nu har jeg brugt en del af formiddagen på at læse de gamle indlæg igennem.
Pyyyha, den var svær. Jeg lod mærke til, at vores case skifter lidt mellem at kalde sig ingeniør og godsejer. Det er ikke engang "normal adfærd" blandt unormale. Som regel holder caserne fast i, at de f.eks. er Napoleon, Paven, en eller anden konge -og den "titel" holder de fast i hele livet.

Vores case her, er et meget interessant tilfælde, idet, han vil være det hele på en og samme gang. Ingeniør i malkeanlæg, ingeniør i raketvidenskab, godsejer, ja sågar halvfætter til en kendt jagtformand, samt en masse andre titler, som jeg ikke ser grund til at nævne her.

En anden ting jeg lod mærke til, var vores case manglende omsorg for de mennesker han omgiver sig med i hverdagen -der halter den også lidt. Her vil jeg bare henlede Jeres opmærksomhed på casens jagtvogn, påhægtet en gammel Volvo. Det kan gå så rivende galt, at de jægere, som befinder sig i jagtvognen, er i yderste fare for at blive slået ihjel!!
Vores case bekymrer sig ikke et døjt om, hvor farligt det er at overlæse jagtvognen -og hvad med overlæsning af Volvoen hængertræk??
Casen burde anmeldes til arbejdstilsynet via politiet.

Mvh.
Better-Known.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-01-11 14:02

-

HH.
Sidder bare og nyder beskrivelsen....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 15:50

Hej Better-Known

Hvor i dronningeriget er du født og opvokset? Jeg skrev engang en afhandling om midtjyske dialekter. Midtjylland har fra altid udgjort en slags blandemaskine for sydfra kommende tyskere, nordmænd, svenskere og russere på gennemfart etc. .
Du må stamme fra trekantområdet (ja for Helvede da) Århus - Herning - Vejle. Er det rigtigt?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 15:55

Vores nutcase skrev tidligere, at han havde været på sightseeing på min matrikel. Dengang afviste jeg påstanden, men det ser squ ud til, at han har været her. Nu, hvor sneen er ved at smelte, har jeg fundet en masse rustne afskalninger på vores parkeringsplads. PÅ på den ene side finder jeg en farve, som til forveksling ligner nutcasens gamle Volvo.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 04-01-11 16:27

Nu kan der vel ikke ske så meget ved at oplyse hvor man kommer fra.
Jeg er født, opvokset - og ja, bopælen er stadig Århus.

Jeg troede ikke, min dialekt slog så meget igennem
Jeg må bare drage den konklusion, at det er svært at gemme sig i mængden, når jeg er omgivet af yderst skarpsindige mennesker.

Mvh.
Better-Known.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 17:00

Her er beviset - som Nutcasen plejer at skrive:

Hvis man trækker en streg fra Aarhus mod Juelsminde og derfra i en næsten lige linie gennem Skanderborg og videre mod Silkeborg og delvist mod Ikast Herning, er stavemåden særdeles udbredt.

"Jeg lod mærke til".

Kommer man til Aalborg finder man samme "fejl" importeret - dog ikke så meget nord for fjorden. Det er fordi en stor del af midtjyderne i 1920`erne flyttede til Aalborg, hvor der var skabt en masse nye arbejdspladser. Midtjyder avler som rotter, og derfor er "udtalefejlen" efterhånden blevet accepteret som dialekt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 17:08

Derimod er det langt sværere at placere vores Nutcase sådan helt præcist. At han kommer fra området mellem Vejle og Horsens er uomtvisteligt. Det svære er at finde frem til den rigtige tørvemose.

Mvh.
Tonganeseren
På lur efter nye dialekter

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 04-01-11 17:11

BRAVO!!!!! Hatten af for dig, Tonganeser

I de mere "officielle" skrivelser (hvor jeg rigtig er påpasselig) havde jeg nok brugt "jeg lagde mærke til" Tror jeg da......

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-01-11 18:48

Da Knudsen ikke skjøter rundt nede i vores luftlag, bør du kigge efter i højmoserne måske.
Der ingen tvilv om, at Knudsen sukker efter, et meget snævert samarbejde med dig Tonganeser, da du kan indkredse skribenternes " huler"

Mvbh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 19:42

Kære Augenzeuge4

Den der med den sot/hvidbåndoptagere fik mig til at skrige af grin. Da jeg for nogle år siden omtalte Balledoof`s hemmelige båndoptagelser af DLS bestyrelsesmøder, gik han naturligvis helt op i limningen. Han kaldte dimsen for en bomoptar. Samme udtale har jeg ofte hørt fra 3 - 4-årige børn. Min yngste søn sagde også "bomoptager" da han var 2 1/2 år gammel. Den morsomme udtale skyldes normalt manglende samarbejde hjernen og tungen imellem, på et tidspunkt, hvor børnene endnu ikke har pånået fuld kontrol over tungen.

Mange stærkt retarderede voksne (diagnosticerede som åndssvage) har meget svært ved f.eks. at sige "det" - med appel og med noget der ligner et svagt smil om læberne. De retarderede får det til at lyde som et "dææææææææ" med tungen krøllet sammen i mundhulens øvre del.
På samme måde med ordet "hvad", hvor tungen ved ordets udlyd gerne skulle befinde sig lige under fortænderne. De retarderede åbner typisk munden - med tungen ligge fladt langs mundhulens nedereste del og med tungespidsen klemt op mod inderste side af tænderne i undermunden. Ordet "hvad" bliver derfor til "et langtrukkent "hwaaaaaa", og det lyder jo ikke altid godt.

Men tilbage til ordet "båndoptager". Det er et meget svært ord for en sprogligt retarderet. Her er tungen på arbejde - på samme måde, som når man skal sige "sort". Vi bemærker det sjældent selv, at vi faktisk "udtaler" ordene, mens vi skriver dem. Kan man ikke udtale ordene rigtigt - så går det naturligvis galt med stavningen.

Nu har jeg ikke belæg for at udnævne Balledoof som retarderet - slet ikke. Jeg er ikke psykiater - men han staver i hvert fald ad Helvede til.

Med venlig hilsen

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 20:06

"pånået" i 6. linie skal rettes til opnået. Tyrkfejl.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-01-11 20:21

Året nyhed.

Tomben retter sig selv!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 20:35

Jepper. Det er rart at se, at selv blind høne finder guldkorn.
Det er flot, at du kan læse, hvad jeg skriver. Tillykke med det.

Mvh.
Din gode ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 04-01-11 20:52

Hej Tonga.

Samme sproglige finurlighed gør sig desværre også gældende, når disse ulykkelige mennesker, ihærdigt prøver at udtale ordet "endnu"
Ved fremsigelse af dette simple ord, høres samarbejdsvanskelighederne mellem hjernen og tungen ganske tydeligt. Ordet kommer til at lyde "ænu" eller "inu" -og når ordet udtales, ses tydeligt, at begge øjenbryn ryger om i panden, derved får staklen også det karakteristiske fjogede udtryk i ansigtet.

Ord der slutter med bogstavet T, volder dem også en del problemer. Caserne bruger G'et som erstatning. Point bliver til pooingg. Vidst bliver vidsg.

Jeg har heller ikke faglig belæg for at kalde Ballegard noget som helst.
Jeg påpeger blot, at det kunne være et problem i den daglige kommunikation

Mvh.
Better-Known.

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 04-01-11 20:55

Rettelse.
Begge øjenbryn ryger op i panden.

Nu har bb1 også lidt at more sig over.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 21:00

Helt enig - B-K. Det er yderst betænkeligt, at sådanne medborgere har stemmeret. Hvad får de ikke ud af valgbrochurer og valgmøder? Jeg husker stadig den gamle dame, som engang på sot/hvid TV bramfrit erklærede, at hun så sandelig havde tænkt sig at stemme konservativt - som altid, på liste K.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 21:07

Men en af de helt grinagtige fejl fra Balledoof er ordet "bevist", som han konsekvent staver "bevidst". Jeg tror ikke, at han kan sondere mellem ordenes betydning.

Og på trods af i hundredevis af henstillinger, staver han stadig "point" som "poing". Hvad Fanden skal man gøre? Her prøver man uselvisk og næstekærligt at hjælpe ham - men "inu" uden held.

Måske vil han gerne, men hukommelsen holder åbenbart ikke længere end et lavprisbatteri fra Aldi eller Harald Nyborg.

Gad vide om elektrochock kan hjælpe?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-01-11 22:59

At Tombe nu skulle være en blind høne - det er sku` da en nyhed!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-01-11 23:06

Hør nu her - Balledoof.

Det skal se således ud:

At Tomben nu skulle være en blind høne - det er sku` da en nyhed!!!!

Tomben er her i ental bestemt form og skal derfor have et -n i røven. OK??

Din tålmodige vejleder
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Better-known

Dato : 04-01-11 23:35

Mmmjaaaeeee, elektrochok har jo hjulpet en del til at komme ovenpå igen.
Men ellers findes der en behandling der kaldes Lobotomi (det hvide snit) som efter sigende, har en rigtig god effekt

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-01-11 08:01

Det er sgu' fuldstændig omsonst at forsøge at behandle Bendt Balledoof med elektrochok - vi har jo gennem nogle år set, at hans brug af strøm på sine hunde ikke har haft nogen virkning !!
Det hvide snit fordrer at der er noget at snitte i !!!!
Efter min mening er der kun et at gøre med ham: Indespærring, ikke af de grimme cases vi har set fra diverse u-lande, men en human måde med adgang til eget bad og toiletforhold, men med udvendig nøgle !! Derfor burde man også fratage ham hans våben - jeg føler mig ikke trykved at en psykopat er i besiddelse af våben, spesieltikke når han nu har set sig gal på mig og kender min adresse !!??
Gad hvidehvornår han oplyser alle om mit navn og adresse - det sker formentligt ikke, da der ikke er sket noget inu

Øjenvidnet4.0
MULTI-X
Skejby

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-01-11 08:08

Jeg glemte at videregive følgende hjemmeside:

www.inu.dk

Hvad har vi sagt gennem mange måneder ??

Øjenvidnet4.0

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-01-11 13:44

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-01-11 14:02

Hej Øjenvidnet.
Du har noget at glæde til.
Jow, idet øjeblik Ballegaard oplyser dit navn og adresse, kommer gutterne og jeg på besøg.
Giver du så en lille en - eller to.??

HH.
Sidder bare og venter på den skide oplysning fra Tjaldegaard.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-01-11 16:00

Blå stue leg nej tak.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-11 17:09

: bb1

Dato : 05-01-11 16:00

--------------------------------------------------------------------------------
Blå stue leg nej tak.....

Helt ærlig - Balladegaard!! Hvad er det egentlig du vil sige med ovenstående sætning. Jeg forstår det ganske enkelt ikke. Kom nu med en forklaring - meget gerne på dansk. En forfatter må squda kunne gøre det bedre.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X
Skal ud og træne køteren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-11 17:14

Kære Øjenvidnet

Idioten går rundt og skuler til de han kender - i håbet om, at en af den udviser mistænkelig adfærd. Håber dælme ikke, at en af dem en dag siger, at han har været øjenvidne til en ulykke. Så knalder det. Men da Balleddoof bruger 23 patroner til en enkelt agerhøne, så er der squtte meget at bekymre sig om.
Glæder mig til at kende din identitet.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-01-11 19:57

Dit sidste indlæg er svar på dit forrige spørgsmål - er den for svær????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-11 20:37

Dit svar er uforståeligt. Kan du ikke forstå det? Gør dig nu ikke dummere end du er i forvejen.

Du skriver følgende ord, som ingen mening giver:Blå stue leg nej tak.....

Det svarer til at jeg skriver: Rød stue begravelse ja tak ......

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-11 20:39

Hvis du nu, Ballehyler, havde skrevet: Nej tak til leg med blå stue, så havde den været hjemme.

Men OK! Du vågnede tilsyneladende endnu engang med hovedet i bakgear - og det er jo ikke så godt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-01-11 21:50

Nåhhhh! Du har en kasse med ord stående foran dig. Så snupper du de ord, du mener har relation til emnet - og placerer dem i vikårlig rækkefølge. Okayyyy - så ved vi det.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-01-11 22:12

Kommentar
Fra : Heidi-Ho
Dato : 05-01-11 14:02
--------------------------------------------------------------------------------
Hej Øjenvidnet.
Du har noget at glæde til.
Jow, idet øjeblik Ballegaard oplyser dit navn og adresse, kommer gutterne og jeg på besøg.
Giver du så en lille en - eller to.??

HH.
Sidder bare og venter på den skide oplysning fra Tjaldegaard.
-----------------------------------------------------------------------
Kære Heidi-Ho

Du vil blive beværtet med både mad og drikke indtil du styrter - jeg glæder mig sgu' også, mest på grund af maden !!!

Øjenvidnet4.0
MULTI-X
Lejre

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-01-11 01:48

For at kunne lege må man kunne forstå.. Det kan Tomben heller ikke. Han evner ikke en gang at lege på blå stue.....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 06-01-11 08:04

Det er interessant at se, hvor ofte du henviser til "Blå stue" - er det egne erfaringer fra omtalte sted du øser af ??
Har du stadig dit "overvågningsjob" om natten, siden du kl. 01:48 finder tid til at "begejstre" alle os, dine venner ?? Normale mennesker sover sgu' da om natten !!
Slår pensionen ikke til siden det er nødvendigt eller er det fordi jagten skal betales ? Eller måske en lille ekstra opsparing til at betale din nassetur med til Philipinien ? Nu må man sgu' håbe du betaler skat af den indtægt - jeg hørte ellers du ikke betaler skat af din ekstra indtægt ? Fortæl, fortæl !!
Jeg kan snart ikke vente med at læse visdomsord fra din hånd, nu da du ikke tør møde mig face to face !

Øjenvidnet4.0
MULTI-X
Tjæreborg pr. Stege

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-01-11 11:39

Ren og skær børnehave snak på blå stue - den er jeg altså vokset fra....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-01-11 12:03

Ren og skær børnehavesnak på blå stue. Den er jeg altså vokset fra ..